Insomnia

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom is het no live om laat op te blijven?

als je dat doet puur om dit spel is dat het natuurlijk, maar ik neem aan dat er niemand is die dat doet. Iedereen heeft zo zijn eigen ritme, door werk of andere omstandigheden, en daar is niets no live aan.
 

DeletedUser

Guest
Waarom is het no live om laat op te blijven?

als je dat doet puur om dit spel is dat het natuurlijk, maar ik neem aan dat er niemand is die dat doet. Iedereen heeft zo zijn eigen ritme, door werk of andere omstandigheden, en daar is niets no live aan.

Dan is het anders, of bv Australiërs ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Heb jij nog sociale contacten in RL ?

Waarom heb jij er : :D bij staan, betekent dit dat je er nog trots op bent ook?
Vind ik zelf eigenlijk wel erg zielig maar goed. :)

Ja die heb ik, alleen heb ik een ander ritme waardoor ik tot 1-2 uur in de nacht op blijf en nee, niet voor dit spe, maar altijd.
 

DeletedUser

Guest
je hebt ook nachtmensen he, (mensen werken ook s nachts)

ik werk ook snachts jeroen maar dat wil niet zeggen dat ik voor dat ik ga werken lekker ga twen.

Man ik ga liever wat overdags doen wat sociaals.

Even langs vrienden een biertje doen of wat trainen.

En ik ben van mening dat als je niet hoeft te werken(ja er zijn er zat die dan twen..)
dat het geen goed ritme is voor jezelf want overdags slaap je dan>?

Of je moet naar school of werken.. En sociale contacten onderhou je moeilijk.

dan hoor ik nu de vraag van maar ik heb toch mensen van tw.
dan denk ah nee:D
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt, als je daar blij van word dat je om 4 uur een post doet, nou ik lig toch liever in m'n bed te pitten:p
Maar veel plezier no-lifers:D

same ik moet gewoon half 5 beginnen door de weeks.\\En ik wil ook nog wel wat tv kijken en wat leuks gaan doen avonds dus ik geniet van mijn nachtrust:D
 

DeletedUser

Guest
same ik moet gewoon half 5 beginnen door de weeks.\\En ik wil ook nog wel wat tv kijken en wat leuks gaan doen avonds dus ik geniet van mijn nachtrust:D

Ik doe een vervolgopleiding en moet dus caak pas om half-half 11 op school zijn ;) Ik kan dus soms tot half 10 slapen, als ik dan om 2 uur ga slapen, heb ik 7.5 uur slaap :)? Is meer dan genoeg voor mij ^^
 

DeletedUser

Guest
ik werk ook snachts jeroen maar dat wil niet zeggen dat ik voor dat ik ga werken lekker ga twen.

Man ik ga liever wat overdags doen wat sociaals.

Even langs vrienden een biertje doen of wat trainen.

En ik ben van mening dat als je niet hoeft te werken(ja er zijn er zat die dan twen..)
dat het geen goed ritme is voor jezelf want overdags slaap je dan>?

Of je moet naar school of werken.. En sociale contacten onderhou je moeilijk.

dan hoor ik nu de vraag van maar ik heb toch mensen van tw.
dan denk ah nee:D



Alstjeblieft lief,

stop met posten tot je enigszins ontwikkeld bent :p.

Je bent ofwel heel kortzichtig met een tunnelvisie van heb ik jou daar, ofwel je bent heel kortzichtig met een tunnelvisie van heb ik jou daar :D.

Mensen hebben zo hun redenen om het laat te maken, en geloof me, ik heb echt wel mijn sociale contacten ;).

Die zijn helemaal niet moeilijk te onderhouden, dat is een kwestie van initiatief en communicatie, twee eigenschappen die je al hebt, of kunt ontwikkelen.

Als ik langs vrienden ga is mijn co online, of heeft een stamlid vv. Als ik dan terug kom ga ik nog even het account langs, even checken of alles klopt, welke ontwikkelingen er gaande (lijken te) zijn buiten te stam. Zodat ik zeker weet dat ik 's morgens weer wakker wordt met al mijn dorpjes :D. En ja, als ik het laat maak slaap ik ook wat uit, maar wat zou dat nou? :D.

Besef eens dat er ook mensen zijn die het anders doen dan jij, en niet bepaald no-livers zijn.
 

DeletedUser52174

Guest
Voor een avondje VV afgeven vind ik wel wat absurt..
 

DeletedUser52174

Guest
Ligt er aan, als je 300 incommings krijgt en je moet weg =p

Ahja, verkeerd gelezen:eek:

Ik dacht dat Kingjelle bedoelde dat als hij weg ging hij zijn VV gaf..

Excuses, ik heb moeite me te concentreren vanavond :p
 

DeletedUser

Guest
ik werk ook snachts jeroen maar dat wil niet zeggen dat ik voor dat ik ga werken lekker ga twen.

Man ik ga liever wat overdags doen wat sociaals.

Even langs vrienden een biertje doen of wat trainen.

En ik ben van mening dat als je niet hoeft te werken(ja er zijn er zat die dan twen..)
dat het geen goed ritme is voor jezelf want overdags slaap je dan>?

Of je moet naar school of werken.. En sociale contacten onderhou je moeilijk.

dan hoor ik nu de vraag van maar ik heb toch mensen van tw.
dan denk ah nee:D

het is lastig om van leef-ritme te veranderen he. ik ben en blijf nachtmens. ik kan niet eerder slapen dan 1.00 of ik moet heel moe zijn:p
 

DeletedUser

Guest
het is lastig om van leef-ritme te veranderen he. ik ben en blijf nachtmens. ik kan niet eerder slapen dan 1.00 of ik moet heel moe zijn:p

Je veranderd er ook niet zomaar van je moet Stukje bij beetje de tijd wat vervroegen ect;)

1.00uur als ik dan ga slapen heb ik 3uur om te slapen voordt ik moet gaan werke:D
 

DeletedUser

Guest
Ze zouden een award moeten instellen voor de aantal Game uren per account :p

Maar op deze manier is zeker leuk....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan