Instellingen Classic #17

Reactiescore
1.094
Vrij instelbaar naar whatever we please.

Persoonlijk: zou ik graag eens voor een no-time wereld gaan. Waarin elke aanval een willekeurig aantal seconden bij / afgetrokken wordt.

Dat hebben we al een tijd gehad met seconden werelden waar toen de ID bug was, waarin ID's van aanvallen in random order werden geplaatst.

Vanuit een CM point of view:
Ik zou graag eens een langzamere classic willen starten die een 6tal maanden loopt. max snelheid 3. Om zo op die manier te appealen naar de normale wereld spelers voor een uitdagende, iets langer durende classic wereld. Dit met redelijk klassieke instellingen maar geen premium features.

Ideaal voor de zomerperiode als mensen zowiezo iets minder tijd hebben.

Naar mijn idee had dat vorige classic prima gekund, maar er was 13 a 14k gs productie, en dan ook nog eens 200000 miljoen barbarendorpen met vrij farmen, en dan een super lage dominatie percentage.
Gewoon een no haul met pakketjes zorgt er al voor dat het beter wordt.
 

DeletedUser69389

Guest
giphy.gif


Van al deze onnozele inzendingen hier.
 

DeletedUser69389

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 3 (max 4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5, Max 1.

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: INACTIEF
- Ridder/Standbeeld: INACTIEF
- Bonusdorpen: INACTIEF
- Kerk en geloof: INACTIEF
- Uitkijktoren INACTIEF
- Burgerwacht: INACTIEF
- Moraal: INACTIEF
- Prestaties: ACTIEF
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0,5 per speler. Groeien tot 1K mee.
- Edelmanproductie:Pakketjes, duur herbouwen.
- Toestemmingsdaling per edelman: 25/26 per edel
- Technologieën: 10 Level systeem
- Beginnersbescherming: ACTIEF
- Beginnersbescherming ratio: 48 Uur, 72 uur max.

Instellingen:
- Nachtmodus: Maakt mij niet veel uit. 01:00 - 07:00
- Startdirectie kiezen: Inactief
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 10 velden. 15 max.

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 25%, 20% MINIMAAL.
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: INACTIEF
- Limited haul: Liefst No Haul. Anders Limited Haul zoals o.a. op CL8 werd gehanteerd.
- Stamlock actief van? 12.5%
-Grondstoffenproductie: idk exact. Maar zoiets van 16K ofzo.
- Boerderijlimiet: 1500 eenheden per lvl worden ondersteund
Ondersteuning buiten de stam: Ondersteuning buiten de stam uit (pas na 5 dagen in de stam is het mogelijk OS te sturen)
Uber-systeem, kunt support versturen als je langer dan 5 dagen lid bent van een stam (Dagen worden per dag geteld en niet per 24 uur)
Van zodra je uit de stam gaat wordt alle support bij je stamleden teruggetrokken en alle support in je eigen dorpen teruggestuurd naar je oude stamleden.


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Eventueel een 2/3 dorpenstart indien mogelijk. Dan vooral ook op de manier zoals die op speed gehanteerd wordt.
 

DeletedUser77755

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 3
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.2

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
- Ridder/Standbeeld: Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Neen
- Uitkijktoren: Neen
- Burgerwacht: Neen
- Moraal: Neen
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 3 per speler en groeien mee tot 5k
- Edelmanproductie: Goudmuntsysteem
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 5 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Neen

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00-07:00
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: 1ms
- Minimum troepen per aanval: 0.5%
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 60% bezitten, 21 dagen lang
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Neen
- haul: No haul / Limmited haul
- Stamlock actief van?: 15%
- Start: 2 dorpen start


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 

Deleted User - 487920325

Guest
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.5)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
- Ridder/Standbeeld: Neen
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Neen
- Uitkijktoren: Gedeactiveerd
- Burgerwacht: Gedeactiveerd
- Moraal: Gedeactiveerd
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 3.500 punten
- Edelmanproductie: Pakketjes systeem, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 34-35
- Technologieën: 3 level systeem
- Beginnersbescherming: 4 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd

Instellingen:
- Nachtmodus: 01:00 tot 08:00 uur
- Startdirectie kiezen: Niet mogeijk
- Aanvalstiming: Gehele seconden
- Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 60 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: De stam die als eerste 30% van de wereld weet te halen en dit 31 dagen kan vasthouden wint de wereld.
- Boerderijlimietregel: Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.250 troepen in ondersteuning gesteund
- Ledenlimiet Stam: 4
- Vlaggen: Neen
- Limited haul: Actief, begint met 30.000. Maximaal 1.000.000
- Stamlock: actief vanaf eerste stam 15%
- 3 dorpen start met 26 punten per dorp
- Grondstof productie wordt geboost met een factor van 1.5
Premium-Functies

- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief

Een 3 dorpen start maakt de beginfase een stuk interessanter. Je moet meteen een keuze maken qua speelstijl, ga je 3 dorpen vol op offensief of maak je ook wat def? Mede hierdoor was cl3 een van de leukste klessiks. Ander voordeel is dat de klessik lekker groot wordt en hierdoor ook leuker en veel spannender. De klessik zal hierdoor ook wat langer doen dan bijvoorbeeld afgelopen klessik die bizar kort was.
 
Reactiescore
1.094
de zomerperiode is sws maar 1,5 a 2 maanden. Daarnaast, kun je in dit concept wel van een classic spreken? ik denk het niet, ook omdat een snelheid 3 nog te hoog is als je rustig aan wilt doen in je zomervakantie

Eerste paar classics waren ook snelheid 2 a 3, dus ja kan zeker. Daarnaast zegt hij maximaal 3, dus als het alsnog 'te hoog' is kan het altijd naar beneden. Dus ik snap niet zo goed wat je wilt zeggen hiermee?

Maak jij er eens een dan ;)

I'm sorry maar snelheid 10 en dit:
Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters:Ja/Ja
- Ridder/Standbeeld:Ja
- Bonusdorpen:Ja
- Kerk en geloof:Ja
- Uitkijktoren Ja
- Burgerwacht: Ja
- Moraal:Ja
- Prestaties:Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Uitbreiden tot maximaal 7,5k punten
- Edelmanproductie: Het muntsysteem
- Toestemmingsdaling per edelman:20-25 dus je hebt 5edelmannen nodig voor een treintje!
- Technologieën:Normale 1-lvl systeem
- Beginnersbescherming:7dagen

Moeten wel grappen zijn, want dat zijn instellingen die gewoon niet eens in de buurt van realistisch komen. Als je niet die mening deelt dan kan je beter op een speed gaan spelen voor de snelheid 10 of op normale werelden gaan spelen voor barbarendorpen van 8k, moraal, burgerwacht en al die andere zooi die niet thuis horen op een classic wereld. Uitkijktoren is wat, 6 maanden geleden geintroduceerd, kom ja, laten we die op een classic wereld stoppen, wat een uitermate goed idee!

Er hoeft niemand met een lijstje te komen om te beseffen dat dit soort ideeen rechtstreeks de prullenbak inkunnen.

Wellicht speel ik aankomende classic wel lekker mee joh :D Gaan we zien of het te hoog is. Vind persoonlijk muntenwerelden leuker dan pakketjes, verder is het mij om het even.

Voor een classic is een pakketjes wereld wel echt 20x beter. Dan komt er nog een beetje kwaliteit bij kijken, en kan je niet klakkeloos tig edels spammen. De hoge grondstoffen productie van een classic wil namelijk nog wel eens zorgen voor een edelspam als het een muntclassic is. Dat is nou niet echt bepaald "leuk".
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
We hebben eens iets gehad met maximum te maken edels in een dorp. Dat waren er drie, als je met die edels een dorp hebt veroverd kan je er dus nog maar twee maken in dat dorp, ook als je het verovert van iemand anders. Cfr classic 8 dus.
Dat kan in combinatie met seconden, dat maakt het verdedigen iets makkelijker dan.
5-6 leden per stam.
Gemiddeld aantal barbaren whatever voor een getal dat dan is. Of wie weet zo’n drie dorpen start als dat nog kan.
Daar nog geheimen bij.

Dan heb je wel eens een heel rare wereld.
 

Deleted User - 487908043

Guest
I'm sorry maar snelheid 10 en dit:

Moeten wel grappen zijn, want dat zijn instellingen die gewoon niet eens in de buurt van realistisch komen. Als je niet die mening deelt dan kan je beter op een speed gaan spelen voor de snelheid 10 of op normale werelden gaan spelen voor barbarendorpen van 8k, moraal, burgerwacht en al die andere zooi die niet thuis horen op een classic wereld. Uitkijktoren is wat, 6 maanden geleden geintroduceerd, kom ja, laten we die op een classic wereld stoppen, wat een uitermate goed idee!

Er hoeft niemand met een lijstje te komen om te beseffen dat dit soort ideeen rechtstreeks de prullenbak inkunnen.

Ik ben het met je eens hoor, staan een paar suggesties bij die niet thuis horen bij een classic wereld. Was alleen maar benieuwd naar wat zijn ideale instellingen zouden zijn :p .
 
Reactiescore
298
  • Snelheid 3, (hoge gs-productie)
  • troepensnelheid 150%,
  • 3-tech
  • 2 bb per speler, groeit tot 1k
  • pakketjes, toestemming 35, stijging 5 p/u
  • Volle seconden,
  • Boerlimiet 54k,
  • Os buiten stam: aan
  • 3 dorpen start
  • No haul
Zoiets, die randomizer van Duckmans lijkt me ook best tof
 

DeletedUser69389

Guest
  • Snelheid 3, (hoge gs-productie)
  • troepensnelheid 150%,
  • 3-tech
  • 2 bb per speler, groeit tot 1k
  • pakketjes, toestemming 35, stijging 5 p/u
  • Volle seconden,
  • Boerlimiet 54k,
  • Os buiten stam: aan
  • 3 dorpen start
  • No haul
Zoiets, die randomizer van Duckmans lijkt me ook best tof
Afgezien van die OS heerlijk.
 
Reactiescore
510
Dan krijg je of te grote stammen of te weinig stammen
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Zou misschien ook eens leuk kunnen zijn om te starten met een x aantal vaste stammen en dan iedereen gewoon random gespawnd word in een van deze stammen
Een idee dat ik de vorige cl ergens heb zien passeren van Andries @YoWhite dacht ik

Open die maar naast de normale classic. :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
snelheid 10? Ik ben voor, dan hoef ik maar enkele dagen niet te loggen!
 
Reactiescore
407
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2,25
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 2

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Uit
- Ridder/Standbeeld: Ja, vaardigheden
- Bonusdorpen: Neen
- Kerk en geloof: Neen
- Uitkijktoren: Neen
- Burgerwacht: Neen
- Moraal: Ja, enkel de eerste 30 dagen
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja. 1 per speler
- Edelmanproductie: Goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën: 3-lvl systeem
- Beginnersbescherming: 2 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Inactief

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00-07:00
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: MS
- Minimum troepen per aanval: 3 procent van dorpspunten
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Geheimen
- Ledenlimiet Stam: 10
- Vlaggen: Actief
- Limited haul: Ja, tot max 200.000 per dag.
- Stamlock: Actief vanaf het bezitten van alle geheimen door één stam.


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Bovenaan