Inlog van Coruscant

  • Topicstarter Deleted User - 487948682
  • Startdatum
Reactiescore
1.237
Elke wereld heeft Coruscant een nieuwe wachtwoord en sws wordt de wachtwoord gewijzigd zodra er afscheid wordt genomen van een oude Co speler.
Dus de ex Co speler kan de nieuwe WW niet geweten hebben.
Welke oude Co speler kort geleden binnen F!X was gaan spelen weten jullie ook ;)

Bram beweert dat hij de WW via een oude Co speler had gekregen en gaat daarmee bewust inloggen op Coruscant om schade toe te richten.
Hetgeen wat gebeurd was geworden is dus bewust gedaan en was geen geintje zoals een PM die een ban had opgeleverd.

Heb je er zicht op hoeveel mensen je wachtwoord hadden?
 
Reactiescore
1.075
Lachwekkend hoe jullie je hebben verdedigd op het af

edit: vooruit de meeste spelers wisten het niet dus kan ze niet verwijten dat ze hun stam verdedigen.

dat je als stam niet random beschuldigingen duld en je daarop verdedigd is vrij normaal?
je kan het even belachelijk vinden als het feit dat een belachelijke ban aansmeren hier verdedigd word door menig planet spelers.
 
Reactiescore
1.237
Lachwekkend hoe jullie je hebben verdedigd op het af

edit: vooruit de meeste spelers wisten het niet dus kan ze niet verwijten dat ze hun stam verdedigen.
Gohja, denk dat iedereen dit wel al voorgehad heeft in het verleden en nog zal voorhebben in de toekomst. Heb mijn les hier op W72 uit getrokken en pas te proberen verdedigen als ik alle feiten weet. Maar niet onbegrijpelijk dat anderen dit blindelings gedaan hebben in mijn ogen. :D
 

Deleted User - 487966259

Guest
Is natuurlijk zonde dat we hier niet van wisten en geloof het maar. Niemand of toch 90% van de stam wist hier niet van totdat Bram z'n statement maakte. Blijkbaar waren de beschuldigingen van Planet aan het adres van Fix dan toch terecht. Het blijft een jammerlijke zat en ik denk ook niet dat iemand binnen Fix hier achter stond (wat ook blijkt uit de kick).
 
Reactiescore
270
Gohja, denk dat iedereen dit wel al voorgehad heeft in het verleden en nog zal voorhebben in de toekomst. Heb mijn les hier op W72 uit getrokken en pas te proberen verdedigen als ik alle feiten weet. Maar niet onbegrijpelijk dat anderen dit blindelings gedaan hebben in mijn ogen. :D

We hadden na W72 moeten besluiten om nooit meer een uni wereld te spelen haha
 
Reactiescore
1.237
We hadden na W72 moeten besluiten om nooit meer een uni wereld te spelen haha
Ik had dit ook gezworen maar ja, hoe kan ik de kans laten liggen om tegen de GROTE croissant te spelen?
 
Reactiescore
151
dat je als stam niet random beschuldigingen duld en je daarop verdedigd is vrij normaal?
je kan het even belachelijk vinden als het feit dat een belachelijke ban aansmeren hier verdedigd word door menig planet spelers.

Dus eerst gaan jullie helemaal zeuren dat het totaal onterechte beschuldigingen zijn want fix zou zoiets nooit doen en planet is enorm oneerlijk dat ze jullie beschuldigen yada yada yada.

En dan komt het uit dat het gewoon wel vanuit fix kwam, en alsnog zit planet fout?

Het zegt wel genoeg over je dat je nu het rapporteren van een pm en het hacken van een account op 1 lijn zit. Je houdt het niveau weer lekker op fix niveau. Huilen over regels als het tegen je zit, maar al te graag, maar ondertussen zelf je eigen getekende regels lekker overtreden.

Stelletje ratten zijn jullie.
 
Reactiescore
54
Gohja, denk dat iedereen dit wel al voorgehad heeft in het verleden en nog zal voorhebben in de toekomst. Heb mijn les hier op W72 uit getrokken en pas te proberen verdedigen als ik alle feiten weet. Maar niet onbegrijpelijk dat anderen dit blindelings gedaan hebben in mijn ogen. :D

vandaar ook mijn edit, ik zou wrs zonder alle info ook mijn stam zo hebben verdedigd. heb ik op w70 ook voor door het stof moeten gaan na het timebot verhaal.
 
Reactiescore
76
Je denkt dat we gaan stoppen met Illy aanvallen na alles rond de Uni rush en deze actie??

wat


Nee dat zeg ik niet...

Anyway als je het nu op ons wou schuiven, ok.

