[Profiel] Incompetent Coplayers (200 PP)

Reactiescore
831
Reactiescore
464
Mijn bericht was ook eerder in een negatieve context maar werd fout begrepen.

Vind het maar slap geedit voor het "winnende" plaatje te zijn maar blijkbaar is dat niet meer zo belangrijk tegenwoordig.

Ben ik helemaal met je eens, amper iets aan geedit buiten het geanimeerde om inderdaad. Grappig dat zoiets toch vaak gezien wordt als een hoogstandje wat veel skills vereist.
 
Reactiescore
216
Ik vind het wel goed gemaakt.
Bedoel alsof een paar simpele fractials wel 'goed' is gedaan ofz.
Iedere designers zijn style & kan je weinig gaan over zeggen.
 
Reactiescore
464
Ik vind het wel goed gemaakt.
Bedoel alsof een paar simpele fractials wel 'goed' is gedaan ofz.
Iedere designers zijn style & kan je weinig gaan over zeggen.

Op welk voorbeeld doel je met 'een paar simpele fractals'? Als je een beetje meer bezit als de basiskennis dan zie je dat er niet veel meer werk in zit dan het geautomatiseerde van 't programma zelf. Tuurlijk oogt het zeker wel mooi hoor, daar niet van. Plus over smaak valt niet te twisten, maar klaag straks niet als de plaatjesmakers die uiteindelijk wel bepaalde concepten toepasten in hun plaatjes hier niet meer actief zijn.
 
Reactiescore
216
Op welk voorbeeld doel je met 'een paar simpele fractals'? Als je een beetje meer bezit als de basiskennis dan zie je dat er niet veel meer werk in zit dan het geautomatiseerde van 't programma zelf. Tuurlijk oogt het zeker wel mooi hoor, daar niet van. Plus over smaak valt niet te twisten, maar klaag straks niet als de plaatjesmakers die uiteindelijk wel bepaalde concepten toepasten in hun plaatjes hier niet meer actief zijn.
Ik ben gewoon van het principe als we elkaar nu eens opbouwen ipv negatieve comments te geven.
We hebben allemaal dezelfde intresse 'Designen' toch?
 
Reactiescore
1.752
Heeft uiteindelijk toch allemaal te maken met smaak van de persoon die plaatje vraagt en niet echt met de skills van de maker? :)
Natuurlijk is het jammer als jouw plaatje technisch gezien meer werk is dat dan iets 'simpeler' verkozen wordt maar denk dat er menig persoon de andere plaatjes ook waardeert, ik sta zelf bijvoorbeeld altijd te kijken van de dingen die jullie neerzetten!
 
Reactiescore
216
Heeft uiteindelijk toch allemaal te maken met smaak van de persoon die plaatje vraagt en niet echt met de skills van de maker? :)
Natuurlijk is het jammer als jouw plaatje technisch gezien meer werk is dat dan iets 'simpeler' verkozen wordt maar denk dat er menig persoon de andere plaatjes ook waardeert, ik sta zelf bijvoorbeeld altijd te kijken van de dingen die jullie neerzetten!
Daar volg ik je in! :)
 
Bovenaan