Interesse van Calamity.

Reactiescore
983
Is dit verboden dan? Je mag toch gwn polsen hoe mensen erin staan en wat hun intenties zijn? Je mag lekker oordelen maar ondertussen help en begeleid ik dagelijks spelers over heel wereld 85 met tips etc. :)
En wat zijn die tips dan?
"Bouw je dorpje uit tot 5k punten en ga dan op delete zodat wij je kunnen overnemen"?
 
Reactiescore
438
Je geeft letterlijk toe dat je je hele buurt aanspreekt om te horen of ze serieus spelen of niet? Durf te wedden dat ik je vraag voor hen al wel ken als ze zeggen dat ze pp farmen.

Kun jij jezelf nog serieus nemen?

Natuurlijk vragen ze of ze al veel PPtjes binnen hebben geharkt, duh!
 
Reactiescore
490
Is dit verboden dan? Je mag toch gwn polsen hoe mensen erin staan en wat hun intenties zijn? Je mag lekker oordelen maar ondertussen help en begeleid ik dagelijks spelers over heel wereld 85 met tips etc. :)
@noobteam telt niet he?!?!
 
Reactiescore
490
image (1).jpg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Een les TW met Luc.
Les 1, hoe gebruik ik steam als een browser en hoe bug abuse ik dit.
Les 2: hoe boost ik een wereld door overal pms te gooien en dorpen te ronselen

Die 2de les ben ik toch wel de echte koning in mvg
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ondertussen InGame:

Bekijk bijlage 32165

Wss krijg je daarna -als je er op ingaat- een set instructies: Hoe je dorp barbaar te maken, by Calimity ;)

Ik heb onze D(ave) toentertijd ook aangesproken hierop. Het is niet iets waar ik moreel op tegen ben daar zal ik eerlijk in zijn, maar deze PMs naar de buurt is met huidige regels gewoon niet de bedoeling. Zijn ook niet ingegaan op antwoorden hierop / iets bereikt hiermee.

12 dagen eerder:

Bekijk bijlage 32166

Overigens zie ik hier geen kwaad in... denk dat veel accounts zo nu en dan een 'gratis' of 'goedkoper' dorpje mee pakken, dat is echt van alle tijden. Ik ken spelers die zo vroeger zeker de helft van hun dorpen verworven. Wees aardig en als ze stoppen, dan denken spelers aan je of aan je account... in die categorie valt dit... je moet alleen creatief zijn om met de huidige regels, om een dergelijk 'voordeeltje', te cashen ;)

Klopt en dit heb ik door de werelden heen ook weleens gedaan, maar deze wereld is heel anders. Ben absoluut niet op zoek naar de interns en anticipeer gewoon op mijn omgeving.
 
Reactiescore
448
Zijn de vlaggen al terug?
 
Reactiescore
1.542
Een les TW met Luc.
Les 1, hoe gebruik ik steam als een browser en hoe bug abuse ik dit.
Les 2: hoe boost ik een wereld door overal pms te gooien en dorpen te ronselen

En jij bent ? Grappig dat je oordeelt over mij en blijkbaar meer weet dan ikzelf. Clown.
 
Reactiescore
5.591
Kunnen jullie aub stoppen met spammen zodat mensen mijn legendarische spotprent kunnen zien?
 
Bovenaan