Inactiviteit

DeletedUser52581

Guest
Na hoeveel dagen inactiviteit ben je je dorpen kwijt?
 

DeletedUser

Guest
Als je zonder een Premium Account speelt 14 dagen inactiviteit.
Als je een Lopend Pa account hebt en je logt 14 dagen niet in en je Premium Account loopt nog steeds behoud je je Account
Na de Afloop van je Pa account en dan de 14 dagen Ben je je Account kwijt.
 

DeletedUser74808

Guest
Nu ik dit nalees, schiet mij ineens het volgende te binnen:

Wat gebeurt er als jou PA automatisch wordt verlengt?
Wordt je PA na een maand dan afgebroken en ben je je account dan na nog eens 14 dagen kwijt?
Of blijft je account dan oneindig actief (totdat je PP op zijn)?
 

DeletedUser39428

Guest
Addendum op deze vraag:
Wat als een account onder VV zit, heeft die inactiviteit dan invloed op de dagen onder VV -- dat moment waarop je geen kant meer op kunt met zo'n account (geen grondstoffen/OS/aanvallen meer kunt versturen). Dus tellen die dagen VV vanaf de laatste inlog door VV of eigenaar account, of enkel als actief ingelogd werd door VV.

Account geeft VV op dag 1.
VV logt in op dag 2.
Logt uit op dag 3.
Account onder VV is inactief voor de volgende 20 dagen.
VV logt aan op dag 24 -- PA account zal nog aanwezig zijn, niet-PA is ondertussen barbaar (op een barbaar kan je niet inloggen dus dit zou niet meer mogelijk zijn).

De VV loopt dus tijdens deze periode gewoon door, klopt?
Of zorgen die 20 dagen inactiviteit er voor dat de VV-grens ook met 20 dagen achteruit schuift? (hiermee bedoel ik die limiet hoe lang een account continue onder VV mag zijn)
 

DeletedUser39428

Guest
De vv loopt idd gewoon door. Deze dagen zullen dus ook wanneer je als vv niet logt er bij komen.

Ik dacht wel dat het inderdaad doorliep, maar was niet zeker meer. Het is al lang geleden dat ik nog een lange VV heb gedaan, en er nog een gegeven heb. Dus moest even opfrissen.

Bedankt!
 
Bovenaan