Ingame Awards

DeletedUser

Guest
Alleen kijken en toch lekker awards binnen slepen? Wat een koning :p
 

DeletedUser

Guest
Toch zijn er mensen met hoger odd en oda Oja eergisteren aanvals award binnen En niks voor hoeven te doen alleen keer kijken na weken.

De mensen waar jij het over hebt zitten in een goeie stam en krijgen OS. Dit is de 2e keer dat ik geen OS krijg. Ik heb 1500 aanvallen begin gekregen hiervoor en geen OS gekregen. Nu weer 2300 incomings zonder OS. Dus dan is het wel goed hé? :D:D

-MercuG,
 

DeletedUser

Guest
Is niet bij al die mensen zo maja zonder o.s van je stam is het wel aardig ja :p Er zijn der genoeg dien a 1500 stuks het al op gaven in zero :D
 

DeletedUser30977

Guest
De mensen waar jij het over hebt zitten in een goeie stam en krijgen OS. Dit is de 2e keer dat ik geen OS krijg. Ik heb 1500 aanvallen begin gekregen hiervoor en geen OS gekregen. Nu weer 2300 incomings zonder OS. Dus dan is het wel goed hé? :D:D

-MercuG,

ik haal nu onmiddellijk mijn os weg bij je. Ik hoop dat Annicka het ook doet. Geen os!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
haha, En ik zie w17 in je handtekening staan. Waar samen met JO ?
 

DeletedUser30977

Guest
40 OS dorpen met 2300 incomings. Wat je OS noemt. :eek:

ik ga hier niet verder op ingaan. De uitleg staat op het interne forum waarom je van mij niet meer kon krijgen.
En die van Annicka? Zaten die ook in die 40? Je hebt dus iets meer gekregen.

Maar ik zou ook niet tevreden geweest zijn. Daarom dat ik meer lijstjes op het forum verwachtte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
De mensen waar jij het over hebt zitten in een goeie stam en krijgen OS. Dit is de 2e keer dat ik geen OS krijg. Ik heb 1500 aanvallen begin gekregen hiervoor en geen OS gekregen. Nu weer 2300 incomings zonder OS. Dus dan is het wel goed hé? :D:D

-MercuG,

Openlijk je stam afvallen terwijl je er nog in zit is behoorlijk ondankbaar. Ga dan in een andere stam, blijkbaar zijn jullie zo pro dat jullie het alleen afkunnen. Dan kun je ook vast een topstam binnenkomen. Ik zou het inmiddels wel weten als stamleiding.
 

DeletedUser54305

Guest
Openlijk je stam afvallen terwijl je er nog in zit is behoorlijk ondankbaar. Ga dan in een andere stam, blijkbaar zijn jullie zo pro dat jullie het alleen afkunnen. Dan kun je ook vast een topstam binnenkomen. Ik zou het inmiddels wel weten als stamleiding.

Die doet zijn forumnaam alle eer aan;)
 

DeletedUser34283

Guest
De mensen waar jij het over hebt zitten in een goeie stam en krijgen OS. Dit is de 2e keer dat ik geen OS krijg. Ik heb 1500 aanvallen begin gekregen hiervoor en geen OS gekregen. Nu weer 2300 incomings zonder OS. Dus dan is het wel goed hé? :D:D

-MercuG,

En deze jongen is nu barbaar.

Huilbaby.
 

DeletedUser61042

Guest
Pff laat me niet zo schrikken :p Ik las alleen jou zin en dacht dat ineens iedereen barbaar was geworden ofzo :p
Mercug en Annicka lagen tussen Cons en FFC in, net ten zuiden van Johanna en Ellis.

Is ook zo wist je dat nog niet?:p
 
Bovenaan