In VUUR en VLAM

DeletedUser45190

Guest
Alweer een acc weg :D

Ja helaas,
Niet door ons toedoen, wij wilden graag verder op het account, hadden ook al een nieuwe speler geregeld. De eigenaar zelf heeft hem tweemaal op delete gezet. (de eerste keer konden we hem van delete afhalen doordat ik het wachtwoord had). Daarna is het account helaas uit onze handen genomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja helaas,
Niet door ons toedoen, wij wilden graag verder op het account, hadden ook al een nieuwe speler geregeld. De eigenaar zelf heeft hem tweemaal op delete gezet. (de eerste keer konden we hem van delete afhalen doordat ik het wachtwoord had). Daarna is het account helaas uit onze handen genomen.

Ah, ok :confused:

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de verliezen van grave en de yuri, of nja, die heet dan tegenwoordig anders...
Gaat lekker bij stokje :D
 

DeletedUser

Guest
Grave was zelfde gevalletje als Tommieboy.
Vv dumpen en 3 dagen later nog niks laten horen..
 

DeletedUser45190

Guest
Nee multi accounts is lekker leuk wou je zeggen xD

Hahaha, ga alsjeblieft niks zeggen als je er niks vanaf weet (alhoewel je er wel ervaring mee hebt :p).
Dit geldt trouwens voor meer mensen.
Grave is hem al een tijdje gepeerd en Yuri heeft helaas geen tijd meer, nu zit er iemand anders op het account die het probeert te redden. Maarja, als het hek van de dam is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nee multi accounts is lekker leuk wou je zeggen xD

Je weet er inderdaad niet zo veel van. Maakt ook niet uit want ik heb het je niet verteld, kon je dus niet weten.
De persoon die fout zat is al gestraft en nu heeft de hele wereld al kunnen zien om welke speler het gaat :p

Wel grappig dat je zelf ook geblokkeerd bent/was, vertel daar eens iets over?
Heb er niet zo veel van mee gekregen,
Alles viavia aan moeten horen.
wil het verhaal van de echte poes ook wel eens horen.

Ga gwn full def met stokje

Misschien wel het beste ja ;)
Gewoon 95% def stam.
Al win je daar ook geen ook geen oorlog mee, het verlies word wel mooi uitgesteld.
 

DeletedUser

Guest
Als je een oorlog wilt winnen door spelers barbaar te supporten is dat inderdaad jammer ja.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft niet gezegd dat er veel regeringen waren en sommige (waarschijnlijk de meeste) zijn corrupt

Dan praat die over een eenpartijstelsel of iets in die richting, dat kan je toch zeker geen regering noemen. ;)
 
Bovenaan