Instellingen classic 22

Reactiescore
2.508
Brand maar los, jullie weten hoe het werkt.

Code:
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij:
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren:

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters:
- Ridder/Standbeeld:
- Bonusdorpen:
- Kerk en geloof:
- Uitkijktoren:
- Burgerwacht:
- Moraal:
- Prestaties:
- Technologieën:
- Beginnersbescherming:
- Minimum troepen per aanval:
- Vlaggen: Actief
- Nachtmodus:
- Aanvalstiming:
- Bolwerken:

Edelen:
- Edelmanproductie:
- Toestemmingsdaling per edelman:
- Edelmannen looplimiet:

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden:
- Ledenlimiet Stam:
- Vakantievervangingen:

Extra:
- Tribelock:
- Vlaggen:
- Limited haul:
- Boerderijlimiet:
- OS buiten de stam:

Premium-Functies
- Premium Account: Acief
- Account Manager: Actief
- Farm-Assistent:
- Bouwtijdreducties: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Actief
- Technologieën: 3 levels
- Beginnersbescherming: 3 dagen (72uur)
- Minimum troepen per aanval: 10% van bevolking
- Vlaggen: Inactief
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Aanvalstiming: Milliseconden (volle sec ook prima)
- Bolwerken: Inactief

Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketten (duur herbouwen)
- Toestemmingsdaling per edelman: 34-36
- Edelmannen looplimiet: 30 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: 35% voor 7 dagen
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vakantievervangingen: Binnen stam

Extra:
- Tribelock: Actief vanaf 20%
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: No haul
- Boerderijlimiet: Degene die scaled naar 60k pop op 30 boer
- OS buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Actief
- Account Manager: Actief
- Farm-Assistent: Inactief
- Bouwtijdreducties: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

Deleted User - 487694086

Guest

Sowieso dit iig
 
Reactiescore
0
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Inactief
- Ridder/Standbeeld: Inactief
- Bonusdorpen: Actief
- Kerk en geloof: Inactief
- Uitkijktoren: Inactief
- Burgerwacht: Inactief
- Moraal: Inactief
- Prestaties: Inactief
- Technologieën: 3-level-systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Minimum troepen per aanval: 1% van bevolking
- Vlaggen: Inactief
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00
- Aanvalstiming: Milliseconden
- Bolwerken: Inactief

Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketten
- Toestemmingsdaling per edelman: 35
- Edelmannen looplimiet: 30 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: 35% voor 7 dagen
- Ledenlimiet Stam: 6
- Vakantievervangingen: Binnen stam

Extra:
- Tribelock: Actief vanaf 25%
- Vlaggen: Inactief
- Limited haul: Limited Haul
- Boerderijlimiet:
- OS buiten de stam: Inactief

Premium-Functies
- Premium Account: Actief
- Account Manager: Actief
- Farm-Assistent: Actief
- Bouwtijdreducties: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
10 ledenlimiet op een cl is wel echt heel veel. Beseffend dat er amper 25 top accounts waren afgelopen classic
 
Reactiescore
1.094
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 300 %
- gs productiefactor: 50

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: aan
- Ridder/Standbeeld: basis ridder zonder bonuswapens en skill boeken
- Bonusdorpen: aan vond dit een verrassend leuk effect hebben.
- Kerk en geloof: /
- Uitkijktoren: /
- Burgerwacht: /
- Moraal: indien mogelijk aan voor de eerste 30 dagen, indien niet mogelijk, dan gewoon uit.
- Prestaties: i guess
- Technologieën: basis of 10 level systeem het 3 level systeem mag ook maar dan moet er naar mijn idee 3 extra technologie plekken gereserveerd worden, waarbij je dus max. 18 technologie levels kan ontwikkelen.
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Minimum troepen per aanval: 2% a 3% van de bevolking om die 1c spam in te dimmen
- Vlaggen: inactief
- Nachtmodus: 01:00-08:00
- Aanvalstiming: ms
- Bolwerken: /

Edelen:
- Edelmanproductie: pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 25
- Edelmannen looplimiet: 9 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: 28-33%
- Ledenlimiet Stam: 4 - 5
- Vakantievervangingen: 1 per acc, ook buiten de stam (zelfde systeem als CL21)

Extra:
- Meerdere dorpen start: aan, 2 dorpen
- Barbarendorpen per spelersdorp: 0,8
- Tribelock: vanaf 18%
- Limited haul: No Haul
- Boerderijlimiet: 2250 eenheden per boer level
- OS buiten de stam: Dat systeem voorstel van Big Bang. lijkt me prettig, anders zou ik het voor de verandering weer aan laten. Want je kan gewoon een stam joinen waar de mensen zelf al langer dan 1 dag in die stam zitten. En het daarmee gewoon omzeilen. Lijkt me dus niet echt van toegevoegde waarde om os buiten de stam dan uit te hebben.

Premium-Functies
- Premium Account: Acief
- Account Manager: Actief
- Farm-Assistent: /
- Bouwtijdreducties: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490
Verwacht je niet aan een update aan de OS buiten stam support functie voor de start van de nieuwe classic.

Dat zal (indien het uberhaupt ingevoerd wordt) echt wel even duren en zal niet voor Kerst/Oud & Nieuw gemaakt worden.
 
Reactiescore
99
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 300%

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief
- Ridder/Standbeeld: inactief
- Bonusdorpen: actief
- Kerk en geloof: inactief
- Uitkijktoren: inactief
- Burgerwacht: inactief
- Moraal: inactief
- Prestaties: inactief
- Technologieën: 3-lvl systeem
- Beginnersbescherming: actief 72uur
- Minimum troepen per aanval: 10% (voorkomt 5k fakes per dag)
- Vlaggen: inactief
- Nachtmodus: 00:00-08:00
- Aanvalstiming: seconden


Edelen:
- Edelmanproductie: pakketjes duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-27
- Edelmannen looplimiet: max 15 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: 14% 14 dagen behouden of (weet niet of het mogelijk is elke stam 1 overwinningsdorp te geven en dat stam met 60% van overwinningsdorpen wereld wint)
- Ledenlimiet Stam: 3 of 4 hangt van aantal aanmeldingen af zodat elke stam vol geraakt
- Vakantievervangingen: max 1 account (enkel binnen de stam)

Extra:
- Tribelock: actief zodra wereld start. (iedereen dat zich aanmeld word willekeurig in een stam geplaatst zodat er niet weer geweent kan worden dat er weer een enorme overmacht is. iedereen zal het moeten doen met hun 3 andere leden.)
- Vlaggen:
- Limited haul: NO HAUL! (niemand heeft zin om weer dagen lang te farmen.)
- Boerderijlimiet: 2500 per lvl
- OS buiten de stam: inactief



Premium-Functies
- Premium Account: Acief
- Account Manager: Actief
- Farm-Assistent:inactief
- Bouwtijdreducties: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief


doordat er tribelock zodra de wereld start zal zijn kan dit wel eens anders aflopen en moeten de betere spelers het doen met andere spelers die minder ervaring hebben. waardoor niet steeds dezelfde spelers de classic winnen.

overwinningsdorp per stam is geen must maar zou wel mooi zijn tegen 100 bg"s en NAP"s
 
Reactiescore
1.278
Creatief idee. Toch moet je realiseren dat veel spelers een account aanmaken en hierna niets meer op een wereld uitvoeren. Deze spelers toch indelen in stammen zorgt ervoor dat één ongelukkige speler het uiteindelijk zou kunnen moeten opnemen tegen 4man stammen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Of dat er met allemaal gedoe nieuwe spelers op bepaalde accounts worden gezet. Maar volgens mij stopt 75% van de goede spelers van vorige classic, met vrij weinig kans op terugkomen. Voor de rest is het beetje niveau normale werelden met een paar uitschieters, dus probleem lost zichzelf op.
 
Reactiescore
1.278
Of dat er met allemaal gedoe nieuwe spelers op bepaalde accounts worden gezet. Maar volgens mij stopt 75% van de goede spelers van vorige classic, met vrij weinig kans op terugkomen. Voor de rest is het beetje niveau normale werelden met een paar uitschieters, dus probleem lost zichzelf op.

Stoppen die alweer? Om dan na een aantal weken weer ergens 'anoniem' te verschijnen:rolleyes:
 
Reactiescore
1.094
Ik vind het ook wel een creatief idee maar het geeft stammen die gecrippled worden in de start waarbij 1 of 2 leden worden verloren een heel groot nadeel de rest van de wereldverloop. En dat heeft natuurlijk gevolgen voor motivatie en dergelijke. Je speelt dan net een soort van loterij waarbij je gewoon hoopt op de beste noob, geen attacks en of de beste spelers in de stam. Stam die dus de start beste doorkomt wint naar alle waarschijnlijkheid of er worden mensen op accounts gezet die dan de startfase niet hebben doorlopen. Al met al haalt het beetje essentie van het spelen weg imo.

Stoppen die alweer? Om dan na een aantal weken weer ergens 'anoniem' te verschijnen

Ik stop ja, maar ik heb geen moment afgelopen classic anoniem gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510
Tribelock vanaf het begin kan best, maar dan zonder dat stammen al ingedeeld worden als je start. Dat laatste kan overigens ook heel rot uitpakken met de liggingen van stammen.
 
Reactiescore
99
Ja het was ook maar een idee :) en langs de andere kant een sterk account kan makkelijk een stam dragen kijk naar deze classic mats en howlin hebben ook met 3 “minder ervaren spelers” gespeeld en dat werkte toch goed.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Volgens mij speelde 90% vd stam langer dan ik haha
 
Reactiescore
510
Volgens mij doelt Yoshi op de stam voordat jullie Panda joinde.
 
Bovenaan