Ingame Awards

DeletedUser

Guest
Speciaal voor kikker zijn gebak moet TW een soort van farm points uitvinden. Variant op de ODA/ODD rank maar dan op basis van grondstoffen. Zou ook eens iets nieuws zijn voor al die :boer:'en die farmen.
 

DeletedUser25172

Guest
Ok.. Twee keer op rij net die grootmacht niet gehaald.. Wie is er vervelend bezig?:p

Vandaag tot een paar minuten voor 12 gewoon die grootmacht in handen.. En ik kijk net.. Geen bericht! Wie is de schuldige?! :(
 

DeletedUser

Guest
Ok.. Twee keer op rij net die grootmacht niet gehaald.. Wie is er vervelend bezig?:p

Vandaag tot een paar minuten voor 12 gewoon die grootmacht in handen.. En ik kijk net.. Geen bericht! Wie is de schuldige?! :(

Hoeveel zat je op 23/10 ? ik zat op 31, geen grootmacht van de dag..
 

DeletedUser46057

Guest
oh oh oh

3 min voor tijd en toch nog even aanvaller van de dag worden:D
Wie heeft de hele dag op winnen gestaan?

pech:p
 

DeletedUser30312

Guest
1x Rover van de dag

op 30.10.2011 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (43.281.323 grondstoffen)!

Me eerste dag award op deze wereld :D
 

DeletedUser30312

Guest
Ik weet het...

Maar het is me 1e dagelijkse award dus moest het toch even melden.
 

DeletedUser25172

Guest
Ai.. Iemand pakt mijn roveraward met maar 430K grondstoffen verschil..:(
 

DeletedUser58341

Guest
zo doe je dat:
op 14.01.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (9.849.029 eenheden)! :cool:
 

DeletedUser

Guest
zo doe je dat:
op 14.01.2012 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (9.849.029 eenheden)! :cool:

En wat nog veel belangrijker is, is dat je geen enkel dorp verloren bent (2 kwijt gespeeld en terug gepakt zie ik niet als een verlies) dus weer een klassevolle verdediging erbij voor de geschiedenisboekjes en de zoveelste massa-faal van onze Oostblokbolsjewieken ;)

Thunie Wunie
 

DeletedUser25172

Guest
Raging heeft 56 dorpen op één dag geedeld.. Dat is toch wel een prestatie..:) Wou ik even zeggen..:p
 

DeletedUser35381

Guest
Wat attent van jou dat jij dat dan hier post :p
Zou het iets te maken hebben met een VV'er?
 

DeletedUser

Guest
Als het met 56 edels te besteden was en de dorpen van een actieve vijand waren, zou ik wel onder de indruk zijn ;)
 

DeletedUser25172

Guest
Als het met 56 edels te besteden was en de dorpen van een actieve vijand waren, zou ik wel onder de indruk zijn ;)

Als je 56 dorpen van een speler kan edelen op één dag is hij per definitie niet actief..:p
 

DeletedUser

Guest
Of niet goed :rolleyes: Die zijn er nog genoeg volgens mij. Maar in combinatie met een totaal van 56 edels gaat het niet lukken :p

Toch, 56 dorpen op een dag is natuurlijk niet slecht, dus ik zit gewoon moeilijk te doen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Deffer van de dag,

29-1-2012 - 5,350,000 verslagen tegenstanders als verdediger.
1-3-2012 - 2,050,000 verslagen tegenstanders als verdediger. ( nog niet zeker pas na 0:00 ) ;)

Aanvallen kwamen van Cons. zo'n 2000 aanvallen en zijn gedefft door mij alleen en een paar deff dorpen door Annicka, maar wat toch knap is aangezien mijn ODA score. ;)

-MercuG,

DoInGiTlIkEaBaWz
 

DeletedUser

Guest
Toch zijn er mensen met hoger odd en oda Oja eergisteren aanvals award binnen :p En niks voor hoeven te doen alleen keer kijken na weken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan