Instellingen nieuwe classic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.049
W
We bedanken jullie voor je feedback en nemen hem zeker mee naar Wereld 61 (en toekomstige classics). In dat specifieke geval stel ik voor dat er op het classic forum een topic geopend wordt om instellingen voor te stellen en we dan binnen het mate van het mogelijke alle settings van 1 forumgebruiker overnemen. (Na stemming Community ;))
Na deze classic heb ik vernomen dat de volgende worden gekozen via een enquete,
Dit zei Duckje in het W60 feedback topic, Dus @Duckje kun je je aan je woord houden en een topic openen met Code die we kunnen invullen en mogelijke richtlijnen?
Trouwens chill dat we dan weer classic voor onszelf hebben!

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij:
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren:

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters:
- Ridder/Standbeeld:
- Bonusdorpen:
- Kerk en geloof:
- Uitkijktoren
- Burgerwacht:
- Moraal:
- Prestaties:
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen):
- Edelmanproductie:
- Toestemmingsdaling per edelman:
- Technologieën:
- Beginnersbescherming:
- Beginnersbescherming ratio:

Instellingen:
- Nachtmodus:
- Startdirectie kiezen:
- Aanvalstiming:
- Minimum troepen per aanval:
- Edelmannen looplimiet:

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden:
- Ledenlimiet Stam:
- Vlaggen:
- Limited haul:
- Stamlock actief van?


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
510
Het is algemeen bekend dat katas niet uitgeschakeld kunnen worden op classics en andere werelden.
Wat me net opeens te boven kwam is dat je geen katas kan gooien op de schuilplaats. Tw heeft schuilplaats dus wrs uigeschakeld. Is het niet mogelijk dit ook bij de boerderij te doen op een boerderij limiet wereld? Je zou zeggen van wel toch?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Na deze classic heb ik vernomen dat de volgende worden gekozen via een enquete,
Dit zei Duckje in het W60 feedback topic, Dus @Duckje kun je je aan je woord houden en een topic openen met Code die we kunnen invullen en mogelijke richtlijnen?
Trouwens chill dat we dan weer classic voor onszelf hebben!

Beste Rens,

Als je denkt dat je op deze manier je zin krijgt, heb je het mis. Dit soort topics aanmaken is eerder aanstotend voor de coma’s om niet te luisteren dan andersom.

Een tip van speler naar speler voor je. :)

Tevens werd er op CL15 gezeurt dat er zo lang zat tussen het aanmaken van dit topic en de start van de wereld. Wacht aub even af.
 
Reactiescore
1.049
Beste Rens,

Als je denkt dat je op deze manier je zin krijgt, heb je het mis. Dit soort topics aanmaken is eerder aanstotend voor de coma’s om niet te luisteren dan andersom.

Een tip van speler naar speler voor je. :)

Tevens werd er op CL15 gezeurt dat er zo lang zat tussen het aanmaken van dit topic en de start van de wereld. Wacht aub even af.
Shit :S
Ach jij kunt m zeker wel verwijderen :D
Maar zo ee nette reactie hoeft niet, als je als speler reageerde had je ook anders op me gereageerd zoals je bv op skype doet ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Door te zeggen dat je een dom joch bent, kennelijk nog steeds waar. En nee, ik ben een game mod.

Heb geduld jungske

Het is algemeen bekend dat katas niet uitgeschakeld kunnen worden op classics en andere werelden.
Wat me net opeens te boven kwam is dat je geen katas kan gooien op de schuilplaats. Tw heeft schuilplaats dus wrs uigeschakeld. Is het niet mogelijk dit ook bij de boerderij te doen op een boerderij limiet wereld? Je zou zeggen van wel toch?

Kata’s kunnen niet op de schuilplaats aangezien de schuilplaats volgens het verhaal niet zichtbaar is voor de aanvaller. Zodat je een back-up aan gs kan hebben. Helaas is dat verhaal niet toepasselijk op een boerderij.
 
Reactiescore
660
Meer dan vier leden!!!
 
