In VUUR en VLAM

DeletedUser68345

Guest
grappig, kan je nu ook even al jullie foutjes, dode clears en gesnipete edels erop zetten? dat maakt het beeld wat objectiever :rolleyes: btw toon eens recente rapportjes vanaf er gedeft werd, en niet toen het account inactief was omdat de beheerder was gaan lopen voor er vv was... want zo kan iedereen wel rapportjes te voorschijn toveren eh xD

Bij mij is het triestig, blijkbaar hebben ze schrik fzo want mijn front staat gestacked dus enkel geblokte aanvallen :(
Zeker één niet gedogd aanvalsleger kunnen mollen :cool:
 

DeletedUser64421

Guest
ranger2 30.08.13 10:18
Ik zag dat [coord]654|514[/coord] overgenomen was van tommie. Dat was een kerk dorp. Wil je zo snel mogelijk een kerk in dat gebied maken? Ik weet niet of je het al gezien had, maar ik zeg het voor de zekerheid.

grts, ranger2

ranger2 30.08.13 10:19
oops....

Rhytmnbound 30.08.13 10:19
ik maak zo snel mogelijk een kerk daar;)

ranger2 30.08.13 10:20
Braaf ;)

Ook altijd handig om de goede een pm te sturen^^
 

DeletedUser51595

Guest
eventjes wat stats:

Zijde 1:
Spelers: De Penno, Victi Simile Bulla, Rhytmnbound
Zijde 2:
Spelers: Tommieboyy

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 13
Kant 2: 2
Verschil: 11

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 1
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 126,566
Kant 2: 15,891
Verschil: 110,675

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 116,808
Kant 2: 9,758
Verschil: 107,050

chart

Ik weet niet wat er daar allemaal gebeurt.
Maar waar het er gister al rooskleurig uitzag voor vuur is dat als maar opgelopen:

Zijde 1:
Stammen: Vuur
Zijde 2:
Spelers: Tommieboyy

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 1
Verschil: 24

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 236,328
Kant 2: 9,758
Verschil: 226,570

chart
 

DeletedUser68345

Guest
Man man man zijn wij ook keihard aan het falen --'
Of moet je het extra zekerheid noemen? De Penno en VSB sturen treinen naar hetzelfde dorp :cool:

En ik denk dat het redelijk voorbij is op Tommieboyy, kan je de vv's niet kwalijk nemen natuurlijk.
Maar er zitten teveel gaten in het schip om die nog allemaal te dichten :s
 

DeletedUser70670

Guest
Geven we je gelijk in Blur, beseffen we goed genoeg :)

We maken er nog wat van en klaar :p
 

DeletedUser51595

Guest
Tot nu toe merk ik daar niet heel veel van. Kijk 1x de stats..
 

DeletedUser

Guest
Had verwacht dat VUUR de winnende partij ging worden.. maar zo snel, damn. :cool2:
 

DeletedUser

Guest
Had verwacht dat VUUR de winnende partij ging worden.. maar zo snel, damn. :cool2:

ik kon niet hele tijd deffen eh, dan ben ik letterlijk al maand ah deffen :'( W26 en W32 eerst tegelijk, vervolgens W32 en op tommy W32, niet te houden xD ik heb ook nog W34 acc waar ik moet starten :(

de 1e slag was bijna de genadeslag, geen enkele edel getagged, fouten gemaakt tot en met daardoor, fakes dodgen maar echte clear niet etc :p ik heb gedaan wat ik kon om het wat beter te maken, net als silence en nog wat anderen, maar de VV werd te snel doorgegeven omdat iedereen wel ergens mee bezig was dusja
maar nu alles in orde is verliezen we al heel wat minder vermoedt ik? anders snap ik deze actie niet :D

[30/08/2013 1:38:27] Jorne: Wees vriendelijk en laat me wat edelen :p
[30/08/2013 1:38:34] Jorne: Kunnen we wel iets regelen qua NAP :p :p

jorne aka vsb wel te verstaan ;) leuke jongen dat wel :p
 

DeletedUser

Guest
ik kon niet hele tijd deffen eh, dan ben ik letterlijk al maand ah deffen :'( W26 en W32 eerst tegelijk, vervolgens W32 en op tommy W32, niet te houden xD ik heb ook nog W34 acc waar ik moet starten :(

Ik mag toch wel verwachten dat er meer mensen in stokje zijn die kunnen vven :eek:
 

DeletedUser

Guest
nee, maar in je reactie kwam het op mij over dat jij alles een beetje zo goed als alleen moest doen met de vv ;)

nee hoor, ik heb nachtjes gedraait, maar enorm druk gehad imv werk en me co ook dus zelf niet al te veel kunnen deffen eh
 

DeletedUser

Guest
Naam aan dat Tommieboyy al 100% is opgegeven, Stokje internt nu dorpen van hem. ^.^
 

DeletedUser

Guest
we kunnen het ww niet vragen aangezien hij nog op andere wereld speelt, nieuwe spelers opzette is dus zinloos :(
 

DeletedUser68345

Guest
ik kon niet hele tijd deffen eh, dan ben ik letterlijk al maand ah deffen :'( W26 en W32 eerst tegelijk, vervolgens W32 en op tommy W32, niet te houden xD ik heb ook nog W34 acc waar ik moet starten :(

de 1e slag was bijna de genadeslag, geen enkele edel getagged, fouten gemaakt tot en met daardoor, fakes dodgen maar echte clear niet etc :p ik heb gedaan wat ik kon om het wat beter te maken, net als silence en nog wat anderen, maar de VV werd te snel doorgegeven omdat iedereen wel ergens mee bezig was dusja
maar nu alles in orde is verliezen we al heel wat minder vermoedt ik? anders snap ik deze actie niet :D

[30/08/2013 1:38:27] Jorne: Wees vriendelijk en laat me wat edelen :p
[30/08/2013 1:38:34] Jorne: Kunnen we wel iets regelen qua NAP :p :p

jorne aka vsb wel te verstaan ;) leuke jongen dat wel :p

Yeessss Leuke Jongen !!! Niet meer arrogant ^^ Victory Dance
Ja zet die dorpen nu is leeg :( Eerst wordt men front gestacked, wat nog steeds zo is.
En nu weer enkel mijn treinen laten kapot lopen :(
 
Bovenaan