Inlog van Coruscant

  • Topicstarter Deleted User - 487948682
  • Startdatum

Deleted User - 487948682

Guest
Dames en heren, ik moet wat bekennen.

Ik ben de grote “hackerman” die Corus zijn account “gehacked” heeft… Allereerst wil ik het geen hacken noemen maar een onrechtmatige inlog aangezien ik gewoon met zijn wachtwoord ingelogd ben. Dit maakt het niet beter maar het verschil tussen hacken en inloggen moet wel benoemd worden. Ik ben door deze actie gekickt van het account illy. Vanaf het moment dat support duidelijk maakte dat het om mij ging werd ik gedwongen het te bekennen en dit is dan ook al in de F!x chat gebeurd.

Er werd op het forum van alles vermeld dus ik vertel hier wat er gebeurd is. Ik heb zijn troepen weggestuurd als ondersteuning en de reden dat ik dit gedaan heb is om te voorkomen dat ook hij illy zou aanvallen. Ik vond het vrijdagavond zo oneerlijk dat wij een ban aangesmeerd kregen en dat direct heel Planet los leek te gaan waardoor wij binnen een paar uur 1200 inc kregen. Nadat de leiding van Planet ook nergens te bekennen was was de verleiding te groot was om in te loggen. Achteraf heb ik spijt aangezien mijn actie niet de juiste was. Ik probeer deze ook op geen enkele manier goed te praten.

Verder werd op het AF vermeld dat ik het hele account aan puin geholpen heb maar dit is verre van waar. Ik heb bewust gekozen om alle troepen als ondersteuning weg te sturen ipv troependump om de schade voor Coru te beperken. Ik heb ook niemand van Fix iets verteld om te voorkomen dat Corus onbeschermd aangevallen zou worden. Als ik echte schade had willen aanrichten dan had ik een hoop andere grappen uitgehaald maar dit gun ik hem niet. Ik wilde alleen aanvallen op illy voorkomen.

Ik wil mijn excuses aanbieden aan Coruscant aangezien hij hier vrij weinig mee te maken heeft gehad. Ik heb een fout gemaakt en mijn actie is zeker niet goed te praten en accepteer de volle verantwoordelijkheid hiervoor.

De andere spelers van illy hebben geen weet van deze actie en staan hier totaal buiten. Ik heb deze actie solo gedaan. De andere spelers hebben het wachtwoord veranderd en ik ben dus gekicked van het account. Hierbij neem ik dus afstand van W74.
 
Reactiescore
92
Vraag ik me af wat erger is ?
Uitroepingsteken duwen wat perfect mag.
Maar wat ik beter niet had gedaan.
Of op een ander account inloggen en ondertussen andere mensen persoonlijk bedreigen.

Netjes alsnog dat je er voor uitkomt!
Vraag is hoe kom jij uberhaut aan dat wachtwoord van corru ?
Volgens wat ik weet heb jij er nooit gespeeld dus dat is wel nog een vraagteken.

Zo zie je maar iedereen maakt fouten jij net als ik ;) Dus voor je iemand persoonlijk gaat afzeiken denk eerst even na want wat jij deed was gwn 10 keer erger.
 
Reactiescore
2.444
Vanaf het moment dat support duidelijk maakte dat het om mij ging werd ik gedwongen het te bekennen en dit is dan ook al in de F!x chat gebeurd.

Bij excuses nadat iemand gepakt is krijg ik altijd een 'sorry I got caught' idee. Maar mods lijkt me een perm ban?

Vraag ik me af wat erger is ?
Uitroepingsteken duwen wat perfect mag.
Maar wat ik beter niet had gedaan.
Of op een ander account inloggen en ondertussen andere mensen persoonlijk bedreigen.

Netjes alsnog dat je er voor uitkomt!
Vraag is hoe kom jij uberhaut aan dat wachtwoord van corru ?
Volgens wat ik weet heb jij er nooit gespeeld dus dat is wel nog een vraagteken.

Zo zie je maar iedereen maakt fouten jij net als ik ;) Dus voor je iemand persoonlijk gaat afzeiken denk eerst even na want wat jij deed was gwn 10 keer erger.

Waarom zet je een spatie tussen de zin en een vraagteken, maar dan weer niet bij een uitroepteken?!?!
 
Reactiescore
634
ww’s vliegen in het rond als je veel co’s verslijt

nu moet ik ook zeggen dat ** niet een geheel origineel wachtwoord is

De Co spelers van Coruscant zijn bekend kerel en vanaf eerste moment wist ik al wie wat had gedaan.
Ik mocht alleen niks prijs geven via AF, doordat Support nog hun onderzoek moest afronden.

Denk jij nu serieus dat het bij een excuses afgedaan gaat worden :)
Jullie laten mij lachen, vooral dat jij nu hier iets plaatst
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
742
De Co spelers van Coruscant zijn bekend kerel en vanaf eerste moment wist ik al wie wat had gedaan.
Ik mocht alleen niks prijs geven via AF, doordat Support nog hun onderzoek moest afronden.

Denk jij nu serieus dat het bij een excuses afgedaan gaat worden :)
Jullie laten mij lachen, vooral dat jij nu hier iets plaatst

waarom vraag je dan wie het ww heeft doorgegeven als je het allemaal zo goed weet? maar waarom laat ik je lachen als ik hier iets plaats ik wist hier niks van af hoor
 
Reactiescore
76
Ik was oprecht enorm geschrokken en heb in lange tijd getwijfeld over de “hack”... ik was woest maar dan ook echt over de rooie (vraag holy spelers maar) van wat jij hebt geflikt maar vind het dan weer goed van je dat je hier op het AF uiteindelijk eerlijk bent. Ik keur je actie totaal niet goed en vind het oprecht erger dan een ban aangesmeerd krijgen en incs op je dak krijgen want dat valt gewoon op te lossen binnen de wereld (9/10x) maar zo’n actie dat jij hebt uitgevoerd is misschien nog wel veel triester en niet zo zeer voor Corus die zijn wachtwoord nooit veranderd maar meer voor je eigen team ! Schande vind ik het maar goed het is gebeurd en ook jij bent een mens maar schrok er echt enorm van toen ik het hoorde!

Ik hoop oprecht dat je hier van leert en dat je nog gewoon TW kan spelen want heb je altijd een top gozer gevonden (vind nog steeds alleen ietsje minder respect hihi)

verder hoop ik oprecht dat planet enigszins Illy kan handremmen qua edels, evt een lijn afspreken want ook dit komt voor geheel team Illy als een klap voor hun kop...











Ps. Dreigen en dingen aanhalen van te voren in 3.2.1......

En zo eindigt dus de wereld
 
Reactiescore
54
Lachwekkend hoe jullie je hebben verdedigd op het af

edit: vooruit de meeste spelers wisten het niet dus kan ze niet verwijten dat ze hun stam verdedigen.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik was oprecht enorm geschrokken en heb in lange tijd getwijfeld over de “hack”... ik was woest maar dan ook echt over de rooie (vraag holy spelers maar) van wat jij hebt geflikt maar vind het dan weer goed van je dat je hier op het AF uiteindelijk eerlijk bent. Ik keur je actie totaal niet goed en vind het oprecht erger dan een ban aangesmeerd krijgen en incs op je dak krijgen want dat valt gewoon op te lossen binnen de wereld (9/10x) maar zo’n actie dat jij hebt uitgevoerd is misschien nog wel veel triester en niet zo zeer voor Corus die zijn wachtwoord nooit veranderd maar meer voor je eigen team ! Schande vind ik het maar goed het is gebeurd en ook jij bent een mens maar schrok er echt enorm van toen ik het hoorde!

Ik hoop oprecht dat je hier van leert en dat je nog gewoon TW kan spelen want heb je altijd een top gozer gevonden (vind nog steeds alleen ietsje minder respect hihi)

verder hoop ik oprecht dat planet enigszins Illy kan handremmen qua edels, evt een lijn afspreken want ook dit komt voor geheel team Illy als een klap voor hun kop...











Ps. Dreigen en dingen aanhalen van te voren in 3.2.1......

En zo eindigt dus de wereld

Je denkt dat we gaan stoppen met Illy aanvallen na alles rond de Uni rush en deze actie??

wat
 
Reactiescore
1.754
Goh ja hier kan ik niet veel op zeggen buiten dat ik het een héél trieste zaak vind. Er is een gezegd "een kat in het nauw maakt rare sprongen" en dat is volgens mij hier ook het geval. Ik vond je een top gozer Bram en vind het heel erg jammer dat je zo'n streek hebt uitgehaald. Ik vraag me ook af of het je oprecht spijt, of dat het je spijt dat je gepakt bent voor deze wanhoopsdaad.

Zeer jammer dat je op deze manier de namen van zowel accounts Narcissistic Illy en Coruscant, als van de stam F!x. besmeurd. Het feit dat je je hebt "ingehouden" op het account van Corus weet ik ook niet het dat het noodzakelijk beter maakt, dat geeft namelijk aan dat je zeer bewust bezig was met wat je deed.

Ik bied ook mijn excuses aan voor het verdedigen van de F!x leden hier op het AF (in deze situatie). Ik had het volste vertrouwen dat niemand uit F!x zo'n streek zou uithalen maar dit vertrouwen was blijkbaar niet terecht.
 
Reactiescore
1.237
Nu afwachten wat de moraalridders van F!x hiervan vinden?
Denk dat iedereen met een beetje logisch verstand dit niet zal verdedigen... Al verschiet ik nergens meer van na dit te lezen. :D
 
Reactiescore
634
Corus die zijn wachtwoord nooit veranderd

Elke wereld heeft Coruscant een nieuwe wachtwoord en sws wordt de wachtwoord gewijzigd zodra er afscheid wordt genomen van een oude Co speler.
Dus de ex Co speler kan de nieuwe WW niet geweten hebben.
Welke oude Co speler kort geleden binnen F!X was gaan spelen weten jullie ook ;)

Bram beweert dat hij de WW via een oude Co speler had gekregen en gaat daarmee bewust inloggen op Coruscant om schade toe te richten.
Hetgeen wat gebeurd was geworden is dus bewust gedaan en was geen geintje zoals een PM die een ban had opgeleverd.
 
Bovenaan