Ban aansmeren —-> aanval inzetten (later heeft dorps opeens spijt?!) oh wat een spijt die edels vloeien al vanaf minuut 1 rond.. NADAT Bram (actie—> reactie) spijt betuigd op het AF. Lekker ongeloofwaardig dus..
dan unirush zie lvl 2 als eerst op ploppen doe pm naar dorps met GG, krijg een ongelofelijk dom antwoord terug... (wat een spijt heeft dat account) en vandaar dat ik mijn vorige post afsluit met ... lees de laatste zinnetjes maar van vorige post.

Actie reactie zo gaat het de hele wereld, volgens mij is er bijna geen 1 moment geen gezeik geweest of plezier met de tegenstander behalve het grapje van Illy -> dorps dat op een ban uitviel.

Zoals ik heb gezegd vind ik Bram zijn actie vele male erger maar wat is er nog gek aan vragen of er een lijn afgesproken kan worden of val jij in vakje 1 zoals tranquilo por favor zou zeggen?

Anyway van mij mag het boek ook best sluiten hoor, boeit mij vrij weinig maar vind je best tof doen op het AF... & btw je zegt letterlijk : “Je denkt dat we gaan stoppen met Illy aanvallen na alles rond de Uni rush en deze actie??”
De unirush en deze actie van Bram waren legit NA de ban maar er werd direct vuur geopend en edels gesmeten dus vind je een beetje idioot.

Anyway, deze koe gaat zijn stal in latahhhh w74
 
Reactiescore
1.075
Dus eerst gaan jullie helemaal zeuren dat het totaal onterechte beschuldigingen zijn want fix zou zoiets nooit doen en planet is enorm oneerlijk dat ze jullie beschuldigen yada yada yada.

En dan komt het uit dat het gewoon wel vanuit fix kwam, en alsnog zit planet fout?

Het zegt wel genoeg over je dat je nu het rapporteren van een pm en het hacken van een account op 1 lijn zit. Je houdt het niveau weer lekker op fix niveau. Huilen over regels als het tegen je zit, maar al te graag, maar ondertussen zelf je eigen getekende regels lekker overtreden.

Stelletje ratten zijn jullie.

Je weet dat ik tot planet zijde behoor?
Verder vind ik beide daden gewoon not done en een teken van absolute zwakte, puur met de bedoeling een wereld te verneuken.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Lijkt mij logisch dat fix nu de wereldwinsr vrijwillig weggeeft. Die hebben echt geen poot meer om op te staan.
 
Reactiescore
1.380
Lachwekkend hoe jullie je hebben verdedigd op het af

edit: vooruit de meeste spelers wisten het niet dus kan ze niet verwijten dat ze hun stam verdedigen.

Dat jij je nog durft te vertonen op het AF en al helemaal om hier wat over te zeggen na je W66 gedoe.

Dat Ripper het toegeeft geeft hem wel wat credits, want @Philosophy of Plato heeft het volgens mij nog nooit toegegeven zelf, maar ik neem aan dat deze speler nooit meer als co aangesteld wordt. Wat zijn er toch een hoop onbetrouwbare spelers tegenwoordig
.

Lees net dat het niet Roy is maargoed je draagt de naam wel dus misschien verstandig om namechance te doen ;)
 
Reactiescore
2.064
Daar komt de aap uit de mauw. Hopelijk zien mensen nog in dat Uni rushen nooit de juiste en correcte oplossing is. Ga met elkaar aan tafel en verzin iets, maar als je de wereld nu nog zo wilt eindigen, katas + uni + cfen + hacken + bannen, tja diep triest.

Uni rushen is nooit de oplossing mannen, dat hebben we gezien op 69 en 72.
 
Reactiescore
2.039
Daar komt de aap uit de mauw. Hopelijk zien mensen nog in dat Uni rushen nooit de juiste en correcte oplossing is. Ga met elkaar aan tafel en verzin iets, maar als je de wereld nu nog zo wilt eindigen, katas + uni + cfen + hacken + bannen, tja diep triest.

Uni rushen is nooit de oplossing mannen, dat hebben we gezien op 69 en 72.
Poesje mauw
 
Reactiescore
54
Dat jij je nog durft te vertonen op het AF en al helemaal om hier wat over te zeggen na je W66 gedoe.

Dat Ripper het toegeeft geeft hem wel wat credits, want @Philosophy of Plato heeft het volgens mij nog nooit toegegeven zelf, maar ik neem aan dat deze speler nooit meer als co aangesteld wordt. Wat zijn er toch een hoop onbetrouwbare spelers tegenwoordig
.

Lees net dat het niet Roy is maargoed je draagt de naam wel dus misschien verstandig om namechance te doen ;)

ik kan me prima vertonen op het af XD, en ik weiger precies om die reden een namechange te doen. ik had met die w66 (poging tot stab) ook niets te maken :p
 
Bovenaan