[Inschrijftopic] Clustercontest wereld 22

DeletedUser

Guest
Nou ja, dan kunnen wij natuurlijk niet achterblijven :D

nl22

GON = Geel (omdat anders kleurendove mensen het weer niet kunnen zien)
Modus = Blauw

geen grotere aanduiding toch? :eek:



nl22

geel=billekoek?
blauw=inS.
 

DeletedUser41874

Guest
Vooruit ik wil ook niet achterblijven :)

nl22

Geel: Atomic Skull
Blauw: Modus
 

DeletedUser56384

Guest
Ik hoop dat je wat goede afspreken hebt met je buren over je edelrichting..

je ligt lekker vast:rolleyes:
Ja, natuurlijk wijsneuzen... hij ligt vast: je denkt werkelijk dat we nieuwe spelers aannemen en dan geen afspraken maken over te ruilen dorpen, zodat iedereen een fatsoenlijke edelrichting overhoudt?

Ik vraag me werkelijk af.. in wat voor stammen (incl. leiding) jullie gezeten hebben en nu zitten... pfff...
 

DeletedUser

Guest
Ja, natuurlijk wijsneuzen... hij ligt vast: je denkt werkelijk dat we nieuwe spelers aannemen en dan geen afspraken maken over te ruilen dorpen, zodat iedereen een fatsoenlijke edelrichting overhoudt?

Ik vraag me werkelijk af.. in wat voor stammen (incl. leiding) jullie gezeten hebben en nu zitten... pfff...

Bij jeweettoch2 zal t vast niet veel goeds geweest zijn :rolleyes:
 

DeletedUser43257

Guest
Ik blijf wel achter, het is hier nog te vroeg voor, punt.
 

DeletedUser

Guest
Ja, natuurlijk wijsneuzen... hij ligt vast: je denkt werkelijk dat we nieuwe spelers aannemen en dan geen afspraken maken over te ruilen dorpen, zodat iedereen een fatsoenlijke edelrichting overhoudt?

Ik vraag me werkelijk af.. in wat voor stammen (incl. leiding) jullie gezeten hebben en nu zitten... pfff...

Moet jij niet huilen over je MODUS scriptje?:rolleyes:


@ kees de jager.
Klopt Ik heb alleen maar in sucky stammen gezeten ect;)
Komt omdat ik zelf noob ben:D
 

DeletedUser56384

Guest
Moet jij niet huilen over je MODUS scriptje?:rolleyes:
Nee, liegen over wat je denkt te hebben: dat laten we graag aan jou over ^^ en vriendjes er bij halen om je leugentjes te bevestigen... dat is ook wel aan jou toevertrouwd.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga het perfecte, precies ronde cluster publiceren in citra 2 dagen. :)
 

DeletedUser

Guest
Nee, liegen over wat je denkt te hebben: dat laten we graag aan jou over ^^ en vriendjes er bij halen om je leugentjes te bevestigen... dat is ook wel aan jou toevertrouwd.

Do not feed the troll;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Exalted ; Geel
Modus ; Blauw


nl22
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan