Inbraak account

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser76748

Guest
Iemand heeft m'n inloggegevens en probeert m'n account te verwijderen. Hij logged constant in en heeft het email adres gewijzigd. Kan een mod me hier helpen voor m'n account wordt verwijderd?
 
Reactiescore
1.468
Iemand heeft m'n inloggegevens en probeert m'n account te verwijderen. Hij logged constant in en heeft het email adres gewijzigd. Kan een mod me hier helpen voor m'n account wordt verwijderd?
Gaan ze niet doen via het forum. Je kunt gewoon je email adres terug veranderen door de e-mail die je kreeg toen het email adres was gewijzigd te openen en de link daar in te gebruiken
 
Reactiescore
2.478
Fijn dat het geluk is ;)

Voor in de toekomst: Via alle kanalen hadden de mods je doorverwezen naar support. Dit omdat dit het enige platform is waar gegevens gecheckt en bespreken kunnen worden. Voor in de toekomst zou ik in het vervolg een mod persoonlijk (kan ook via Discord) aanspreken of een topic in ons vragen forum (klik) aanmaken. Hier wordt ook door de gamemods regelmatig op gekeken ;) Dit discussieforum wordt minder vaak bekeken, en voornamelijk forummoderatoren die je vervolgens een support hadden laten gaan.


Slotje? @Hopeful
 

Deleted User - 487871837

Guest
Alles wat hierboven staat is inderdaad waar.

Gamemods, vooral Famdecibel, houden het vragenforum goed in de gaten. Dit soort zaken zijn voor support, vanwege twee redenen: Forum mods hebben niet de kennis en tools om je te helpen, en zulke prive informatie hoort niet op het forum.

Fijn dat het verholpen is! Ik heb het topic wel even verplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan