Instellingen Classic 20!

Reactiescore
7.940
Casual kan je toch niet joinen als je nog geen 2 weken oud acc hebt op een normale wereld om over te stappen. W67 is redelijk jong dus als ik jou was starte ik lekker daar

Met wachttoren, bolwerken en boog? Die man weet niet wat hem overkomt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
what the fuck is bolwerken zelfs?

Boog zal die al hebben gehad waarschijnlijk.
 

DeletedUser80779

Guest
Met wachttoren, bolwerken en boog? Die man weet niet wat hem overkomt.

Haha, klopt! Heb al gezien dat ik behoorlijk wat updates na te lezen heb voor ik een nieuwe wereld start. Ook de vlaggen en het huidige riddersysteem zie ik nu voor het eerst, en dan zullen er vast nog nieuwe dingen zijn waar ik overheen kijk. Daarom klonken die Wereld 1 instellingen zo aantrekkelijk.

Maar goed, als dat nog even op zich laat wachten, wellicht toch verder kijken.
 
Reactiescore
461
Voor die bolwerken had je toch kata's nodig vgm ? Dus denk dat dat de rest van de wereld ook aanzet deze voor andere doeleinden te gaan gebruiken.
 

DeletedUser69389

Guest
Bolwerk is kut en daarmee basta. Nog gestoorder dan uitkijktoren.
 

DeletedUser69389

Guest
Kan je er dus nog niks zinnigs over zeggen, pas als de wereld verder is ontwikkeld gaan we zien of het bolwerk iets toevoegt of niet. Niet in de early game.
Nja een soortgelijk iets 40 werelden terug was ook prut.
 

DeletedUser77704

Guest
Nja een soortgelijk iets 40 werelden terug was ook prut.

Heel veel zaken waren prut in begin XD Denk dat eerst eerlijke kans moet geven, als die updates erop komen waar Duckje mee bezig is, word bolwerk al beter in beheer en zal de functie meer versterken. Pas bij echt oorlogen wil ik wel zien wat het gebouw voor verschil maakt.
 

DeletedUser80767

Guest
Heel veel zaken waren prut in begin XD Denk dat eerst eerlijke kans moet geven, als die updates erop komen waar Duckje mee bezig is, word bolwerk al beter in beheer en zal de functie meer versterken. Pas bij echt oorlogen wil ik wel zien wat het gebouw voor verschil maakt.

Mwah, die forten op w29 waren meteen dead content. Deze keer is het iets beter uitgewerkt maar lijkt me nog steeds niet iets dat de tijd, moeite en gs waard is.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Vind t wel een goeie zaak die verhoging van dominantie, alleen deze classic is overduidelijk wel gespeeld. Aangezien jullie schijnbaar dolgraag door willen met classic 20 kan de edelhalvering best aan en het behoud van dominantie van 30 dagen ook een stukje omlaag. Of zeg ik iets heel geks?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Vind t wel een goeie zaak die verhoging van dominantie, alleen deze classic is overduidelijk wel gespeeld. Aangezien jullie schijnbaar dolgraag door willen met classic 20 kan de edelhalvering best aan en het behoud van dominantie van 30 dagen ook een stukje omlaag. Of zeg ik iets heel geks?

Gooi Viktor en EGO op delete en je bent er
 

DeletedUser79332

Guest
Volgens mij word de nieuwe de instellingen nagenoeg zoals w1 als ik het goed begrepen heb.
 
Bovenaan