Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

DeletedUser67517

Guest
Pics or it didnt happen. want ik geloof nooit dat je met een BMI van -388 en het consequent alleen eten van citroen en rijst dikke tetten kunt hebben. En dan dat marathon lopen helpt er ook niet echt bij mee. Becca, je kunt fotos gewoon prive op skype sturen. Ik fungeer in deze wel als vertrouwelijke bron.
 

DeletedUser73204

Guest
NL-vrouw gem cup D?:(........nou ja misschien als ik later groot is.
 

DeletedUser7072

Guest
Pics or it didnt happen. want ik geloof nooit dat je met een BMI van -388 en het consequent alleen eten van citroen en rijst dikke tetten kunt hebben. En dan dat marathon lopen helpt er ook niet echt bij mee. Becca, je kunt fotos gewoon prive op skype sturen. Ik fungeer in deze wel als vertrouwelijke bron.

@Anthraxxis @Stalov kunnen ook getuigen als je mij geen betrouwbare bron vindt!

Ik kan alleen geen fotografisch bewijs delen.
 

DeletedUser61134

Guest
Nederlands gemiddelde is cup D, gezien haar ondergewicht en haar mannelijkheid komt ze net op cup A

Borsten weg reken passeer ik al naar B gezien mijn taille dus moet je teleurstellen :p
Als cupmaat vanaf de middel werd gerekend zou t kloppen.

Ik kan bevestigen dat ze meer dan cup A heeft.

Was al ver erboven toen ik van 45 naar 52 kg ging ^^

NL-vrouw gem cup D?:(........nou ja misschien als ik later groot is.

Jep Sander ging niet verder dan 3 random roddelbladen.

16-21 Gemiddeld B
21-27 Gemiddelde C
50+ Gemiddelde cupmaat E
65+ Gemiddeld F

2 resultaten vanuit CBS 2012 en 2014 naar Eurostat en INSEE kan je als je beter zoekt wel vinden (zijn beide redelijk gelijk)

Pics or it didnt happen. want ik geloof nooit dat je met een BMI van -388 en het consequent alleen eten van citroen en rijst dikke tetten kunt hebben. En dan dat marathon lopen helpt er ook niet echt bij mee. Becca, je kunt fotos gewoon prive op skype sturen. Ik fungeer in deze wel als vertrouwelijke bron.

Gezien het feit dat ik minder intensief train en (op advies) en meer vlees eet en dagelijks een milkshake drink zorgt ervoor dat ik (volgens de dietiste en Dokter) momenteel op een goede lijn zit voor mijn bouw. Mijn vetpercentage is bijna 5x zo hoog geraakt alleen mijn middel is nog te slank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Dus kom ik op het gemiddelde van D en jij zei dat jij grotere borsten had dan de gemiddelde vrouw in NL. Als jij nou zei van mijn leeftijd dan had ik dat bekeken. Eigen foute woordkeuze, maar ja kan je ook niks aan doen als je zo mega dom bent als dat jij bent;)
 

DeletedUser61134

Guest
Dus kom ik op het gemiddelde van D en jij zei dat jij grotere borsten had dan de gemiddelde vrouw in NL. Als jij nou zei van mijn leeftijd dan had ik dat bekeken. Eigen foute woordkeuze, maar ja kan je ook niks aan doen als je zo mega dom bent als dat jij bent;)

Ik heb toch nog niet gezegd wat ik heb? :rolleyes:
Dat jij een foto waar ik 12 kg lichter was dan nu als meetpunt neemt is je eigen DOMME fout :p
 

DeletedUser73204

Guest
het is "hem". Niet "ze" tis dus nie wat jij waarschijnlijk denkt :D. Gelukkig val ik dus met mij C wel in het gemiddelde. Pfoei. toch nog iets goed:)
 

DeletedUser61161

Guest
Pics or it didnt happen. want ik geloof nooit dat je met een BMI van -388 en het consequent alleen eten van citroen en rijst dikke tetten kunt hebben. En dan dat marathon lopen helpt er ook niet echt bij mee. Becca, je kunt fotos gewoon prive op skype sturen. Ik fungeer in deze wel als vertrouwelijke bron.

Zal wel grappig zijn, anorexia patient met cup D :p
 

DeletedUser61134

Guest
Zal wel grappig zijn, anorexia patient met cup D :p

Dikke mensen hebben hangers of platte vetklompen waar slanke meiden sneller volle stevige voor-uitstaande borsten krijgen en dus ook al snel een grotere cupmaat nodig hebben.
Gewicht heeft er over algemeen weinig mee uit te staan behalve als je dus aan spiertraining doet of een te laag vetpercentage hebt.

Maar ik ga persoonlijk voor Kwaliteit > Kwantiteit en ga mezelf dus niet vergelijken met iemand van 100kg zoals Sjoerts type vrouw :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Niels, ik had meer van jouw verwacht.

Je kan niet tenissen met pingpongballen en niet pingpongen met tenisballen...

En al zeker niet bowlen met pingpingballen :D
 
Bovenaan