Interesse in tutorials?

Reactiescore
831
Beste grafische designers in wording. De meeste kennen me al wel. Als dat niet zo is zeggen sommigen van deze plaatjes misschien wel wat over me.​

8Ox0Y3H.gif
k62H2oj.png
cLs6USH.png

vx8my5xtc8vsf.png
uk95tfx54tv.gif
6uOnCDg.png


Ik maak al ongeveer 1 jaar actief plaatjes hier op het forum, maar mijn passie voor editing bestaat al heel lang (Call of Duty Montages :cool:). Hiermee wil ik zeggen dat ik wel het een of ander weet van designen. Hiermee wil ik ook ineens zeggen dat er ook een hele boel betere designers zijn dan me.


Waar ik dus naartoe wil is dat het grafische forum jammer genoeg aan het dood gaan is (hopelijk is het alleen maar een fase :oops:). En in de hoop wat activiteit op te wekken lig ik al een maandje te twijfelen over het maken van tutorials. Hier kruipt erg veel tijd in en geef daarbij ook ineens mijn hele 'stijl' weg aan het forum, dus het is alleen iets wat ik ga doen als er een redelijk aantal gepassioneerde mensen echt geïnteresseerd in zijn. Bij deze post hoop ik dus wat reacties op te wekken van deze mensen. Verder ben ik er 100% zeker van dat er ook wel wat andere designers zijn die hierbij willen helpen, deze mensen wil ik ook inspireren met deze post. Hopelijk krijg ik hier wat ambiance op en anders zal het wel gewoon verdwijnen tussen de andere taloze posts.

Groetjes Lewis​

wnnlpyypc.png
 
Reactiescore
46
Ik ben in ieder geval 1 van de mensen die erin geinteresseerd zouden zijn
Probeer altijd een beetje zelf mijn plaatjes te maken maar ik ben er echt heel ruk in :x
Hier is mijn laatste, semi-gelukte creatie

fzjy0.png


EDIT: Plaatje
 
Reactiescore
46
Had rondgekeken naar tutorials, en had ongeveer een idee wat voor soort type ik zou willen, maar er waren geen tutorials voor die richting op dit forum (of de engelse), en toen kwam ik op deze sig tut uit ;P
 

DeletedUser70476

Guest
Leuk initiatief, al zijn er al veel pf tuts op dit forum te vinden. Denk dat je beter je tijd kan steken in t/c op plaatjes dan meerdere tutorials maken voor plaatjes die 95% vd tijd dezelfde werkwijze hebben (zoals je voorbeeld plaatje, zijn wat brushes en een spam van adjusts, zoals bijna elk ander plaatje). Ik wil je idee niet afkraken ofzo want vind het helemaal top dat er iemand is die er weer wat leven in kan brengen ;)
 
Reactiescore
831
Leuk initiatief, al zijn er al veel pf tuts op dit forum te vinden. Denk dat je beter je tijd kan steken in t/c op plaatjes dan meerdere tutorials maken voor plaatjes die 95% vd tijd dezelfde werkwijze hebben (zoals je voorbeeld plaatje, zijn wat brushes en een spam van adjusts, zoals bijna elk ander plaatje). Ik wil je idee niet afkraken ofzo want vind het helemaal top dat er iemand is die er weer wat leven in kan brengen ;)

Klopt ook. Wat ik redelijk vaak krijg zijn mensen die vragen hoe ik bepaalde dingen doe. Inplaats van het altijd opnieuw uit te typen in skype leek dit me een goede alternatief. Ook vind ik dat sommigen van de tutorials wat missen en outdated zijn. Ik ben ook zeker bereid om t/c te geven maar daar is het al helemaal dood :)
 

DeletedUser63918

Guest
Zou voordat je hier tijd in stopt even snel de oude, reeds bestaande tutorials checken -> Klik. Idee is top, maar gaat je ook behoorlijk wat tijd kosten, zeker om een reeks op te bouwen. Misschien handig om dan nieuwe technieken te coveren, aangezien een aantal basics al best duidelijk in het bestaande aanbod staan.
 
Reactiescore
2.367
Voor jou doe ik mijn PS nog eens open Lewis :p
 
Bovenaan