Instellingen Classic 20!

Deleted User - 487694086

Guest
Gooi Viktor en EGO op delete en je bent er
Gaat niet eens echt daarom, EGO hebben we ook geen controle echt over en Laurens is veel te inactief om te zien dat ie op delete moet. Maar over 5 dagen zitten we toch al zo goed als aan 35%, gaat meer om die 30 dagen erna, mag best 7 gemaakt van worden.
 
Reactiescore
259
Goede instellingen zover ik het zie, misschien nog maar keer een gokje wagen op deze wereld of daar wat meer uitdaging is..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Gaat niet eens echt daarom, EGO hebben we ook geen controle echt over en Laurens is veel te inactief om te zien dat ie op delete moet. Maar over 5 dagen zitten we toch al zo goed als aan 35%, gaat meer om die 30 dagen erna, mag best 7 gemaakt van worden.

alsof ik ga loggen om bbtjes te nobelen..
 
Reactiescore
259
Co-diealleenmaarkandeffen<3
 
Reactiescore
2.490
Als jullie nu allemaal opgeven dan gaat de tijd echt wel omlaag als de 35% behaald is :)
 
Reactiescore
510

DeletedUser80779

Guest
Iedereen heeft het al opgegeven :S

Denk vooral dat er even fair gekeken moet worden onder de mensen die daadwerkelijk op de classic spelen, wat zij willen. En dan niet enkel de paar die op het forum zitten. Zij verdienen de kans om de wereld fatsoendelijk uit te spelen als zij denken nog veranderen aan de uitkomst te kunnen brengen.

Maar goed, ik hoop dat die nieuwe classic zo snel mogelijk komt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Denk vooral dat er even fair gekeken moet worden onder de mensen die daadwerkelijk op de classic spelen, wat zij willen. En dan niet enkel de paar die op het forum zitten. Zij verdienen de kans om de wereld fatsoendelijk uit te spelen als zij denken nog veranderen aan de uitkomst te kunnen brengen.

Maar goed, ik hoop dat die nieuwe classic zo snel mogelijk komt.
Jij zit klaarblijkelijk niet op deze classic dan
 
Reactiescore
510
Denk vooral dat er even fair gekeken moet worden onder de mensen die daadwerkelijk op de classic spelen, wat zij willen. En dan niet enkel de paar die op het forum zitten. Zij verdienen de kans om de wereld fatsoendelijk uit te spelen als zij denken nog veranderen aan de uitkomst te kunnen brengen.

Maar goed, ik hoop dat die nieuwe classic zo snel mogelijk komt.
Als alle grotere spelers al gerund zijn, wat wil een speler van 100-200k nog doen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
De nummer 1 tot 6 zijn allemaal bg’s of interns.

Nou wooptiedoe
 
Reactiescore
510
Denk dat dit me laatste wordt hoor
 
Bovenaan