Inlog van Coruscant

  • Topicstarter Deleted User - 487948682
  • Startdatum
Reactiescore
1.075
Niet zo gevleid zijn Lau
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Dit is heel cringe.

En waarom heeft een hacker geen perm ban?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Omdat Duckje het kind een andere naam heeft gegeven is het allemaal oke en durf jij je hier nog vertonen, mhm oke :biggrin:
 

Deleted User - 487948682

Guest
Omdat Duckje het kind een andere naam heeft gegeven is het allemaal oke en durf jij je hier nog vertonen, mhm oke :biggrin:
Hacken= inbreken zonder sleutel.
Bij mij stond de deur al open. Keurt het niet goed maar om mij een hacker te noemen is wel belachelijk. Ik begrijp net hoe excel werkt dus wachtwoorden kraken is ver buiten mijn skillset. Ik zie teveel mensen die het hacken noemen terwijl dit overduidelijk niet het geval is.

Ik hou verder mn smoel wel ;p
 
Reactiescore
300
Hacken= inbreken zonder sleutel.
Bij mij stond de deur al open. Keurt het niet goed maar om mij een hacker te noemen is wel belachelijk. Ik begrijp net hoe excel werkt dus wachtwoorden kraken is ver buiten mijn skillset. Ik zie teveel mensen die het hacken noemen terwijl dit overduidelijk niet het geval is.

Ik hou verder mn smoel wel ;p

Slim :)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hacken= inbreken zonder sleutel.
Bij mij stond de deur al open. Keurt het niet goed maar om mij een hacker te noemen is wel belachelijk. Ik begrijp net hoe excel werkt dus wachtwoorden kraken is ver buiten mijn skillset. Ik zie teveel mensen die het hacken noemen terwijl dit overduidelijk niet het geval is.

Ik hou verder mn smoel wel ;p

Ik zie het verschil niet. Als jij een televisie meeneemt vanuit het huis van je buurman, onafhankelijk of de deur open stond of niet, het blijft diefstal. De straf is hetzelfde. Zou @Duckje een voorbeeld aan moeten nemen. Zulke lui horen niet op deze server.
 

Deleted User - 487951236

Guest
Ik zie het verschil niet. Als jij een televisie meeneemt vanuit het huis van je buurman, onafhankelijk of de deur open stond of niet, het blijft diefstal. De straf is hetzelfde. Zou @Duckje een voorbeeld aan moeten nemen. Zulke lui horen niet op deze server.
Diefstal?? Wat is er precies weg dan??
Jullie moeten de boel niet zo uit 't verband trekken....
Ten eerste is iedereen er zelf voor verantwoordelijk om zijn ww geheim te houden en niet aan derden te verstrekken, daar staat volgens mij ook iets over in de regelementen..
En als we op die toer gaan, dan valt iemand betichten van het hacken van accounts onder smaad....
Daarnaast vind ik het ook in en in triest om meteen als een stel gieren op een account te vliegen dat een tijdelijke bann heeft...
Weer een wereld flink aan het verzieken met achterlijke acties en backstabs in mijn ogen...
 

Deleted User - 487957162

Guest
Bedankt Kim. Geen helderlicht. Hacken van account is inbreuk op privacy. Dit is inderdaad verboden en zelfs strafbaar. Ik denk dat je bij de politie niet ver komt, maar goed dat je de feiten even benoemd ;)
 
Bovenaan