Infinitum

DeletedUser

Guest
Tijd om deze topic weer van onder het stof te halen :D

Victus is wederom gebanned. Het zou om natuurlijke rondingen gaan.

Kan dit, kan dit niet?
 

DeletedUser

Guest
Tijd om deze topic weer van onder het stof te halen :D

Victus is wederom gebanned. Het zou om natuurlijke rondingen gaan.

Kan dit, kan dit niet?

je bedoeld bergen die bij sommige erg moeilijk te beklimmen zijn en bij sommige kun je er gewoon overheen lopen :eek:?

omdat ut kan!?:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nee, die andere :D

het ging om te feit dat ik t*tt*n zei en hij wou me verbetere door het feit ti*t*n te zeggen :p

Ik zou persoonlijk voor borst*n gaan maar ja :rolleyes:

Ik vind een ban terecht aangezien kleine maikel mee op dit forum zit :p

haha :D
 

DeletedUser55568

Guest
Ik begin dit nu toch wel wat kinderachtig te vinden. Het lijkt alsof dit forum inderdaad in de middeleeuwen is gebleven, evenals het spel. Seks was nog vies, hoorde niet en je mocht er absoluut niet over praten. Tegenwoordig is het normaal, even normaal als naar de wc gaan en zelfs kleine kinderen kennen het al, al hebben ze er geen interesse in. Waarom zou je zulke woorden niet mogen gebruiken? Het zijn geen scheldwoorden, geen vloekwoorden (nouja, soms dan, maar shit mag ook nog gewoon gezegd worden...) en het is even normaal als poepen. Als kinderen er geen interesse in hebben lezen ze er over heen en denken ze er verder niet aan. Denken ze er verder wél aan, dan hebben ze er blijkbaar toch al interesse in en zat de tijd er toch al aan te komen. Daarbij is het niet eens verkeerd... Er is geen aanzet tot bepaald gedrag dus! Waarom is het verboden? Het woord "moord" mag ook, ik vind dat wel wat meer aanzetten tot verkeerde dingen??
 

DeletedUser

Guest
Ik begin dit nu toch wel wat kinderachtig te vinden. Het lijkt alsof dit forum inderdaad in de middeleeuwen is gebleven, evenals het spel. Seks was nog vies, hoorde niet en je mocht er absoluut niet over praten. Tegenwoordig is het normaal, even normaal als naar de wc gaan en zelfs kleine kinderen kennen het al, al hebben ze er geen interesse in. Waarom zou je zulke woorden niet mogen gebruiken? Het zijn geen scheldwoorden, geen vloekwoorden (nouja, soms dan, maar shit mag ook nog gewoon gezegd worden...) en het is even normaal als poepen. Als kinderen er geen interesse in hebben lezen ze er over heen en denken ze er verder niet aan. Denken ze er verder wél aan, dan hebben ze er blijkbaar toch al interesse in en zat de tijd er toch al aan te komen. Daarbij is het niet eens verkeerd... Er is geen aanzet tot bepaald gedrag dus! Waarom is het verboden? Het woord "moord" mag ook, ik vind dat wel wat meer aanzetten tot verkeerde dingen??

Tja, het punt is dat hier ook nog tienjarigen toegang hebben tot dit forum.
 

DeletedUser

Guest
Ik begin dit nu toch wel wat kinderachtig te vinden. Het lijkt alsof dit forum inderdaad in de middeleeuwen is gebleven, evenals het spel. Seks was nog vies, hoorde niet en je mocht er absoluut niet over praten. Tegenwoordig is het normaal, even normaal als naar de wc gaan en zelfs kleine kinderen kennen het al, al hebben ze er geen interesse in. Waarom zou je zulke woorden niet mogen gebruiken? Het zijn geen scheldwoorden, geen vloekwoorden (nouja, soms dan, maar shit mag ook nog gewoon gezegd worden...) en het is even normaal als poepen. Als kinderen er geen interesse in hebben lezen ze er over heen en denken ze er verder niet aan. Denken ze er verder wél aan, dan hebben ze er blijkbaar toch al interesse in en zat de tijd er toch al aan te komen. Daarbij is het niet eens verkeerd... Er is geen aanzet tot bepaald gedrag dus! Waarom is het verboden? Het woord "moord" mag ook, ik vind dat wel wat meer aanzetten tot verkeerde dingen??

