[Afgekeurd] Informatie binnen de stam

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Op dit moment is het alleen mogelijk voor stamleiding om informatie te kunnen krijgen van stamleden over troepen, binnenkomende aanvallen op de stampagina. Voor gewone leden is dit niet mogelijk: zie bijlage m.b.t. welke instellingen ik bedoel.

stamleden.PNG

Mijn voorstel zou zijn om hier een functie in te bouwen net zoals bij het forum. Je kunt bij het forum instellen of alleen vertrouwde leden bepaalde fora mogen zien, of dat het echt verborgen voor iedereen is. Waarom kan dat bij stam instellingen niet? Nu moet je eigenlijk altijd een hele stam stamleiding maken, wat in sommige situaties best vervelend is.
 
Upvote 0
This suggestion has been closed. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
338
Deze is ook goedgekeurd. Laat maar weten of je dit een goed idee vindt of niet!
 
Reactiescore
1.140
Lijkt me wel handig ja.
Zijn gewoon veel functies bij die echt een voordeel hebben in de communicatie.
"Laat stamleiding de grondstoffen zien in transporten die je naar hun stuurt"
Die bijvoorbeeld waarom zou de stamleiding dit alleen mogen zien of binnen komende aanvallen denk toch wel de 2 meest gebruikte functies.
 
Reactiescore
2.490
Deze laat ik voorlopig nog even open staan. Aangezien je best wel wat info vrijgeeft is dit voor heel veel spelers eigenlijk een No Go.

(Opent ook heel wat risico op misbruik binnen stammen enzo)

Meningen/Feedback is welkom :)
 
Reactiescore
1.140
Opzich moet de speler in kwestie nog altijd deze rechten zelf activeren alleen wordt het dan niet alleen voor de leiding maar bijvoorbeeld ook vertrouwde leden.
Moet natuurlijk niet te gek worden maar in theorie kun je het zo gek niet bedenken wat vinkjes betreft.
Je zou het ook net als bevelen delen kunnen maken. per stamlid deze rechten wel of niet geven.
 
Bovenaan