indien het niet toegelaten is mijn excuses voor het extra werk moderators:-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Geachte leden, mods.

Ik weet niet dat ik hier op de juiste plaats zit maar ik zou graag een discussie willen openen over de macht dat moderators hebben op tw en de spelers die hier soms nogal eens de dupe van worden:)

Ik heb voornamelijk vraagtekens bij het feit dat een moderator je zomaar kan bannen zonder eerst contact met jou opgenomen te hebben hierover.

Het lijkt mij namelijk veel eerlijker en ook respectvoller naar de spelers toe (wij zijn namelijk het succes van tw) dat de speler eerst gevraagd wordt om onregelmatigheden te staven in plaats van deze zomaar te bannen zonder zijn mening gevraagd te hebben.

Ik en mijn vriend zijn namelijk net het slachtoffer geworden van een ban zonder dat de moderators ook maar iets gevraagd hebben, dit is trouwens al de 2e keer dat ik gebanned word zonder geldige reden (eerste ban is de fout toegeven maar heb ik wel een hele dag verloren).

Is het niet mogelijk om het in het vervolg eerst te doen zoals ik zeg, kost jullie in mijn ogen minder werk als je een standaardmailtje stuurt en ook is het geen vervalsing meer van werelden indien de ban onterecht is. Nu zijn de nummer 5 en 10 van W15 namelijk geband en is ook de leider vd topstam daar geband. Met andere woorden de wereld is nu al dusdanig beinvloed door aspecten die niets met het spel te maken hebben dat je niet bepaald meer kan spreken van een wereld die eerlijk verlopen is:)


mvg bekeleke
 

DeletedUser

Guest
Zo'n systeem zou inderdaad beter zijn, maar dat zou de mods veel te veel tijd en moeite kosten. Dat voor iedere gebande speler gaan doen is zo goed als onmogelijk.

En dit hoort volgens mij thuis onder discussies
 

DeletedUser

Guest
Zo'n systeem zou inderdaad beter zijn, maar dat zou de mods veel te veel tijd en moeite kosten. Dat voor iedere gebande speler gaan doen is zo goed als onmogelijk.

En dit hoort volgens mij thuis onder discussies


De spelers waarbij de ban terecht is zullen bij dit systeem ook gewoon hun straf aanvaarden lijkt mij en dus geen extra werk, integendeel zelf. Het enige dat dit systeem zou veranderen is dat de gedupeerde spelers geen uren/dagen verliezen op hun acc:)
 

DeletedUser

Guest
Het probleem is dat schuldige spelers het (soms) niet zullen erkennen, en onschuldige ook niet, en dan zie je het verschil niet
 

DeletedUser

Guest
Ik snap best dat je vet kut vind een ban en vooral omdat je juist nu gebruik moet maken van je boost om in de top te blijven maar als je logies denk kost dit veel te veel tijd en mensen gaan de admins toch dan niet serieus nemen.

Kan denk ik wel een slotje op?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap best dat je vet kut vind een ban en vooral omdat je juist nu gebruik moet maken van je boost om in de top te blijven maar als je logies denk kost dit veel te veel tijd en mensen gaan de admins toch dan niet serieus nemen.

Kan denk ik wel een slotje op?

Dan moet niet elke random speler die in de admin wilt zitten een sollicitatie sturen als moderator en alleen mensen die er wel tijd in willen steken zich aanmelden voor zo'n functie. Dus wat mij betreft is de tijd die je erin moet steken geen punt.
 

DeletedUser

Guest
Het is de taak van de mods om begrip te hebben en respect voor de andere spelers.
En dat is meestal niet echt het geval

Dat ze geen tijd hebben etc. is Bullsh*t, ze wisten maar al te goed dat toen ze moderator gingen worden het hun tijd ging kosten.

Dus het moraal van het verhaal is, maak dat je niets "verkeerd" doet, ook al kan je er niet aan doen, het kan ze toch niet schelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap best dat je vet kut vind een ban en vooral omdat je juist nu gebruik moet maken van je boost om in de top te blijven maar als je logies denk kost dit veel te veel tijd en mensen gaan de admins toch dan niet serieus nemen.

Kan denk ik wel een slotje op?

je snapt er precies niet zoveel van he, nogmaals ik spreek hier over het versturen van een standaardmailtje naar verdachte spelers.

het kost dus helemaal niet meer tijd dan een speler bannen en de spelers die niet antwoorden binnen de 24u worden gewoon gebanned zoals vroeger.

het verschil is dat de spelers eerst hun uitleg kunnen geven en zo onrechtvaardige bans heel simpel kunnen voorkomen worden.

nogmaals dit kost niet meer werk dan het behandelen van de vele tegensprakeb die ze nu moeten behandelen, het enige verschil ligt hen in het feit dat onterrecht gebande spelers niet meer gestraft kunnen worden. wat ook maar logisch is
 

DeletedUser

Guest
De spelers van Idiot. zijn gewoon terecht gebanned. Als je bugs gaat abusen om daardoor met meerdere personen op 1 account tegelijk te kunnen zitten, kan je zoiets verwachten. Het is ook al vaker aangekaart naar die personen door andere spelers.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt de thread ook nog in het discussie forum gepost, waar hij zeker beter staat dan hier.

daarom wordt hij hier nu gesloten en jullie kunnen in het discussie forum verder discuteren. Let op dat discussies van bans nog steeds niet toegestaan zijn op het forum.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan