Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

DeletedUser73204

Guest
Jij sport met een BH? ik niet, dat zweet en striemt veel te veel. draag haltertops
 

DeletedUser61134

Guest
Jij sport met een BH? ik niet, dat zweet en striemt veel te veel. draag haltertops

Gewoon een sportbh, anders begeeft m'n rug t :eek:
Heb wel tijdje topjes gedragen, maar dat lukt alleen als ik onder 50 weeg
 

DeletedUser73204

Guest
Pics or didnt happen

who cares! Pics zoek je (zoals gewoonlijk) maar op internet. Sporten doen we voor onszelf en niet voor iemand anders. Ik begrijp het probleem wel. (ik zal alleen nooit onder de 50kg wegen.......daarvoor is niet mijn bouw en lengte)
 

DeletedUser74404

Guest
who cares! Pics zoek je (zoals gewoonlijk) maar op internet. Sporten doen we voor onszelf en niet voor iemand anders. Ik begrijp het probleem wel. (ik zal alleen nooit onder de 50kg wegen.......daarvoor is niet mijn bouw en lengte)

Het was maar een grapje hoor :p
 
Reactiescore
1.729
draag bijna niet BH's. vind het ondingen en een push-up heb ik echt nie nodig


Sorry, maar de Mods doen een beetje moeilijk over vrouwelijke foto's tenzij ze een Burka dragen......................
bd60a6c7c8f9531f59d392bd302e422a.png


misschien dat deze wel mag....................... Dan als nog gefeliciteerd en nu verder braaf zijn

Ik ben altijd braaf.
 

DeletedUser7072

Guest
Verlaat verjaardagscadeau maar ik denk dat Nelis het toch nog wel kan waarderen.
 

DeletedUser77812

Guest
O God, het kon toch weer eens niet. Verveling wekt wonderen op en daarom evolueren wij zo snel.

Alleen weet ik niet zo zeker of we de goede kant op gaan.....
 

DeletedUser61134

Guest
Ha wat was ik toen een rebel ^^
Ben veelte mild geworden :(

Maar VF topics vullen ook niet meer tot 20 pagina's

Ohja en de moeite die Durkk moest doen om spellen te vinden waar ik niet op cheate ^^
 

DeletedUser77812

Guest
Ha wat was ik toen een rebel ^^
Ben veelte mild geworden :(

Maar VF topics vullen ook niet meer tot 20 pagina's

Ohja en de moeite die Durkk moest doen om spellen te vinden waar ik niet op cheate ^^

Ben jij "mild" geworden ja :O? Bewijs!
 

DeletedUser77812

Guest
En toch zegt iets me dat je nog steeds een gemenerik bent :O!
 
Bovenaan