[Inschrijftopic] Clustercontest wereld 22

DeletedUser56218

Guest
Hey clusterbouwers,

Na succesvolle edities van de clustercontest op andere werelden lanceer ik ook hier een editie. In een clustercontest gaan we op zoek naar dé mooiste cluster van de wereld, in dit geval wereld 22. De winnaar staat een interview voor TW Weekblad te wachten, naast eeuwige roem uiteraard.

In tegenstelling tot enkele voorgaande clustercontests gaan we hier geen voorselectie maken. Stemmen zal gebeuren in een apart stemtopic, op volgende manier:
Mijn 3 punten gaan naar…
Mijn 2 punten gaan naar…
Mijn laatste punt gaat naar…

Meer info hierover volgt in het stemtopic.

Algemene voorwaarden:
- Het kaartje moet gemaakt worden via twstats
- Je eigen cluster in een kleur, en dat van je stam in een andere. Vermeld duidelijk welke kleur waarvoor staat, bijvoorbeeld:
* Geel: Infinitum
* Rood: Stam
- De achtergrond moet zwart zijn
- Je geeft de continentlijnen aan
- Inzoom niveau tussen 300 en 400
- Het is niet toegestaan andermans cluster in te schrijven.
- Je toont enkel jouw huidige cluster. Je voegt geen dorpjes toe die je van plan bent te gaan edelen, of die je cluster er beter uit doen zien.
- Post je cluster in een
spoiler
om het topic niet onnodig uit te rekken.

Houd je aan deze regels, bij niet naleven hiervan kan je deelname geannuleerd worden! Wanneer je vermoedt dat iemand vals speelt kan je dit melden via een privé bericht. Niet in het topic.

Hoe post ik mijn cluster?
- Breng een bezoekje aan nl.twstats.com
- Klik door naar "Wereld 22" en selecteer de kaarttool
- Geef de gevraagde gegevens in : houd rekening met de voorwaarden van hierboven!
- Kies voor "Bewaar deze kaart voor later"
- Rechterklik op de afbeelding en kopieer het adres van de afbeelding (wanneer je het gekopieerde adres in je adresbalk plakt, zou je enkel het kaartje moeten zien)
- Plaats je kaartje in een spoiler tussen de IMG-tags in het topic

Belangrijke data – Clustercontest W22
- Je kan inschrijven tot 13/07/2011 om 12.00u (’s middags!)
- Je kan stemmen tot 17/07/2011 om 23.59u
- De uitslag wordt op 18/07/2011 berekend
- De winnaar kan eind juli / begin augustus een bericht verwachten ivm het TWw-artikel

Je hebt dus 1 week om je in te schrijven. Dit is ruim voldoende aangezien het plaatsen van een afbeelding volstaat. Je kan ook reclame maken binnen je stam om extra deelnemers te winnen, waardoor je de kans vergroot dat de winnaar uit jouw stam komt. Het stemtopic komt even na het sluiten van de inschrijvingen, daar vind je ook meer informatie over het stemmen zelf.

Ik zou zeggen: Maak er een fijne contest van!
Infinitum.
 

DeletedUser

Guest
Mooi iniatief! ;)
Ik zal eens beginnen.:)
Hier het cluster van
ThatsWhatSheSaid.
nl22

1309947939-020.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kaartt.png
dit is het resultaat van te internen XD
4 clusters<3
 

DeletedUser56218

Guest
Mooi iniatief! ;)
Ik zal eens beginnen.:)
Hier het cluster van
ThatsWhatSheSaid.
nl22

1309947939-020.png

Leuk dat je meedoet :cool:, ik ga wel je afbeelding een klein beetje wijzigen (heb niet specifiek gevraagd andere dorpen te tonen, en aangezien de achtergrond "echt" zwart moet zijn haal ik die even weg). Verder is er aan de afbeelding niets veranderd:

nl22

nl22

als ik niet win :confused:

Bij jou heb ik hetzelfde gedaan:

nl22
Zou wel graag hebben dat je nog even doorgeeft over welk spelersaccount en welke stam het gaat.


In ieder geval bedank ik jullie, en dit geldt uiteraard ook voor de anderen, alvast voor jullie deelname! :D
 

DeletedUser29646

Guest
Lol ,sorry was ter aanduiding:)

ja modus is mijn stam:)
 

DeletedUser56218

Guest
Dan komt jouw kaartje er zo uit te zien:

nl22

Oranje: Miss.Lovely.
Blauw: Modus
 

DeletedUser

Guest
je vergat HighTechnology.. aan te duiden :p
+ achtergrond moet zwart zijn
+ beter ingezoomed [ nu is het wanordelijk ]
continentlijnen als het kan ^^
 

DeletedUser56576

Guest
je vergat HighTechnology.. aan te duiden :p

Ja, ik kan niet alles erop krijgen dan met zo'n mooi, krachtig en groot cluster :p.

p.s klk met je muis voor vergroting.

(speciaal voor antho. ik zei ik kan even niet anders :p de volgende komt eraan.)
 
Bovenaan