Dat probleem word binnekort opgelost mede dank aan Idunno :p

Als de democratie het tenslotte toelaat :D
 

DeletedUser

Guest
het ging om te feit dat ik t*tt*n zei en hij wou me verbetere door het feit ti*t*n te zeggen :p

Ik zou persoonlijk voor borst*n gaan maar ja :rolleyes:

Ik vind een ban terecht aangezien kleine maikel mee op dit forum zit :p

haha :D

ik ben 1,96m dus jij zult zeer waarschijnlijk kleiner zijn liliputer!:eek:
 

DeletedUser56218

Guest
Ik heb persoonlijk niet de neiging om in te gaan op bans, berispingen of gewoon waarschuwingen tenzij met de speler in kwestie. Weet dus ook dat je uit mijn mond niet zal horen wie nu effectief de berisping gaf, al is het anderzijds wel grappig hoe er, hoewel hier 3 mods + een back-up staan, toch direct naar mij gewezen wordt (of daar ga ik toch van uit, daar dit topic naar mij vernoemd is) :).

Ik denk persoonlijk dat niemand het leuk zou vinden als ik hier andermans overtredingen openbaar kom bespreken, om de proef op de som te nemen in de spoiler de berispingen van Idonnu.
Ik ben er nu vast van overtuigd dat op z'n minst iemand hierin getrapt is :p.

Maar als er dus effectief, door wie dan ook, een foutje gemaakt is bij het geven van deze straf (wij zijn ook mensen!), lijkt Victus me perfect in staat contact op te nemen met de moderator zelf om hierover verder in gesprek te gaan. Specifieke gevallen bespreken wordt (ik citeer hieronder) namelijk niet toegestaan door de forumregels.

7. Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.

Waar ik wel nog even op wil reageren is de reactie van phoenixy.

Ik begin dit nu toch wel wat kinderachtig te vinden. Het lijkt alsof dit forum inderdaad in de middeleeuwen is gebleven, evenals het spel. Seks was nog vies, hoorde niet en je mocht er absoluut niet over praten. Tegenwoordig is het normaal, even normaal als naar de wc gaan en zelfs kleine kinderen kennen het al, al hebben ze er geen interesse in. Waarom zou je zulke woorden niet mogen gebruiken? Het zijn geen scheldwoorden, geen vloekwoorden (nouja, soms dan, maar shit mag ook nog gewoon gezegd worden...) en het is even normaal als poepen. Als kinderen er geen interesse in hebben lezen ze er over heen en denken ze er verder niet aan. Denken ze er verder wél aan, dan hebben ze er blijkbaar toch al interesse in en zat de tijd er toch al aan te komen. Daarbij is het niet eens verkeerd... Er is geen aanzet tot bepaald gedrag dus! Waarom is het verboden? Het woord "moord" mag ook, ik vind dat wel wat meer aanzetten tot verkeerde dingen??

Ik denk dat je dit soort woorden vooral in hun context moet zien. In tekst A kan een bepaald woord helemaal geen kwaad en gaan slechts weinigen zich er misschien aan storen, terwijl datzelfde woord in tekst B als storend, verkeerd of aanstootgevend bestempeld kan worden. De grens is, zoals bij zovele woorden in hun context, misschien onduidelijk en kan verschillen van persoon tot persoon. Toch is in mijn persoonlijke visie een overtreding wel gemakkelijk te herkennen van iets wat geaccepteerd kan worden, en voor die x% van de gevallen waarin effectief twijfel aanwezig is kunnen we intern altijd een tweede mening vragen. Wij zijn geen robots, die zoals de gemiddelde zoekmachine reageren bij elke overeenkomst met een woord uit een lijstje, maar ook mensen die situaties kunnen inschatten .
 

DeletedUser

Guest
Ik heb persoonlijk niet de neiging om in te gaan op bans, berispingen of gewoon waarschuwingen tenzij met de speler in kwestie. Weet dus ook dat je uit mijn mond niet zal horen wie nu effectief de berisping gaf, al is het anderzijds wel grappig hoe er, hoewel hier 3 mods + een back-up staan, toch direct naar mij gewezen wordt (of daar ga ik toch van uit, daar dit topic naar mij vernoemd is) :).

Ik denk persoonlijk dat niemand het leuk zou vinden als ik hier andermans overtredingen openbaar kom bespreken, om de proef op de som te nemen in de spoiler de berispingen van Idonnu.
Ik ben er nu vast van overtuigd dat op z'n minst iemand hierin getrapt is :p.

Maar als er dus effectief, door wie dan ook, een foutje gemaakt is bij het geven van deze straf (wij zijn ook mensen!), lijkt Victus me perfect in staat contact op te nemen met de moderator zelf om hierover verder in gesprek te gaan. Specifieke gevallen bespreken wordt (ik citeer hieronder) namelijk niet toegestaan door de forumregels.



Waar ik wel nog even op wil reageren is de reactie van phoenixy.



Ik denk dat je dit soort woorden vooral in hun context moet zien. In tekst A kan een bepaald woord helemaal geen kwaad en gaan slechts weinigen zich er misschien aan storen, terwijl datzelfde woord in tekst B als storend, verkeerd of aanstootgevend bestempeld kan worden. De grens is, zoals bij zovele woorden in hun context, misschien onduidelijk en kan verschillen van persoon tot persoon. Toch is in mijn persoonlijke visie een overtreding wel gemakkelijk te herkennen van iets wat geaccepteerd kan worden, en voor die x% van de gevallen waarin effectief twijfel aanwezig is kunnen we intern altijd een tweede mening vragen. Wij zijn geen robots, die zoals de gemiddelde zoekmachine reageren bij elke overeenkomst met een woord uit een lijstje, maar ook mensen die situaties kunnen inschatten .


En wat als wij het huidige systeem niet transparant genoeg vinden? :rolleyes:
 
Reactiescore
372
Tijd om deze topic weer van onder het stof te halen :D

Victus is wederom gebanned. Het zou om natuurlijke rondingen gaan.

Kan dit, kan dit niet?

Zal ik dat gerucht maar uit de wereld helpen? Hij kreeg de berisping die hem de ban gaf voor totaal wat anders :) Als hij daar problemen mee heeft kan dat via pm besproken worden.
 
Reactiescore
372
Lucht je hard zou ik zeggen :rolleyes:

Tsja, wat zal ik erover zeggen. Ikzelf heb hier al heel vaak gewoon posts verwijderd zonder een waarschuwing/berisping te geven. Ik vind het best een prettig forum moet ik eerlijk zeggen maar af en toe kan het ook te ver/te lang doorgaan en dan moet je er vrede mee hebben dat er een maatregel getroffen wordt. Zo gaat iedereen vast wel eens over het randje, maar dan moet je ook kunnen accepteren dat er een consequentie op staat.

Aangezien ik ook nog in mijn proefperiode zit probeer ik vooral niet te streng te zijn. Soms lukt dat natuurlijk niet en als je het ergens totaal niet mee eens bent kun je dat gewoon melden. Zo ook bij Victus, als hij het er niet mee eens is zien we dat vanzelf wel via pm verschijnen :)

En het klinkt misschien hard, maar als je het niet eens bent met de forumregels kan je ze natuurlijk overtreden - je moet dan ook je waarschuwing/berisping kunnen accepteren - maar je bent en blijft niet verplicht om je op dit forum te vertonen.
 
Bovenaan