Instellingen classic 21

Ga je spelen?

  • Ja

    Stemmen: 38 69,1%
  • Nee

    Stemmen: 17 30,9%

  • Totaal aantal stemmers
    55

Deleted User - 487694086

Guest
Ik zal het woensdag opgooien in de meeting voor jullie ;)
Ik dacht dat het een week geleden nog boeiend was?
Ja ze zijn allemaal rennen.

Zegt genoeg lijkt me en anders hebben jullie over een paar dagen wel door dat het er niet beter op wordt(Leon en Leon. zijn bg en gaan niet meer tegen elkaar voor de goede orde). Vind het vooral schrijnend dat fam weer zo bot een edelhalvering naast zich neerlegt, terwijl ze weet dat ze er bijna elke classic naast heeft gezeten mbt edelhalvering.
 
Reactiescore
12
Ja ze zijn allemaal rennen.

Zegt genoeg lijkt me en anders hebben jullie over een paar dagen wel door dat het er niet beter op wordt(Leon en Leon. zijn bg en gaan niet meer tegen elkaar voor de goede orde). Vind het vooral schrijnend dat fam weer zo bot een edelhalvering naast zich neerlegt, terwijl ze weet dat ze er bijna elke classic naast heeft gezeten mbt edelhalvering.

Rennen? Ik had graag nog door gespeeld, maar ben gestopt vanwege zeer onbehoorlijk gedrag binnen Toptic. Wat er een paar dagen geleden gebeurde kan wat mij betreft echt niet door de beugel.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Rennen, weggelopen, delete. Het begon allemaal met het falen/rennen van marter iig. En ben benieuwd naar wat onbehoorlijk was, laat me raden, Mike van marter was betrokken?
 
Reactiescore
2.489
Zulke beslissingen worden altijd opgegooid bij het Community Management Team. Dus deze beslissing ligt niet bij Fam (of een andere moderator).

Aangezien het voor mij eruit ziet alsof rang 1, 2 en 3 samenwerken is misschien een sluiten van wereld handiger dan een edelhalvering?
 
Reactiescore
1.089
Rang 3 gaat op barbaar, 1 en 2 hebben samenwerking die we in ere laten vanwege etisch aspect
 

Deleted User - 487694086

Guest
Fam zei zelf dat het niet ging gebeuren, dusja..
Vervroegd sluiten is ook een prima optie, maar het is idd niet dat alle Leon stammen samenwerken, tegenstander dacht leuk te zijn en de naam te kopiëren. Het is alleen Leon. en Leon die samen zitten.
 
Reactiescore
1.089
Fam zei zelf dat het niet ging gebeuren, dusja..
Vervroegd sluiten is ook een prima optie, maar het is idd niet dat alle Leon stammen samenwerken, tegenstander dacht leuk te zijn en de naam te kopiëren. Het is alleen Leon. en Leon die samen zitten.

Ja inmiddels hebben meer stammen hun namen veranderd. S en S heten nu: Leon10 en ook het oude Optic heet nu Leon!

Maar inderdaad even bevestigen wat Big Bang. hierboven zegt en wat ik al op discord zei, alleen Leon. en Leon werken samen (nummers 1 en 2)

Ik had graag nog door gespeeld, maar ben gestopt vanwege zeer onbehoorlijk gedrag binnen Toptic. Wat er een paar dagen geleden gebeurde kan wat mij betreft echt niet door de beugel.

Ik ben ook benieuwd? Naar wat ik heb begrepen ging er op klompvoetje sowieso een pak minder activiteit komen, en dat leek mij toch wel een van de meest dragende accs
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.149
Iedereen is bekeerd tot het Leonisme, goede zaak.
 
Reactiescore
1.476
Nu kunnen wij lekker ook leon in onze handtekening kunnen zetten.
 
Reactiescore
1.089
@Duckje we hebben atm de situatie waarin 2 stammen 22% hebben en die beiden elkaar niet gaan aanvallen. De eerst volgende stam heeft 9 %, en de tribelock is ingegaan.

Hoe wil je dit verder afhandelen dan?
 
Reactiescore
2.489
Beide stamleiders mogen afzonderlijk van elkaar even een support indienen en dan kunnen we bekijken om de wereld te sluiten.

Als je dit niet wenst mag je ook een support indienen om er expliciet tegen uit te spreken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hoezo zou je een edelhalvering willen om wat barbs te edelen lol.
Om sneller te eindigen he. Ik zeg gewoon dat het apart is dat men meteen uitsluit om een edelhalvering te doen in support, terwijl dat wel een vrij normale gang van zaken is. Blijkbaar erkent duckje ook dat de wereld gespeeld is, anders wil hij hem niet vervroegd sluiten. Daarom is het apart dat hij een edelhalvering, de simpele oplossing die altijd wordt gebruikt als een wereld eerder is gespeeld meteen uitsluit.
 
Reactiescore
1.089
Ik als leider van de stam met 9% ben ik zwaar tegen! @Duckje

Leiders acc moet in-game support sturen. Zal natuurlijk de nodige verbazing opwekken als een acc wat zich nog geen week geleden probeerde te laten bannen door sieg heil te roepen, nu barbaar, gaat roepen dat de wereld nog niet gespeeld mag zijn.
 
Reactiescore
1.089
Vooral jammer dat binnen wat? 1,5 week na de tribelock werd opgegeven
 
Reactiescore
2.303
Verlies van 30 dorpen resulteerde in een delete voor 3 accounts.
Quiters.
 
Bovenaan