Inquisitie

DeletedUser65921

Guest
Beste lezers en lezeressen

Graag uw aandacht voor een topic dat deze wereld moet veranderen, want er is een nieuwe mogelijkheid ontstaan gisterenavond, een mogelijkheid om de rotte plek van deze wereld te halen.
Het rot heeft al jaren gehad om zich te verspreiden en is ondertussen gegroeid tot een groot zwerend cluster, maar nu kunnen we er eindelijk iets aan doen!

Even een woordje uitleg, de stam CANDY bevat enkel clowns en stabbers, sommigen herinneren zich misschien nog de post waar ik aantoonde hoe tim010 zijn eigen stamgenoot (namelijk mezelf) stokken in de wielen stak tegen Archiebunker.
Dit was echter slechts het topje van de ijsberg, jarenlang heeft de heer tim010 zitten stoken, mensen zitten pesten en andere lage acties doen.

Jarenlang heeft hij ook zijn verdiende loon kunnen ontwijken, maar nu is er een kans dit verwerpelijke gedrag voor eens en voor altijd te stoppen!
De inquisititie tegen CANDY is al opgestart door de stam SHIP en zal niet stoppen voor het rot van de wereld verwijderd is, graag nodigen wij hierbij de andere stammen van deze wereld uit om mee te werken aan deze inquisitie en zo samen deze wereld weer een beetje mooier te maken!

nlp1


Geel is het rot, de rest de (hopelijke) inquisitie

Ik dank alvast iedereen voor de hulp en aandacht, samen wassen we dit varkentje!

Mvg
De voorzitter van de inquisitie
 

DeletedUser

Guest
Lieve Tim,

gelieve geen stinkkaas op mijn dorpen te leggen.

Bij voorbaat dank,

de rattenvanger.
 

DeletedUser

Guest
Wat een verandering op deze wereld:eek:
Succes om hem te verwijderen op deze wereld.
 

DeletedUser65921

Guest
Kijk Jeroen bovenstaande post maakt nog maar eens duidelijk dat dit

dd1ca0049e.png


Een hele domme zet van je was.
 
Bovenaan