Instellingen classic 21

Ga je spelen?

  • Ja

    Stemmen: 38 69,1%
  • Nee

    Stemmen: 17 30,9%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Reactiescore
974
Een aankondiging mag onderhand wel gepost worden.. Duurt iets wat lang.
 
Reactiescore
2.506
Denk dat dit ook deels komt doordat w70 pas 10 dagen geleden is gestart. Het zal eerder een bewuste keus zijn dan dat het ontschoten is ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Als dit bewust is dan moete gvd uw werk beter doen!
 
Reactiescore
2.490

Deleted User - 487694086

Guest
Veel mensen wilden wel haul, noobs

E: @Duckje Op deze classic was het wel mogelijk pre-regs aan te doen en was er ( per ongeluk) ook een meerdorpen start. Is het niet mogelijk gewoon weer pre-regs aan te zetten?
 
Reactiescore
2.490
Veel mensen wilden wel haul, noobs

E: @Duckje Op deze classic was het wel mogelijk pre-regs aan te doen en was er ( per ongeluk) ook een meerdorpen start. Is het niet mogelijk gewoon weer pre-regs aan te zetten?

Met risico op bugs wil ik het gerust proberen. Echter pas nadat er een reset uitgevoerd is door InnoGames :)
 
Reactiescore
974
Prima instellingen, hoeft amper/niks aan veranderd te worden.
 
Reactiescore
660
Prima instellingen, succes iedereen.
 
Reactiescore
2.490
De reset is ook uitgevoerd dus de pre-registraties zijn geopend.

(En nu hopen dat alles goed gaat)
 
Reactiescore
1.478
Voor een eventuele volgende keer geen OS buiten de stam, is misschien handig om te kijken of je kan zorgen dat je wel os naar buiten je stam kan sturen, alleen dat het direct bij aankomst wordt teruggestuurd als je niet in die stam zit. Op die manier kan je dan nog wel os achter je edels timen.
Maar dat is het enige leuke aan geen os buiten je stam sturen. :oops:
Ik ga ook maar eens een classic starten. Ben alleen niet blij met het edelsysteem, is dat normaal op classics?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Maar dat is het enige leuke aan geen os buiten je stam sturen. :oops:
Ik ga ook maar eens een classic starten. Ben alleen niet blij met het edelsysteem, is dat normaal op classics?
Bedoel je duur herbouwen?
 
Reactiescore
974
Maar dat is het enige leuke aan geen os buiten je stam sturen. :oops:
Ik ga ook maar eens een classic starten. Ben alleen niet blij met het edelsysteem, is dat normaal op classics?

Pakketjes duur herbouwen is vrij standaard op een classic, maar zolang je geen potje maakt van je aanvallen is het praktische hetzelfde als goudmunten.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Van mij zou goedkoop herbouwen er sowieso helemaal uit mogen. Dom gespam van die edels helemaal achterwege laten.
 
Bovenaan