Info: Nieuwe Moderators gezocht

DeletedUser2826

Guest
Beste,

Zoals jullie allen kunnen zien, worden er nieuwe mods gezocht.
Nu staat er in het daarvoor bestemde topic geen link waar je je kan aanmelden.

--> Nu is de vraag, waar kan men dit doen?


Bij voorbaat dank,
Mvg,
BeNnOo

(Tuurlijk wil ik wel eens een gokje wagen)

edit: Ik ben niet de enigste met deze vraag ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser659

Guest
jammer dat ik net geen 16 ben:rolleyes: maarjah ik ga sowieso mezelf niet kanidaat stellen want die arme klovadis heeft het al zwaar genoeg!:eek:
 

DeletedUser3461

Guest
als je te weinig tijd hebt om tw te spelen, wil ik je last gerust wel verlichten hoor:D

ps: hahahaha zie het zo, ik ben 14 en heb dus in een breuk nog een langer leven voor me lol:D :D

Jij begrijpt mij verkeerd.
Ik ben al druk genoeg met TW in wereld 1 en 2 dus heb ik niet genoeg tijd om te modden:p
Dus ga jou geen dorpen kado geven bedel maar bij je stamgenoot wolkje;)

jammer dat ik net geen 16 ben:rolleyes: maarjah ik ga sowieso mezelf niet kanidaat stellen want die arme klovadis heeft het al zwaar genoeg!:eek:

Komt over een paar maanden wel een nieuwe ronde omdat ze dan weer nieuwe mods nodig hebben lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geduld en wacht rustig af word ik het niet is dat hun keuze kan je niks aan doen!
En dan wacht ik wel tot er weer een ronde komt dat ze extra hulp zoeken ;)
 

DeletedUser

Guest
kijk ondertussen dan even de trucjes af bij bestaande mod's, kun je in ieder geval zeggen dat je weet hoe zij het doen, ontwikkel je eigen stijl van reageren en vragen beantwoorden. hou je eigen post's on-topic en je maakt al meer kans.
 

DeletedUser

Guest
Klopt ik heb zelf al 2 jaar een forum gehad die helaas tege betaling verder moest gaan en ik was dus genoodzaakt om te stoppen met dat forum, Helaas maar waar.
 

DeletedUser

Guest
Heb zelf ook meerdere phpbb fora geleid.
Geen problemen mee gehad.
Toch ben ik niet van plan om mijzelf hiervoor aan te melden.
Weinig tijd en stiekem hou ik er wel van om het forum ietwat "vies" te maken af en toe. :D
 

DeletedUser

Guest
haha nee ik houd van een schoon en netjes forum! Overzichtelijk en geordend.
Niet zomaar spammen ook, al is ook dat soms wel erg aantrekkelijk om te doen:p
 
Bovenaan