[Inschrijftopic] Writing Competition.

DeletedUser52781

Guest
tot woensdag hebben jullie de tijd om een onderwerp te kiezen :cool:
 

DeletedUser40402

Guest
Ik ben voor eerste blabla van militair in Irak, dat thema dus. Heb al een verhaallijn in mijn hoofd daarvoor :p
 

DeletedUser52781

Guest
Oorlog = onderwerp dus?

ik moet de prijs weghalen wss, mijn PA is op omdat een co het laatste heeft geactiveerd -.-
en het andere trucje wil niet i.v.m geen zin v. vrienden

dus misschien dat ik later het potje nog PA krijg, op dit moment nog niet, ligt zeer complex.
 
Reactiescore
25
Succes dan aan de mensen die zich ingeschreven hebben ;)

*doet niet mee*
 
Reactiescore
25
Ik vind oorlog een stom (en afgezaagd) thema.

Dus vandaar dat ik ook zei: 'ik schrijf me alleen in als ik het thema ken en het me bevalt" ;)
 

DeletedUser

Guest
Een verhaal van max 1 A4'tje? Wordt eerder een column of een gedichtje dan :p
 

DeletedUser52001

Guest
Als je de deadline nou verzet naar tot er een leuk onderwerp is?

Mijn voorstel is nog steeds iets met het verleden, miss iets dat zich afspeelt in de middeleeuwen.
Iemand die daar tegen is?
 

DeletedUser

Guest
Leuk onderwerp ?

Gemengde gevoelens als je met een vrouw gaat dineren bij een restaurant en je ziet je vrouw achter je met een andere man. Je vrouw & jij zijn nog getrouwd.

Gemengde gevoelens FTW.
 
Reactiescore
25
Je hoeft voor mij niet dit uit te stellen hoor. Als er mensen oorlog willen, doe dan oorlog. En volgende keer iets wat de anderen willen die nu niet meedoen.

Ik heb voor zondag toch zeker geen tijd om iets te schrijven
 

DeletedUser52781

Guest
Je hoeft voor mij niet dit uit te stellen hoor. Als er mensen oorlog willen, doe dan oorlog. En volgende keer iets wat de anderen willen die nu niet meedoen.

Ik heb voor zondag toch zeker geen tijd om iets te schrijven

Arrogantie :p ik doe het niet voor jou hoor ;)

alleen, er hebben 8 lui zich ingeschreven ofzo, en niemand beslist mee over het onderwerp. dat vind ik niet kunnen.
 

DeletedUser52001

Guest
Leuk onderwerp ?

Gemengde gevoelens als je met een vrouw gaat dineren bij een restaurant en je ziet je vrouw achter je met een andere man. Je vrouw & jij zijn nog getrouwd.

Gemengde gevoelens FTW.

*kuchkuch* Dat gaat voor mij niet werken ^^

Arrogantie :p ik doe het niet voor jou hoor ;)

alleen, er hebben 8 lui zich ingeschreven ofzo, en niemand beslist mee over het onderwerp. dat vind ik niet kunnen.

Tja, als ze niet meebeslissen maakt het ze miss niet uit.
Maar heeft er iemand nou iets tegen mijn idee? xD
 
Bovenaan