Indrukwekkendste ervaring op Tw

DeletedUser61433

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Ik herinner me nog altijd de eerste keer dat ik tribalwars speelde, het was op wereld 1..
Ik was onervaren en groeide dus ongelooflijk traag zelfs farmen klonk mij onbekend in de oren..
een dorp van ongeveer 3000 punten met 500 speer en 500 zwaard.
Ik dacht dat ik genoeg troepen had, naast mij lag een barbarendorp dat ik met katapulten had blijven aanvallen tot het ongeveer 100 punten had.
Toen ik eindelijk mijn edelman had heb ik hem onbeschermd zonder andere troepen op dat barbarendorp afgestuurd..

de volgende dag ben ik aangevallen en overgenomen :p

Niet echt indrukwekkend maar dit is iets wat me zeker altijd zal bijblijven :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Mijn eerste keer was op wereld 3, maar ik deed het nog best goed voor een beginneling. Ik kende de termen als farmen, timen, dodgen, etc niet maar desondanks paste ik die tactieken wel toe alleen gaf ik ze meer voor de hand liggende namen(plunderen, troepen wegtrekken, etc). Was uitgegroeid tot 300k en nr 1 van het continent, Dragonslasher is wel het toppunt als het om goede beginnelingen gaat trouwens. De eerste keer het spel spelen en op rang 1 komen en 5 mil halen.

Een klasgenoot die me dit spel aanraadde is 3 keer geeedeld en overnieuw begonnen en is nooit echt ver gekomen, dat vond ik altijd wel ironisch en soms wreef ik dat er wel eens in :p (Moet kunnen toch)
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Mijn eerste keer was op wereld 3, maar ik deed het nog best goed voor een beginneling. Ik kende de termen als farmen, timen, dodgen, etc niet maar desondanks paste ik die tactieken wel toe alleen gaf ik ze meer voor de hand liggende namen(plunderen, troepen wegtrekken, etc). Was uitgegroeid tot 300k en nr 1 van het continent, Dragonslasher is wel het toppunt als het om goede beginnelingen gaat trouwens. De eerste keer het spel spelen en op rang 1 komen en 5 mil halen.

Een klasgenoot die me dit spel aanraadde is 3 keer geeedeld en overnieuw begonnen en is nooit echt ver gekomen, dat vond ik altijd wel ironisch en soms wreef ik dat er wel eens in :p (Moet kunnen toch)

De nr 1 op W21 is ook een gast waarvan dit de eerste wereld is :p
 

DeletedUser61433

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Dat soort mensen zijn gewoon bazen. Die bedenken alle tactieken die we kennen zelf door logisch na te denken.

Ook een beetje geluk met hoe ervaren de spelers in de omgeving zijn denk ik :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

De nr 1 op W21 is ook een gast waarvan dit de eerste wereld is :p
Die speelde voor TW al soortgelijke spellen en met zulke activiteit en met het belachelijke percentage interns/barbarendorpen is er ook geen kunst aan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Die speelde voor TW al soortgelijke spellen en met zulke activiteit en met het belachelijke percentage interns/barbarendorpen is er ook geen kunst aan.

Uiteindelijk kom je toch in de fase van W2 en dan zijn er geen barbarendorpen meer over(behalve van stoppende spelers zo nu en dan maar daar moet je dan maar bij in de buurt zitten), dan moet je wel de confrontatie aangaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Uiteindelijk kom je toch in de fase van W2 en dan zijn er geen barbarendorpen meer over(behalve van stoppende spelers zo nu en dan maar daar moet je dan maar bij in de buurt zitten), dan moet je wel de confrontatie aangaan.

& dan kom je weer in fase 3 met weer + 10 miljoen aan barbarendorpen . Kortom het houd nooit op .
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Uiteindelijk kom je toch in de fase van W2 en dan zijn er geen barbarendorpen meer over(behalve van stoppende spelers zo nu en dan maar daar moet je dan maar bij in de buurt zitten), dan moet je wel de confrontatie aangaan.

Die speler had een stam, die puur voor hem speelde. De interns zijn nu nog steeds niet op.
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Je hebt daar ook weer jezelf mee, je moraal gaat bijv omlaag. Daarom lijken fusies tussen grote spelers me ook niet echt ideaal. Het is puur voor de ranking natuurlijk maar je gaat er geen oorlog mee winnen dat is duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Op W2 had ik 2 dorpjes en ik viel iemand aan en had niet echt gezien wie het was en in welke stam hij/zij zat.
Dus ik viel hem aan en de volgende dag waren mijn 2 dorpen geedeld, was toen wel kut.

En nog een indrukwekkend moment: dat de stam _tbr_(?) op W2 in een keer was opgeheven.
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Indrukwekkendste ervaring, toegelaten worden in Tanken als grootste noob met maar 1 wereld
 

DeletedUser

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Ik ben als eerste gestart op een wereld ;D Ik schat Wereld 27, maar weet het niet zeker!
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Die speelde voor TW al soortgelijke spellen en met zulke activiteit en met het belachelijke percentage interns/barbarendorpen is er ook geen kunst aan.

Toch hoe hij in de rim is gestart en puur door gewoon dagelijks alle GS'jes zo goed mogelijk te verdelen omdat hij dacht daar profijt uit te halen naar de top te gaan vind ik een hele prestatie voor zo'n noob. ;)

En ik ken hem ook wel hoor Ash :p
 

DeletedUser32859

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Wereld 16, zonder enige twijfel.
Ook mijn grootste account tot nu toe, veel nieuwe selers leren kennen daar ;)
 
Reactiescore
57
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Op W2 had ik 2 dorpjes en ik viel iemand aan en had niet echt gezien wie het was en in welke stam hij/zij zat.
Dus ik viel hem aan en de volgende dag waren mijn 2 dorpen geedeld, was toen wel kut.

En nog een indrukwekkend moment: dat de stam _tbr_(?) op W2 in een keer was opgeheven.

[.RB.] was dat ;)
 

DeletedUser29151

Guest
Re: Indrukwekkenste ervaring op Tw

Kan me geen leuke dingen herinneren aan TW :(, en toch ruim 4 jaar gespeeld :D
 
Reactiescore
2
Als beginnende speler moet je altijd iemand hebben die het spel een beetje kent en die je een zetje geeft. Dit is bij mij gebeurt en dan is het aan jezelf om zoveel mogelijk ervaring op te doen. Ik vind dat je veel ervaring opdoet door op zoveel mogelijk werelden te spelen met verschillende instellingen.
 

DeletedUser

Guest
Als beginnende speler moet je altijd iemand hebben die het spel een beetje kent en die je een zetje geeft. Dit is bij mij gebeurt en dan is het aan jezelf om zoveel mogelijk ervaring op te doen. Ik vind dat je veel ervaring opdoet door op zoveel mogelijk werelden te spelen met verschillende instellingen.

Heb ik niet gehad, ik moest het zelf maar zien uit te vogelen. Maar dat was W3, wat nu mss een trend is is dat er meer ervaren spelers zijn en het nu dus moeilijker is. Als je op W32 begint zijn er 31 werelden waar mensen vandaan kunnen komen, op W3 waren dat er slechts 2(en een heel klein deel van de .net) en speelde de meesten het voor het eerst.

Je ziet toch redelijk vaak mensen die een 1 mil+ acc hebben gehad, terwijl je in mijn tijd bijna een god als je in de rim speelde en zoiets eerder had gehaald voor de mensen aldaar.
 
Bovenaan