Instellingen classic 22

Reactiescore
1.094
Een aantal van die gasten ging gelijk runnen nadat er incs kwamen. Kan nou niet echt zeggen dat dat een succes was
 
Reactiescore
510
Reactiescore
5
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 500%
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 300 %
- gs productiefactor: 50

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: aan
- Ridder/Standbeeld: basis ridder zonder bonuswapens en skill boeken
- Bonusdorpen: Aan
- Kerk en geloof: /
- Uitkijktoren: /
- Burgerwacht: /
- Moraal: Uit
- Prestaties: Aan
- Technologieën: 10 level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Minimum troepen per aanval: 2% a 3% van de bevolking
- Vlaggen: inactief
- Nachtmodus: 01:00-08:00
- Aanvalstiming: ms
- Bolwerken: /

Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes
- Toestemmingsdaling per edelman: 25
- Edelmannen looplimiet: 15 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: 25% en je moet minstens 5/8 "Hills" bezitten voor x aantal tijd (zie hieronder)
- Ledenlimiet Stam: 4 - 5
- Vakantievervangingen: 1 per acc, ook buiten de stam

Extra:
- Meerdere dorpen start: Uit
- Barbarendorpen per spelersdorp: 0,8
- Tribelock: vanaf 18%
- Limited haul: No Haul
- Boerderijlimiet: 2250 eenheden per boer level
- OS buiten de stam: Uit
- Caputure the hill concept: 8 grote dorpen (2 per continent). Deze dorpen starten met basis verdediging. De bedoeling is om als stam als eerste 5/8 dorpen te bezitten en deze voor x aantal tijd te behouden. (Op speeds is dit concept wel al eens toegepast en geeft altijd wel leuke fights)


Premium-Functies
- Premium Account: Acief
- Account Manager: Actief
- Farm-Assistent: /
- Bouwtijdreducties: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Reactiescore
2.506
Wat zijn er weinig voorstellen :confused:
 

DeletedUser75725

Guest
Gebaseerd op: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/instellingen-classic-21.203175/post-6336946 van Big bang.

Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400 %
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200%
- Productiefactor 60 (19200 per uur)


Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Zeker niet
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ingeschakeld
- Technologieën: 3- levelsysteem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Minimum troepen per aanval: 1%
- Vlaggen: Nee
- Nachtmodus: 00:00-08:00
- Aanvalstiming: Ms
- Bolwerken: Nee


Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketten, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 34-35
- Edelmannen looplimiet: 30 velden

Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: 35% voor een week behouden, optie tot eerder sluiten als de wereld eerder klaar is.
- Ledenlimiet Stam: 4-5
- Vakantievervangingen: Uit buiten de stam

Extra:
- Tribelock: Actief vanaf 15% dominantie
- Vlaggen: Nee
- Limited haul: No haul of Limited Haul voor de verandering
- Boerderijlimiet: Bij MS 2000 eenheden per boerderijlevel
- OS:
  • simpel: Je kan enkel binnen je stam ondersteunen. iets anders is niet mogelijk te versturen.
  • über: Toevoegend op het bovenstaande als je uit de stam gaat wordt alle support die je bij stamleden hebt staan teruggetrokken en aansluitend alle support in jouw dorpen teruggestuurd. Alles wat nog loopt wordt een bezoekje en keert terug.


Premium-Functies
- Premium Account: Actief
- Account Manager: Actief
- Farm-Assistent: Actief
- Bouwtijdreducties: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik vind het ofc goeie instellingen maar twee werelden achter elkaar hetzelfde gaan ze niet doen en lijkt me ook saai worden.
 
Bovenaan