Integratie scripts in opdrachtensysteem

Reactiescore
357
Hallo,

de dag van vandaag merk ik dat nog steeds heel wat tw spelers geen kennis hebben over de scripts die openbaar beschikbaar zijn voor ieder speler op het algemeen forum.

Mijn voorstel is dan ook om de scripts te integreren in het opdrachten/beloningssysteem.

Hoe zie ik dit concreet:

Stap 1: Integratie van de meest cruciale scripts in het opdrachtensysteem
Stap 2: Integratie van het bezoeken van het algemeen forum in het opdrachtensysteem. Momenteel bestaat er een opdracht die je vraagt om het stammenforum te bezoeken, een gelijkaardige opdracht zou interessant zijn voor het algemeen forum omdat de broodnodige informatie hier te winnen valt en niet op het stammenforum, tenzij iemand die daar copy paste . Akkoord dat communicatie in-game belangrijk is maar dat vind van het algemeen forum ook.
Stap 3: Een handleiding voorzien voor de mensen die voor het eerst met het script werken.
Stap 4: Het mentorsysteem aanpassen. Dit zie ik heel concreet. Momenteel vind ik dat het mentorsysteem enorm goed is voor mensen die voor de eerste keer starten maar langs de andere kant is de kloof te groot voor mensen die het spel al een beetje onder de knie hebben om zich daar nog in te schrijven. Mijn voorstel is dus dat mensen zich kunnen inschrijven in het mentorsysteem onder een specifieke term. Stel de speler in kwestie wil dingen bijleren met betrekking tot scripts, zou het handig zijn mocht de leerling zijn/haar aanvraag kunnen benoemen met een titel. In dit geval bv. "Uitleg gezocht bij installatie en gebruik van scripts."

Mijn doel is hiermee om nieuwe spelers sneller en beter weerbaar te maken tegen de doorwinterde tw-speler. Dit heeft een positieve invloed op de competitie op de kaart en werkt volgens mij ook progressief om nieuwe spelers een doel te geven en alsook het gevoel te geven dat ze meer kunnen doen om zich te verzetten en te groeien dan waar ze momenteel weet van hebben.
 
Laatst bewerkt:
Upvote 0
Reactiescore
338
Ik ben enorm benieuwd wat de community hiervan gaat vinden. Feedback of extra tips of argumentatie is ook altijd welkom!
 
Reactiescore
5
Dit lijkt mij een heel tof concept, zo kunnen "nieuwe" spelers ook inderdaad de "ervaren" spelers beter bijhouden en sneller het spel onder de knie krijgen!
 
Reactiescore
1.367
Lijkt me handig :)
 

DeletedUser17472

Guest
Goed idee, zo weten we zeker dat iedereen de weg naar het scriptplatform vind.
 
Reactiescore
357
Is fijn om te lezen dat er heel wat mensen positief toekijken naar dit voorstel, de integratie zelf kan misschien nog optimaler? Wat denken jullie ervan?
 
Bovenaan