Instellingen classic 21

Ga je spelen?

  • Ja

    Stemmen: 38 69,1%
  • Nee

    Stemmen: 17 30,9%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Reactiescore
2.489
Voor diegene die barbaar zijn en niet meer meevolgen, dit is net verstuurd:

Beste spelers,

Op basis van jullie feedback is er besloten het nodige dominantiepercentage voor deze wereld te verlagen naar 22%.

Op deze manier hebben zowel rang 1 als 2 (bondgenoten van elkaar) voldoende voor wereldwinst.

De wereld is gespeeld nadat één of beide stammen dit 10 dagen kunnen behouden.

Op het einde van deze 10 dagen is de stam die als eerste staat in de ranglijst overwinnaar.

Bedankt voor jullie spel en hopelijk tot een volgende classic!

Met vriendelijke groeten,
Jullie
Tribal Wars Team
 
Reactiescore
1.089
Kan niet anders zeggen, coulant van je, en denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Heel erg bedankt!
 
Reactiescore
2.489
Kan niet anders zeggen, coulant van je, en denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Heel erg bedankt!

Je mag alvast de volgende instellingen voorstellen dan kunnen we deze (met wat geluk) nog voor Kerst Lanceren.
 
Reactiescore
1.089
ik zou het ook pas in het nieuwe jaar doen, we moeten nog immers 10 dagen wachten, dus 15 dec en weet niet of er nog week vredesperiode aan zit, maar dan heb je het echt over 22 a 23 december dat de wereld pas klaar is.
 
Reactiescore
2.489
ik zou het ook pas in het nieuwe jaar doen, we moeten nog immers 10 dagen wachten, dus 15 dec en weet niet of er nog week vredesperiode aan zit, maar dan heb je het echt over 22 a 23 december dat de wereld pas klaar is.
Correct, misschien iets te vroeg geteld ... Tussen Kerst & Nieuwjaar is een optie (aansluitend op of tijdens de vredesmodus van Januari).

Anders is het begin januari mar dat is echter heel krap op NL72.
 
Reactiescore
1.089
Afhankelijk van de settings wel, is een aanvalsstop in de startfase niet bepaald prettig. Kijk maar wat voor jullie het handigst uitkomt, ik geef slechts de feedback :p
 
Reactiescore
2.039
Afhankelijk van de settings wel, is een aanvalsstop in de startfase niet bepaald prettig. Kijk maar wat voor jullie het handigst uitkomt, ik geef slechts de feedback :p
Zelfs als je een no haul wereld hebt en full mines gaat moet je dan alsnog vrij veel online zijn tijdens de feestdagen ( wat een beetje ingaat tegen het principe van een aanvalsstop lijkt mij?) tenzij je speed 2 oid doet.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Leiders acc moet in-game support sturen. Zal natuurlijk de nodige verbazing opwekken als een acc wat zich nog geen week geleden probeerde te laten bannen door sieg heil te roepen, nu barbaar, gaat roepen dat de wereld nog niet gespeeld mag zijn.

Hoe reageer je serieus op mijn post dan
 
Reactiescore
1.089
Hoe reageer je serieus op mijn post dan

Je zou eens moeten weten hoeveel mensen mee lezen met of zonder AF acc, die hebben dat echt niet allemaal door

Mods hebben sarcasme echt niet door

Precies dit ook! Wilde niet 2 maanden voor joker nog barbs gaan lopen edelen omdat een mod het verkeerd zou hebben begrepen
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan