Interesse van Calamity.

Reactiescore
338
er zijn wel spotprenten verplaatst van dat kanaal naar hier etc? Dit topic belemmert een beetje de bedoeling lijkt mij..

Er is ook een hele discussie ontstaan en die kan hier verder ;) maar ik zie dat ik iets te enthousiast ben geweest, die van brehbreh zal ik terugzetten ;)
 
Reactiescore
5.603
Ik allang jongen.
Maar ik vind jou echt zwaar hypocriet in dat opzicht..
Hoeveel heeft schedel nou geboost/geïnternd iedere wereld...?
Wil tbh schedel wel eens een keer legit zien spelen zonder boosts/interns/vriendjespolitiek/overmacht :p.
Nog nooit gezien namelijk.
Hoe vaak ben jij nou salty/negatief over alles? :p
Zelfs dat w81 acc van jou waar jij op zat, is ook gedeeltelijk met interns geboost imo..

Vandaar dat ik het echt zwaar hypocriet vind om die tekst uit jouw mond te horen xD.
Vind dat ik daarin wel redelijk gelijk heb imo..
Toen mocht het ook nog en fyi toen er Mathieu erop kwam was dat allemaal allang over.
 
Reactiescore
1.918
iedereen stop nu en ga vechten in oekrainie godverdomme
#unitedtogether #anti #poetinboosterke
 
Reactiescore
1.918
dat is wel een hele kleine garnaal

ik bedoel generaal
 
Reactiescore
1.363
Toen mocht het ook nog en fyi toen er Mathieu erop kwam was dat allemaal allang over.
Ach, ik zat nog te twijfelen om dat stukje over w81 te posten imo xD.
Maarja, cbc was ook een rang 1 accie in die tijd..
Dus mijn punt staat nog steeds tombo :D.
 
Reactiescore
725
Er is ook een hele discussie ontstaan en die kan hier verder ;) maar ik zie dat ik iets te enthousiast ben geweest, die van brehbreh zal ik terugzetten ;)
ik zie spotprenten van Murus, Calamity en Lord-toms er bv die hierin zijn geplaatst die bij oorsprong niet in dit topic horen lijkt mij :p
 
Reactiescore
490
Er is ook een hele discussie ontstaan en die kan hier verder ;) maar ik zie dat ik iets te enthousiast ben geweest, die van brehbreh zal ik terugzetten ;)

Ik voel hier wat opbloeien <3
 
Reactiescore
180
Ik allang jongen.
Maar ik vind jou echt zwaar hypocriet in dat opzicht..
Hoeveel heeft schedel nou geboost/geïnternd iedere wereld...?
Wil tbh schedel wel eens een keer legit zien spelen zonder boosts/interns/vriendjespolitiek/overmacht :p.
Nog nooit gezien namelijk.
Hoe vaak ben jij nou salty/negatief over alles? :p
Zelfs dat w81 acc van jou waar jij op zat, is ook gedeeltelijk met interns geboost imo..

Vandaar dat ik het echt zwaar hypocriet vind om die tekst uit jouw mond te horen xD.
Vind dat ik daarin wel redelijk gelijk heb imo..

ja Schedel is waardeloos zonder overmacht. @Sevii jullie kunnen helemaal niets!
 
Reactiescore
448
Hoe is dit afgelopen? Cala al aan het internen geweest?
 
Bovenaan