Ingame Awards

DeletedUser

Guest
Pff en ik maar hopen dat de aanvaller van de dag vrijdag van mij zou zijn, blijkt het die stomme rover van de dag te zijn geworden :( Was Obliterator die de aanvaller had zeker?
 

DeletedUser27685

Guest
Pff en ik maar hopen dat de aanvaller van de dag vrijdag van mij zou zijn, blijkt het die stomme rover van de dag te zijn geworden :( Was Obliterator die de aanvaller had zeker?

Ik denk eerder Oxidator. Ikzelf had een 8M ODA bijeen gerakeld. Oxi had er 10M ofzo (inmiddels al 15M), maar mijn clears lopen ook 5 keer zo ver :(

Edit. Hm, bij nader inzien... die aanval was maandag geloof ik, alhoewel de ODA er pas vrijdag bijkwam. 't Zal iemand anders zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Ohja, nu zie ik het pas. Jij had "maar" 5.8M ODA erbij en oxidator 7.2M.
ODA krijg je er toch direct bij als je gezien hebt wat voor troepen je doodt, met verkenners of bij complete clear van dat dorp? Nja, jullie zullen het vast niet zo makkelijk hebben dat er nog geen 5 verkenners in de meeste dorpen staan :p
 

DeletedUser27685

Guest
Ohja, nu zie ik het pas. Jij had "maar" 5.8M ODA erbij en oxidator 7.2M.
ODA krijg je er toch direct bij als je gezien hebt wat voor troepen je doodt, met verkenners of bij complete clear van dat dorp? Nja, jullie zullen het vast niet zo makkelijk hebben dat er nog geen 5 verkenners in de meeste dorpen staan :p

Jammer genoeg niet nee, maar soms heb je toch wel eens het geluk om een mooie clear te kunnen zien :)

http://nl11.tribalwars.nl/public_report/005e56e131b4d1b7998f682341a1b263
 

DeletedUser

Guest
Was het niet zo dat je ook kon zien hoe veel je voor loopt bij een award die je zou gaan krijgen? Alle anderen zien dat de nummer 1 bijvoorbeeld 24 dorpen heeft overgenomen, maar ziet de nummer 1 hoeveel de nummer 2 heeft overgenomen? Dacht dat dat zo was :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, dan heb ik vast verkeerd gelezen toen ;P Achja, gaat deze keer toch maar weer om grootmacht, das niet belangrijk.
 

DeletedUser

Guest
kijk je op de wereldstats kan je zien wie de meeste dorpen heeft binnengehaalt die dag.
 

DeletedUser

Guest
maar die berekend alleen van de laatste 24 uur niet precies van de dag. ;) en voor andere awards zijn zulke soort graadmeters er niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het juist leuk dat je dat niet kan zien, het zet aan om te blijven doorgaan om zo die award veilig te stellen.

Althans als die awards je iets kunnen schelen.
 

DeletedUser

Guest
Vind met farmen als tijn begint. Een award wel soort motivatie om extra te farmen. Is het soort chocolaatje die je op je stukje gebak krijgt voor je werk.
 
Bovenaan