INS - *DLF* Topic

DeletedUser17590

Guest
lol nee ik ga jullie niet dodgen we gaan al jullie aanvals legers mollen , samenwerking heet dat
 

DeletedUser

Guest
- ik denk dat je je post wel een keer mag aanpassen.
- edels verloren, dat komt nog wel
- dodgen dat is een term die bij ins bekend is. " leer het je leden ook ".
Of heb je geen tijd/zin om dat je leden bij te leren?

eigenlijk zou hij die termen moeten weten net als de meeste DLFers aangezien ze in InS hebben gezeten, of ben ik nu mesjoge:rolleyes:
 

DeletedUser11336

Guest
zal er eens voor kijken maar veel rapporten kan ik niet zetten tenzij de 20 muren die ik al gesloopt heb

Jep, de meeeste aanvallen heb ik gedodged. Zo niet, dan was ik OF nog niet thuis, OF ik moest die troepen kwijt (50 zwaardvechters in een aanvalsdorp b.v.) OF ik heb gewoon de clear geblokt met weinig verliezen.:rolleyes:

Die muren zal me een worst wezen want zijn zo weer opgebouwd. Die clears van jullie daarintegen niet....
 

DeletedUser

Guest
deze oorlog wordt interessant. DLF wilt zoveel mogelijk off van ons killen en wij net van hun def :)

Ben benieuwd wie daar het meeste voordeel uithaalt ;-)
 

DeletedUser17590

Guest
deze oorlog wordt interessant. DLF wilt zoveel mogelijk off van ons killen en wij net van hun def :)

Ben benieuwd wie daar het meeste voordeel uithaalt ;-)



ik heb niet gezegd dat we onze oorlog defensief gaan spelen he ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb niet gezegd dat we onze oorlog defensief gaan spelen he ;)

Je kent de speelwijze van InS, een beetje voorberijding met je def is dus wel nodig voltak.... Ik denk dat het voor jullie moeilijk word om een aanvalspositie in te nemen in deze oorlog, maar ik neem aan dat je veel hebt geleerd in je tijd InS, en dat kun en zou je moeten gebruiken nu....:)
 

DeletedUser

Guest
BlackDoom stuurde me nog een aanval door van Ickx op hem:

Aanvaller: ickx
Dorp: -|[*50*]|- Pluto (617|592) K56

Aantal: 0 0 8000 0 50 2800 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 8000 0 50 2800 0 0 300 0 0 0

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 18

Beetje raar die losse clears hier en daar op zo'n groot cluster, zal vast wel iets achter zitten.
 

DeletedUser17590

Guest
ik denk met wat ik nu zeg dat voor de verandering iedereen wel akkoord zal zijn : er komt eindelijk actie op w7 het was tot nu toe een saaie bedoening
 

DeletedUser

Guest
ja is waar, is een hele verandering tov vorige week, het was toen echt stil :)

als je nu de afgelopen 2 dagen bekijkt, damn zoveel posts :)
 

DeletedUser

Guest
ik denk met wat ik nu zeg dat voor de verandering iedereen wel akkoord zal zijn : er komt eindelijk actie op w7 het was tot nu toe een saaie bedoening

Ik heb al wel wat actie gehad moet ik zeggen. In een vergelijkbare situatie, al even geleden. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al wel wat actie gehad moet ik zeggen. In een vergelijkbare situatie, al even geleden. :)

n dat maakt het spel ook leuk, maar InS heeft nog niet heel veel serieus gehad, oorlog met QOTSA was zo over, toen kwam de koude oorlog met DLS (fusie) toen een giga oorlog met stammen aaneengesloten 3 maal zo groot als InS, stelde ook niks voor, en nu DLF is wel weer leuk:D
 

DeletedUser17590

Guest
ik betreur enkel dat Ins ,DLF zo snel in de kiem willen smoren en mij niet de tijd gegeven hebben om eerst men stam intern op punt te zetten , anderzijds is dit strategisch gezien een heel slimme zet om zo snel mogelijk aan te vallen, laat ons hopen dat mijn ally's mij de rug niet toekeren dit blijft uiteraard tw
 

DeletedUser

Guest
ik betreur enkel dat Ins ,DLF zo snel in de kiem willen smoren en mij niet de tijd gegeven hebben om eerst men stam intern op punt te zetten , anderzijds is dit strategisch gezien een heel slimme zet om zo snel mogelijk aan te vallen, laat ons hopen dat mijn ally's mij de rug niet toekeren dit blijft uiteraard tw

het leuke is dat jij je eigen " ALLY's " verklapt hebt.
en dan is het alleen maar tijd om te informeren voor ons.
Hopelijk komen jullie nog uit de aanvallen?
hoeveel zijn het er?
 

DeletedUser

Guest
jullie plannen waren snel duidelijk, je kon wel verwachten dat we gingen reageren.

ik heb het in topic "topstammen" een paar keer vernoemd dat ik niet anders kon, doordat ik vastlag door je gerecruiteer :)
 

DeletedUser17590

Guest
344 crea en tot nu toe 95% fakes
en ik heb geen enkele ally verklapt , jij denkt veel te weten maar eigenlijk ben je gewoon aan het vissen
 

DeletedUser

Guest
seg voltak, da axora veel troepen had, dat was zeker pure bluf?
 
Bovenaan