Instellingen Classic 20!

DeletedUser58115

Guest
Oldscool is beste je zou ng verschieten 40 leden ben ik gewoon van vroeger speel da liever
 
Reactiescore
1.075
Word deze ook behoed van koopevenementen of krijgen we meteen weer de fout zoals vorige keren?
 

DeletedUser65747

Guest
Maak hier gewoon een normale wereld van en gooi die er over een maandje uit, dan is iedereen die bij de 1 april grap betrokken was nog een beetje warm..
 
Reactiescore
1.165
Ik ken wel iemand die zo even 40 accountjes maakt en met minimaal 50% een topstart kan maken!

PM voor info.
 
Reactiescore
2.506
Is de wereld met zijn snelheid '2' niet erg sloom?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Leuke wereld!
 

DeletedUser69569

Guest
een aantal specifieke instellingen zoals Stam limit, ms/seconde en dominantie kunnen nog worden aangepast korter op de release date.

Bron duckje.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Combinatie volle seconden en goedkoop herbouwen lijkt me niks. En de snelheid zou beter passen bij een normale wereld. Lees ik trouwens dat er geen fakelimiet is? Dat lijkt me niet echt leuk.

Geen barbarendorpen vind ik dan wel weer een goed plan.
 
Reactiescore
7.931
Dit klopt, maar de eerste classic is ondertussen al bijna 5 jaar geleden ofzo. Misschien zelfs langer.

Dus doet het zijn naam 'classic' toch goed aan? :p

Deze spelwereld is bedoeld als wereld voor de oudere en meer ervaren spelers van TribalWars.nl, met zijn klassieke instellingen komt het overeen met de allereerste wereld die TribalWars ooit gekend heeft. Een beetje nostalgisch dus!

Kortom, deze instellingen doen zijn naam eer aan, snap niet waarom iedereen hier nou weer over te miepen zit.
 
Bovenaan