[Profiel] Incompetent Coplayers (200 PP)

Reactiescore
9
1. De tekst:
Incompetent Coplayers

2. Kleurencombinatie(s)
Richting de donkere kant (strak thema)

3. Thema:
Mag vrij gekozen worden, laat uw inspiratie zijn vrije gang gaan. Een GIF zou een pluspunt zijn, waarvan de de eerste twee letters van Incompetent vervaagd bijvoorbeeld.

Voorbeelden:
Faceless men, thinking man of een bende idioten om eens iets heel anders te zeggen. Graag niet te druk maken, maar strak en simplistisch.

4. Plaatje(s) om te gebruiken:

Mag iets compleet anders zijn, maar enkele voorbeelden als inspiratie:



(Huidige foto)

5. Deadline:
-

6. Prijs/gift:
200 PP, kan verhoogd worden naar de kwaliteit van het plaatje.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.476
1. De tekst:
Incompetent Coplayers

2. Kleurencombinatie(s)
Richting de donkere kant (strak thema)

3. Thema:
Mag vrij gekozen worden, laat uw inspiratie zijn vrije gang gaan. Een GIF zou een pluspunt zijn, waarvan de de eerste twee letters van Incompetent vervaagd bijvoorbeeld.

Voorbeelden:
Manipulative thema, faceless men, puppet master, thinking man of een bende idioten om eens iets heel anders te zeggen.

4. Plaatje(s) om te gebruiken:

Mag iets compleet anders zijn, maar enkele voorbeelden als inspiratie:



(Huidige foto)

5. Deadline:
-

6. Prijs/gift:
200 PP, kan verhoogd worden naar de kwaliteit van het plaatje.
Ik heb op de Engelse server ooit op incompetent coplayers gespeeld. :)
 
Reactiescore
10
ezgif-com-gif-maker-2.gif
 
Reactiescore
10
Joe 5.jpgJoe 2  .jpgJoe 1 .jpg

Weinig te doen gehad vandaag ^^
 
Reactiescore
1.752
Hoi, geen kennis van fotobewerking enzo maar ik heb ook wat rondgeklooid en ben op deze twee uitgekomen:

pexels-sebastiaan-stam-1097460 (1).jpg

pexels-cottonbro-4488636 (1).jpg

Voor echt finetunen heb je helaas mensen nodig die er wel wat van kennen, ook het creëren van bewegende tekst heb ik geen idee hoe dat werkt en het lettertype kiezen vond ik ook best moeilijk :p
Als er mensen basic tips hebben voor me, altijd welkom. Ik gebruikte deze website om dit te maken.
 
Reactiescore
10
Reactiescore
614
Hoi, geen kennis van fotobewerking enzo maar ik heb ook wat rondgeklooid en ben op deze twee uitgekomen:



Voor echt finetunen heb je helaas mensen nodig die er wel wat van kennen, ook het creëren van bewegende tekst heb ik geen idee hoe dat werkt en het lettertype kiezen vond ik ook best moeilijk :p
Als er mensen basic tips hebben voor me, altijd welkom. Ik gebruikte deze website om dit te maken.

Die plaatjes worden normaliter gewoon gemaakt in Photoshop. Daarin heb je veel meer opties dan op een 'simpele site' Wil je dit leren dan raad ik je aan phlearn en dergelijke kanalen te bekijken. Ook zijn er voldoende tutorials op dit forum te vinden.
 
Bovenaan