- Reactiescore
- 2.489
Instellingen voor Classic #27 mogen hier.
Ideetjes die ik opgooi die je mag overwegen:
- Geen dominantie als overwinningsysteem
- Variabele nachtbonus (door spelers zelf in te stellen).
- Starten met 'uitgebouwd' dorp
- Massa (of juist geen) aangemaakte barbarendorpen
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Duckje
Ideetjes die ik opgooi die je mag overwegen:
- Geen dominantie als overwinningsysteem
- Variabele nachtbonus (door spelers zelf in te stellen).
- Starten met 'uitgebouwd' dorp
- Massa (of juist geen) aangemaakte barbarendorpen
Code:
[b]Mijn voorstel
Snelheid:[/b]
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij:
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren:
- Aanvalstiming:
[b]Spel Systeem[/b]
- Ridder/Standbeeld:
- Boogschutters/bereden Boogschutters:
- Technologieën:
- Kerk en geloof:
- Uitkijktoren:
- Bolwerken:
- Minimum troepen per aanval:
- Farmen:
- Rooftochten:
- Basisproductie:
- Burgerwacht:
- Moraal:
- Prestaties:
- Vlaggen: Niet Actief
- Vakantievervangingen:
[b]Beschermingen[/b]
- Beginnersbescherming:
- Ratiobescherming:
- Nachtmodus:
[b]Kaart & Dorpen[/b]
- Barbarendorpen Ratio:
- Bonusdorpen:
- Richting Kiezen:
[b]Edelen:[/b]
- Edelmanproductie:
- Toestemmingsdaling per edelman:
- Edelmannen looplimiet:
[b]Stam[/b]
- Ledenlimiet Stam:
- Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes: JA./NEEN
- Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden: Neen / Actief voor X dagen / gecontroleerd bij vertrek of aankomst / bij verlaten stam worden troepen teruggetrokken
- Grondstoffen sturen: Vrij versturen / Enkel binnen stam / Enkel tussen bepaalde ratio
[b]Overwinningsvoorwaarden:[/b]
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie / Grote belegering / Universiteitsdorpen
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Duckje
Laatst bewerkt: