Insomnia

DeletedUser

Guest
Komt redelijk schaamtelijk over dat reinhout hier meer posts heeft dan mij.
 

DeletedUser62454

Guest
:rolleyes:

ik wil tenminste niet de wereld beiendigen omdat ik telaf ben om door te spelen..
Dusseh, euchh..
noob is trouwens een game term voor beginnerling, dus zo kunnnen we beter de mensen van sich aanspreken omdat jullie te noob zijn om gewoon door te spelen. terwijl jullie er zelf notabene zo opgefokt over reageerde toen bwr niet eens in de buurd kwam..

dus karlak,
hou je mond.
 

DeletedUser

Guest
ik wil alleen maar pa, dus ja :p
En te laf om door te spelen op een wereld die als maar inactiever wordt? Ga je gang man :)
In Sick zitten genoeg spelers die jou de grond in boren als het op tw stats aankomt. Of ik daar zelf bij zit weet ik niet, heb nooit front met je gehad.
 

DeletedUser62454

Guest
ik wil alleen maar pa, dus ja :p
En te laf om door te spelen op een wereld die als maar inactiever wordt? Ga je gang man :)
In Sick zitten genoeg spelers die jou de grond in boren als het op tw stats aankomt. Of ik daar zelf bij zit weet ik niet, heb nooit front met je gehad.

nobody cares.

hoeveel pa moet hebben zuigstraal.
 

DeletedUser62454

Guest
winnen in wat?
je eigen zin doordraven als een debieltje in een gesticht?
ga toch lekker je ballen wassen..
Met deze instelling kan je trouwens ook mijn ballenwassen, je krijgt er 10 pa voor.
Gewoon doen als pa zoveel voor je betekend, piet profiteur.
Een spel gaat niet om geld karlak, een spel gaat om lol zwakbegaaft puderkind.

als je niet meer verder wil spelen, geef je account dan over :eek:
 

DeletedUser

Guest
winnen in wat?
je eigen zin doordraven als een debieltje in een gesticht?
ga toch lekker je ballen wassen..
Met deze instelling kan je trouwens ook mijn ballenwassen, je krijgt er 10 pa voor.
Gewoon doen als pa zoveel voor je betekend, piet profiteur.
Een spel gaat niet om geld karlak, een spel gaat om lol zwakbegaaft puderkind.

als je niet meer verder wil spelen, geef je account dan over :eek:

Ach jochie toch :eek: Beetje gefrustreerd? Je zin doordraven moet je toch altijd met dit spel doen? :p Het is toch ook 'je zin' om iemand te edelen? Dan draaf je je zin te ook door? Sorry maar debieltjes in een gesticht hebben geen computer op hun kamers.
Je ballen wassen? Weet niet wie je denkt wie je voor je hebt, maar aan een andere jongen zijn balletjes zitten is niet zo mijn ding, dus dat sla ik over. Misschien dat Sjoert het wilt doen. PA betekend alles voor me. Het liefst sliep ik er ook mee, maar helaas is het virtueel. Als het spel niet om geld gaat, waarom gebruik je dan PA op je account en doe je niet alles handmatig zonder PA?
Je wordt wel steeds wat aggresiever heh? Wat is er? Is je moeder vergeten je luier te verschonen en jank je daarom zo?
Kan wel lachen met jou, gefrustreerd kindje
 

DeletedUser

Guest

Kan niks beters uitkomen heh? :D

I knew it :)
Jammer dat je mensen niet hier kan blokkeren heh? Anders had je dit natuurlijk al lang gedaan :eek:

Deze zou je ook wel willen hebben heh? Jammer dat ik hem net afpakte en meteen een gefrustreerde pm van je kreeg :eek:

7x Aanvaller van de dag


op 15.09.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (547.925 eenheden)!

Je awards bekijken
 

DeletedUser62454

Guest
ja karlak ik ben helemaal uit het veld geslagen, goed man echt klasse, ben blij dat ik niet zoals jij ben.

Als het spel niet om geld gaat, waarom gebruik je dan PA op je account en doe je niet alles handmatig zonder PA?

Nee karlak alweer fout.
ik zal het je nog eens vertellen.

een spel is voor de lol, dit spel word makkelijker gemaakt als je premium punten inzet, zo heb je meer lol. nee karlak niet geld, dat krijg je namelijk niet dat geef je voor de lol die je er aan overhoudt..
misschien is cassino iets voor jou? dat draait om geld..

moeilijke worden lijsje voor karlak.
vertellen-----Uitleggen, een verhaaltje vertellen.
geld----------is een ruil middel, met geld kun je dingen kopen.
lol--------- iets waar je plezier aan beleeft ik heb lol ( Nee karlak niet geld dit is lol) :rolleyes:
cassino---- een gebouw waar je spelletjes kunt spelen en daarmee geld kan verdien maar ook geld kan kwijtraken....

zo karlak ook nog wat geleerd niet?
en wie heb ik tegenover me,
een inthausiaste peuter :eek:
 

DeletedUser

Guest
ja karlak ik ben helemaal uit het veld geslagen, goed man echt klasse, ben blij dat ik niet zoals jij ben.

Als het spel niet om geld gaat, waarom gebruik je dan PA op je account en doe je niet alles handmatig zonder PA?

Nee karlak alweer fout.
ik zal het je nog eens vertellen.

een spel is voor de lol, dit spel word makkelijker gemaakt als je premium punten inzet, zo heb je meer lol. nee karlak niet geld, dat krijg je namelijk niet dat geef je voor de lol die je er aan overhoudt..
misschien is cassino iets voor jou? dat draait om geld..

moeilijke worden lijsje voor karlak.
vertellen-----Uitleggen, een verhaaltje vertellen.
geld----------is een ruil middel, met geld kun je dingen kopen.
lol--------- iets waar je plezier aan beleeft ik heb lol ( Nee karlak niet geld dit is lol) :rolleyes:
cassino---- een gebouw waar je spelletjes kunt spelen en daarmee geld kan verdien maar ook geld kan kwijtraken....

zo karlak ook nog wat geleerd niet?
en wie heb ik tegenover me,
een inthausiaste peuter :eek:

Leuk dat je het zo uitgebreid hebt uitgelegd en je tijd eraan verneukt hebt, I Likez0r.
Ik sla effe alle nuteloze tekst over en ga naar het belangrijke gedeelte:
en wie heb ik tegenover me,
een inthausiaste peuter :eek:

:eek: Net was het nog puber, nu peuter. Wauw :eek: Ik degradeer wel snel zeg :)
Nu ga ik trouwens slapen, anders hebben mijn ouders me door dat ik nog wakker ben en niet in me wiegje lig :eek:
 

DeletedUser62454

Guest
Leuk dat je het zo uitgebreid hebt uitgelegd en je tijd eraan verneukt hebt, I Likez0r.
Ik sla effe alle nuteloze tekst over en ga naar het belangrijke gedeelte:
en wie heb ik tegenover me,
een inthausiaste peuter :eek:

:eek: Net was het nog puber, nu peuter. Wauw :eek: Ik degradeer wel snel zeg :)
Nu ga ik trouwens slapen, anders hebben mijn ouders me door dat ik nog wakker ben en niet in me wiegje lig :eek:

prima, zou ik ook dan, anders krijg je weer met de rammelaar op je kaddetjes. :eek:
duss peuter karlak, je reageert ook alleen meer op zwakzinnige post faler..

het zwakzinnigste deel was hoe ik denk dat je eruit ziet.
daar reageer je op.
niet over het feit, dat je niks meer kan zeggen over dat het spel om geld draait.
ik heb wrs met een vrij arm mannetje te maken, anders zou je de wereld niet laten beindigevoor een tientje.
Of misschien koop je er baby billen zalf voor die je nodig hebt om die dikke reet van je stoel op te tillen.
 
Bovenaan