In VUUR en VLAM

DeletedUser68345

Guest
Bondgenoot Lucifer
Vijand Stokjes zijn de bom!
Titel In Vuur en Vlam
Start vandaag om 05:26:30 uur
Einde ---
Duur 0:04:37
Verklaring

Beste,

Allereerst willen wij Drogyn en Bervoets6 bedanken voor de hartelijke en diepgaande conversaties richting Victi Simile Bulla en De Penno. De toekomst waarin wij ons beide aanboden om Stokje te vervoegen verdween al redelijk snel, de voornaamste reden was de arrogantie van Victi Simile Bulla en de ligging/grootte van beide accounts.

Niet in tegenstaande werd een vriendschap tussen ons in de schoot geworpen en was al snel duidelijk dat er geen toekomst met Stokje was en enkel met elkaar. De toch wel onrespectvolle behandeling enkele weken later door opnieuw aan beide voor te stellen om Stokje te joinen schoot in het verkeerde keelgat. Jawel dan spreken we enerzijds over Drogyn in communicatie met Victi Simile Bulla, die verre van arrogant is zoals men beweerd in de medeling kan je zelfs terug vinden dat Jorne zijn verontschuldigingen aanbied en anderzijds de communicatie tussen Bervoets6 en De Penno een halfuur nadat Victi Simile Bulla werd geblokt.

Om een lang verhaal kort te maken, kunnen wij dit dus niet zomaar laten passeren. Wij bieden onze verontschuldigingen aan bij twee personen enerzijds Tommieboyy die het slachtoffer is geworden om duidelijk te maken dat dit niet door de beugel kan. En anderzijds SmokingWeedLikeItsOxygen die net zoals Tommieboyy de enige twee die echt oprecht waren met ons.

Om finaal af te sluiten steken wij met onze symbolisch lucifer de Stokjes in Vuur en Vlam. No Balls, No Glory !

Beetje actie kan geen kwaad :cool: Pm's kunnen altijd boven gehaald worden als bewijs.
Ik kan niet wachten op de boeiende discussie die gaat volgen :D
Dit topic werd opgericht om de discussies allemaal onder één en hetzelfde topic te brengen ;)
 

DeletedUser

Guest
tja, ik vind het vuil van de penno, want nu hebben jullie exact gedaan waar jullie ons van beschuldigen: ons ah lijntje houden :p
we zullen nu te weten komen hoe goed tommy kan deffen eh :) al hoop ik voor jullie dat die geen hogere ODD krijgt dan mij (angry)
 

DeletedUser70670

Guest
Je mag je ook eerbetonen over Sifu, die wou jullie ook. We kregen veel solli's in de periode en hebben we enkelen van uitgesteld, waaronder de jouwe, totaal niet nodig omdat in verkeerd keelgat te laten schieten. Je hield ons aan het lijntje met voorbedachte rade, hebben we naar mijn weten nooit express of met foute moraliserende bedoeling gedaan, jammer dus.
 

DeletedUser

Guest
tja jammer,ga er geen woorden aanvuil maken.

Suc6.

Wij blijven staan, wij breken niet Iedereen houd van ons met een ijsje er op maar ijsloos zijn wij je ergste nachtmerrie
 

DeletedUser68345

Guest
Pfff die Stokjes kunnen we snel hun muren opbouwen :eek:
Van 1 naar 20 op wel geteld 84min :rolleyes:

Geld maakt Gelukkig :cool:
 

DeletedUser

Guest
Succes beide kanten, hoop toch dat niet heel Stokje er zich mee gaat bemoeien om het leuk te houden. :p

Geldverslinder (Zilver - Level 3)
Je hebt 1000 euro in 1 dag uitgegeven.
Deze award is verborgen
Volgende level: steel je mamas creditcard.
 

DeletedUser54112

Guest
Succes beide kanten, hoop toch dat niet heel Stokje er zich mee gaat bemoeien om het leuk te houden. :p

Geldverslinder (Zilver - Level 3)
Je hebt 1000 euro in 1 dag uitgegeven.
Deze award is verborgen
Volgende level: steel je mamas creditcard.

Haha :p Ik ben nog altijd level 1 :( Geef PP uit aan alleen maar premium account FA en AM. En AM ben ik zelf pas begonnen bij 130 dorpen of zo ;)
 

DeletedUser

Guest
Succes beide kanten, hoop toch dat niet heel Stokje er zich mee gaat bemoeien om het leuk te houden. :p

Geldverslinder (Zilver - Level 3)
Je hebt 1000 euro in 1 dag uitgegeven.
Deze award is verborgen
Volgende level: steel je mamas creditcard.


Stokje zal natuurlijk helpen al nodig is als iemand de oorlog verklaard ;)

even bij zeggen:het is een stammen oorlog dus geen speler VS speler oorlog denk ik...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben een top dog, daarom ga ik ook vaak voor de underdogs aangezien je niet allebei boven op kan.
 

DeletedUser

Guest
Stokje zal natuurlijk helpen al nodig is als iemand de oorlog verklaard ;)

even bij zeggen:het is een stammen oorlog dus geen speler VS speler oorlog denk ik...

Heel stokje doet mee omdat Vuur de oorlog verklaarde ? (facepalm) :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik wens stokje succes, onzelf ook, ik denk dat dit nog heel interresant kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Je caps lock ging random aan bij 'nodig', en zo te zien gaat hij nog wel hulp nodig hebben.

4db9u.jpg
 
Bovenaan