Reactiescore
2.506
Is een prima topic hoor Rens en Pim. Als jij het niet had gemaakt zou ik het binnenkort hebben gemaakt. Dus schieten maar.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik snap niet waarom mensen oprecht denken dat kata's niet uitgeschakeld kunnen worden.... Tuurlijk kan dat wel lol, dit is net zoiets als dat twteam zegt dat mensen die deffen via teamview gepakt kunnen worden (wat letterlijk onmogelijk is). Dit is gewoon een te ingrijpende stap en volgens mij mag het niet eens van innogames om zoiets te doen en zijn ze verplicht om te zeggen dat het niet mogelijk is, om iedereen af te houden van het idee.
 

DeletedUser3809

Guest
Ik snap niet waarom mensen oprecht denken dat kata's niet uitgeschakeld kunnen worden.... Tuurlijk kan dat wel lol, dit is net zoiets als dat twteam zegt dat mensen die deffen via teamview gepakt kunnen worden (wat letterlijk onmogelijk is). Dit is gewoon een te ingrijpende stap en volgens mij mag het niet eens van innogames om zoiets te doen en zijn ze verplicht om te zeggen dat het niet mogelijk is, om iedereen af te houden van het idee.

Volgens mij klopt het wel dat de community managers dit niet kunnen. Die hebben maar en beperkt aantal opties en dit zal er niet tussen zitten. Maar als Innogames zelf het wil is het zo gefixt natuurlijk. Die zijn echter te druk bezig met continue nieuwe versies van hetzelfde event te maken, waarbij het vooral belangrijk is dat vet veel premium gebruiken je enorme ingame boosts oplevert.

Door te zeggen dat je een dom joch bent, kennelijk nog steeds waar. En nee, ik ben een game mod.

Heb geduld jungske



Kata’s kunnen niet op de schuilplaats aangezien de schuilplaats volgens het verhaal niet zichtbaar is voor de aanvaller. Zodat je een back-up aan gs kan hebben. Helaas is dat verhaal niet toepasselijk op een boerderij.

Als het 'verhaal' ze echt iets boeide was er geen premium 'koop gratis gs, bouw dingen sneller voor minder gs, etc.' geweest, dus dit argument is flauwekul.
 
Reactiescore
1.165
Dan word het tijd dat ik een tunnelsysteem in mijn dorpjes bouw..

Ik vind het bijzonder dat je geen eigen draai aan je dorp kan geven, zoals dit bijvoorbeeld. Erg jammer!
 

DeletedUser75558

Guest
Volgens mij klopt het wel dat de community managers dit niet kunnen. Die hebben maar en beperkt aantal opties en dit zal er niet tussen zitten. Maar als Innogames zelf het wil is het zo gefixt natuurlijk. Die zijn echter te druk bezig met continue nieuwe versies van hetzelfde event te maken, waarbij het vooral belangrijk is dat vet veel premium gebruiken je enorme ingame boosts oplevert.
Precies, het is echt wel mogelijk, alleen mogen ze zoiets nooit doen, zonder permissie van innogames zelf. Denk je nou echt dat innogames het werkelijk ene flikker boeit wat wat af'ers graag willen terug zien in een classic, die kijken enkel naar het winstresultaat, that's it (volledig te begrijpen).

Vind het trouwens opmerkelijk dat nog steeds het argument geldt "het is technisch niet mogelijk", intussen wel een debiele wereld met uitkijktorens genereren, want dit kan blijkbaar dan weer wel, LOL.
 
Reactiescore
7.931
Ik snap niet waarom mensen oprecht denken dat kata's niet uitgeschakeld kunnen worden.... Tuurlijk kan dat wel lol, dit is net zoiets als dat twteam zegt dat mensen die deffen via teamview gepakt kunnen worden (wat letterlijk onmogelijk is). Dit is gewoon een te ingrijpende stap en volgens mij mag het niet eens van innogames om zoiets te doen en zijn ze verplicht om te zeggen dat het niet mogelijk is, om iedereen af te houden van het idee.

De randomheid van hetgeen dat je nu aanhaalt toont alleen al dat jij het deed.
 
Reactiescore
2.303
Ga je dan ook eens wat ''presteren"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan