Inschrijftopic Exclusieve wereld 1 - Wereld

Reactiescore
2.489
Schrijf je hier in voor onze gloednieuwste herlancering van wereld 1!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Ik doe mee, 100 continenten vol klinkt altijd gezellig.
 

DeletedUser80453

Guest
Schrijf me in :) ign: ted het beertje

Heb oudere accounts dan dit, maar weet de log in er niet meer van ... :')
 

DeletedUser78659

Guest
Bij deze zou ik mij graag willen inschrijven.

Account: Vladimir.

Ik weet mijn oudere accounts niet meer... :)

:engel:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Jullie beseffen toch wel hoe dom dit inschrijfsysteem is hoop ik? Nu krijg je echt een wereld met 200 spelers lol. Eerst verwijderen jullie inactieve oudere accounts, en nu heb je ze nodig.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het is opzich leuk dat er gedacht wordt aan een remake van w1, maar de charme was volgens mij vooral, naast het feit dat het de eerste wereld was, dat de wereld idd vol lag. Om dan de wereld, die al klein gaat zijn, nog kleiner te maken door een inschrijving via het af vind ik dan een vrij aparte zet.
Daarbuiten natuurlijk ook geen ideale instellingen meer voor het huidige tw, zullen vrij veel toppers op afknappen. Is normaal niet bijzonder erg, want het is leuk voor de nostalgie om zo'n wereld weer er tussen te hebben zitten, alleen ik het het gevoel dat dit weer de enige wereld is waar pp abusen onmogelijk is voor een hele lange tijd. Denk zelf dat er met die paar kansen die je hebt op een 'normale' wereld zonder abusen, er meer uitgehaald kan worden.

E: Het is nog vroeg, keihard ingetrapt :D
 

DeletedUser77135

Guest
Meld me ook graag aan

Ign: Abartuss

Wat een kut streek zou dit zijn joh.
 

DeletedUser26269

Guest
Aangezien ik geen toegang meer heb tot m'n account meld ik me graag aan met deze spelersnaam:

Mr. Jummy
 

DeletedUser77625

Guest
Ik wil me ook graag inschrijven voor wereld 1

We spelen al net zo lang alleen kunnen niet meer op die Accounts of spelen er niet meer op

Huidig account @Dennisthies87

Mvg

Dennis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan