DeletedUser
Guest
Tsja, wat zal ik erover zeggen. Ikzelf heb hier al heel vaak gewoon posts verwijderd zonder een waarschuwing/berisping te geven. Ik vind het best een prettig forum moet ik eerlijk zeggen maar af en toe kan het ook te ver/te lang doorgaan en dan moet je er vrede mee hebben dat er een maatregel getroffen wordt. Zo gaat iedereen vast wel eens over het randje, maar dan moet je ook kunnen accepteren dat er een consequentie op staat.
Aangezien ik ook nog in mijn proefperiode zit probeer ik vooral niet te streng te zijn. Soms lukt dat natuurlijk niet en als je het ergens totaal niet mee eens bent kun je dat gewoon melden. Zo ook bij Victus, als hij het er niet mee eens is zien we dat vanzelf wel via pm verschijnen
En het klinkt misschien hard, maar als je het niet eens bent met de forumregels kan je ze natuurlijk overtreden - je moet dan ook je waarschuwing/berisping kunnen accepteren - maar je bent en blijft niet verplicht om je op dit forum te vertonen.
Soms heb ik de indruk dat Mods het allemaal te serieus nemen. Als je af en toe op iemands kap zit of eens een slecht woordje gebruikt.. Zo gaat dat toch ook in het dagelijks leven? Vrij ongepast om daarvoor als buitenstaander iemand voor te blocken. Bij mijn weten gaat het nooit te ver op dit forum ( behalve qua spam dan, blijf dat vooral verwijderen), dus moet je er ook niet opzitten als er eens 1 dingetje tegendraads klinkt, dat gebeurt elke dag hoor in het leven. Assertiviteit is nuttiger dan een fanatieke moraalridder spelen.
Edit: dit is niet per se een reactie hierop , maar een algemeen gegeven bij bepaalde mods.
Laatst bewerkt door een moderator: