Ingame Awards

DeletedUser25172

Guest
Beste mensen,

Ik zal niet zeggen dat ik mij erg bekommer om de ingame awards, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel leuk vind om er eentje te winnen. Nu komt het natuurlijk wel eens voor dat je het gevoel hebt recht te hebben op een bepaalde award, maar toch licht hij maar niet op. Nu kan je sinds kort ook zien hoeveel degene die aan het winnen is, heeft. Bij deze heb je een streven gekregen! Heel fijn, maar vaak is het al te laat wanneer je dat ziet.

Nou is er voor zover ik weet geen mogelijkheid tot het nagaan wie de awards wint elke dag, of wie er net tweede wordt. Het enige wat je zou kunnen doen is net voor en na twaalven kijken, en de verschillen zoeken.

Nu, wat ik hier wil opzetten, is voor diegene die erover willen praten, een kans te geven dat hier te doen.

Dus heb je je zojuist een award gewonnen, en wil je dat met iedereen delen? Doe dat hier! Dacht je recht te hebben op een award, maar ben je het niet geworden, vraag dan hier na, wie het dan wel gelukt is!

Ik ben erg benieuwd wie er wil delen..:)
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee :) De volgende keer dat ik mijn aanvallen weer verstuur op een ongelovige rim speler (na om 7 uur de kerkdorpen over te nemen uiteraard) en er géén aanvaller van de dag award bij komt (en eventueel een grootmacht award, maar die heb ik al zat) kom ik hier wel klagen :p
 

DeletedUser

Guest
Heb gisteren ook aardig gefarmd zoals te zien en in begin van de middag zat iemand vlak achter mij waar ik best wel benieuwd over ben wie dat was. ( lijkt mij ook handig dat je kan zien hoever de nr. 2 achter je zit :D
 

DeletedUser

Guest
Dat is al zo kikker, recente update;) Nu is het een beetje een ongelukkig moment misschien, maar hou vanmiddag maar even je muis boven de award:)
 

DeletedUser

Guest
dat bedoel ik niet dan zie je hoeveel de nr 1 heeft maar als ik de award heb kan ik niet zien hoeveel de nr 2 heeft zover ik weet. alleen als ik niet de Award heb kan ik dat zien toch. ;)
 

DeletedUser

Guest
dat bedoel ik niet dan zie je hoeveel de nr 1 heeft maar als ik de award heb kan ik niet zien hoeveel de nr 2 heeft zover ik weet. alleen als ik niet de Award heb kan ik dat zien toch. ;)

Ooh verkeerd gelezen, mijn fout:(
 

DeletedUser39259

Guest
Grootmacht van de dag.. Heb hem niet gewonnen zie ik =[
 

DeletedUser49776

Guest
Wie had vandaag de plunderaar van de dag ? :mad:
Ik had er ongeveer 1500 ...
 

DeletedUser

Guest
Plunderaar van de dag is zo onzin als je 1000x10 lc stuurt bijv heb je hem al slaat nergens op vind ik dan.;)
 

DeletedUser

Guest
Plunderaar van de dag is zo onzin als je 1000x10 lc stuurt bijv heb je hem al slaat nergens op vind ik dan.;)

Er zijn mensen die door zichzelf te edelen de grootmacht van de dag award hebben gepakt. De fout zit hem niet in de award, maar in de mensen die er misbruik van maken...
 

DeletedUser52179

Guest
Dat is zo flos, maar zulk soort mensen begrijp ik niet echt..., elke award die wij tot nu toe gehaald hebben is eerlijk gegaan en daar hebben we voor moeten werken. In mijn opzicht is zo'n award een bekroning op je harde werk en geeft het mij ook wel wat voldoening, maar als ik een award zou halen door eigen dorpen te edelen en andere trieste dingen dan voel ik me niet eens trots.
 

DeletedUser

Guest
Dat is zo flos, maar zulk soort mensen begrijp ik niet echt..., elke award die wij tot nu toe gehaald hebben is eerlijk gegaan en daar hebben we voor moeten werken. In mijn opzicht is zo'n award een bekroning op je harde werk en geeft het mij ook wel wat voldoening, maar als ik een award zou halen door eigen dorpen te edelen en andere trieste dingen dan voel ik me niet eens trots.

Tja, sommigen dus wel. Ik ben het in deze eigenlijk wel met je eens(toch wel even schrikken:p).
 

DeletedUser

Guest
Treintjes van 5 resulteren automatisch in hoger aantal overnames. Om die award maar zo eerlijk mogelijk te halen ga ik die treintjes ook weer niet reduceren tot treintjes van 4 en erna moeilijk moeten doen met toestemming wat bleef haken.

De enige award die ik wil is aanvaller van de dag :D
 

DeletedUser25172

Guest
Treintjes van 5 resulteren automatisch in hoger aantal overnames. Om die award maar zo eerlijk mogelijk te halen ga ik die treintjes ook weer niet reduceren tot treintjes van 4 en erna moeilijk moeten doen met toestemming wat bleef haken.

De enige award die ik wil is aanvaller van de dag :D

Ook aanvaller van de dag is te cheaten..;) Het moeilijkste is toch wel verdediger van de dag worden door te cheaten..:p

Maar ik vraag me ook wel af hoe je aan die 1500 komt daar?:p Een hoop werk lijkt mij.
 

DeletedUser52179

Guest
Tja, sommigen dus wel. Ik ben het in deze eigenlijk wel met je eens(toch wel even schrikken:p).

Ik kan wel serieus zijn, maar heb daar meestal geen zin in.

Treintjes van 5 resulteren automatisch in hoger aantal overnames. Om die award maar zo eerlijk mogelijk te halen ga ik die treintjes ook weer niet reduceren tot treintjes van 4 en erna moeilijk moeten doen met toestemming wat bleef haken.

De enige award die ik wil is aanvaller van de dag :D

Aanvaller van de dag is wel de meest geile award ja <3
 

DeletedUser

Guest
Maar ik vraag me ook wel af hoe je aan die 1500 komt daar?:p Een hoop werk lijkt mij.
Als ik een beetje goed heb opgelet, telt voor de plunderaar puur het aantal aanvallen wat je op een willekeurig dorp aan hebt laten komen en wat iets van grondstoffen mee terug neemt. Of dat nou het zelfde dorp is of niet maakt volgens mij niet uit. Bedenk je maar eens dat je zonder PA (rim spelers) dag in dag uit, na door de eerste clear ronde al 3/4 dood te zijn, 10 aanvallen per dorp binnen krijgt. Weinig spelers die dan nog de moed hebben om door te gaan gok ik. Net zoals mijn treintjes van 5 kán de plunderaar award als side effect bij je tactiek zitten.

1500 aanvallen sturen kost niet al te veel tijd, als ik me bedenk binnen 2 minuten 100 aanvallen te kunnen sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52179

Guest
Ook aanvaller van de dag is te cheaten..;) Het moeilijkste is toch wel verdediger van de dag worden door te cheaten..:p

Maar ik vraag me ook wel af hoe je aan die 1500 komt daar?:p Een hoop werk lijkt mij.

Hoe wil je aanvaller van de dag cheaten? Jezelf aanvallen?
 

DeletedUser52179

Guest
Ik ben Aanvaller van de dag!!!!

Heil thun, heil thun.

Gratz ;), dan sta je er nog maar 1 achter op ons, wij hebben voor zover ik weet de meeste aanvaller van de dag awards, maar dat gaan er binnenkort meer worden :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan