In VUUR en VLAM

DeletedUser60039

Guest
Het probleem is gewoon, de oude speler is weggelopen, zei acc is niet meer te redden niets getagged.
Dusa, heb best wel respect voor B. die nu de vv doet, die het aangaat.
 

DeletedUser

Guest
die hadden gewoon onmogelijk veel treintjes :eek: aangezien er al heel wat gestopt zijn ook xD
maar mooie aanval, mooi in elkaar gestoken dat zeker
 

DeletedUser68345

Guest
die hadden gewoon onmogelijk veel treintjes :eek: aangezien er al heel wat gestopt zijn ook xD
maar mooie aanval, mooi in elkaar gestoken dat zeker

Dankje, al zal mijn treintjes er wel allemaal uitgeplukt :(
By the way aan degene die de vv van tommieboy heeft ontblok mij is even :D
Ik wil kunnen babbelen met men tegenstanders ... Onbeleefderikken :eek:
 

DeletedUser

Guest
je hoeft geen online check te doen, acc staat als het goed is 24/7 onder vv :)
 

DeletedUser70828

Guest
Niet gelijk janken over stabben jongens, daar is geen sprake van ;)

We hebben natuurlijk absoluut niet 100% netjes gehandeld, maar daar ontkom je niet aan af en toe met dit spelletje. En het blijft een spelletje he ;)

Ik vind dat een stam als stokje wel tegen een stootje zou moeten kunnen, zonder het verrassingselement zouden wij sowieso geen schijn van kans mogen hebben. We moesten de boot zien af te houden zonder op een gestacked front te lopen, en dan is het lastig open kaart spelen..

Ik weet dat tommie en smoking zich er hard voor hebben gemaakt ons bij stokje te krijgen, en dat waardeer ik, jammer tegenover hen dat het zo loopt. Aan de andere kant zou het spelletje erg saai zijn geworden, en is er nu wel mooi wat leven in de brouwerij :)
 

DeletedUser

Guest
jups, nu kan ik 2 massa's deffen -.-' btw demn hoeveel scouts worden er wel niet gestuurd (rofl)
 

DeletedUser68345

Guest
jups, nu kan ik 2 massa's deffen -.-' btw demn hoeveel scouts worden er wel niet gestuurd (rofl)

Onze Massa is net zo noob als die van NLS toch? :p
Met je goddelijke krachten komt het heus wel goed.

Ah zijn scouts dan niet de sterkste paarden :eek: Damm dringend ff de hulp is gaan raadplegen.
90% van al men troepen zijn scouts :(
 

DeletedUser

Guest
Onze Massa is net zo noob als die van NLS toch? :p
Met je goddelijke krachten komt het heus wel goed.

Ah zijn scouts dan niet de sterkste paarden :eek: Damm dringend ff de hulp is gaan raadplegen.
90% van al men troepen zijn scouts :(

heb ik jullie dan ooit naab genoemd? :p ja oké ik zie hier rare dingen zoals treintje getagged van edels, en vervolgens loopt er paar uur later nog een fake treintje ramsnelheid op ook??? vind ik raar ja :p
en ik vind het ook redelijk raar dat ik op de 10min tijd dat ik er al opzit +200 aanvallen van de 220 (kan ook veel meer zijn maar zal wel ong de verhouding zijn vermoed ik) nieuwe aanvallen krijg die ik tag als verkenner. met hier en daar rammen tussen. Het nut snap ik hier niet echt van aangezien bijlsnelheid zelfs pas verzonden zou moeten worden tegen de namiddag rond 15u. Maw zelfs al slaap je lekker uit, dan nog zie je dat er geen offence bijzit behalve miss lc dus dat je die niet moet stacken
 

DeletedUser68345

Guest
heb ik jullie dan ooit naab genoemd? :p ja oké ik zie hier rare dingen zoals treintje getagged van edels, en vervolgens loopt er paar uur later nog een fake treintje ramsnelheid op ook??? vind ik raar ja :p
en ik vind het ook redelijk raar dat ik op de 10min tijd dat ik er al opzit +200 aanvallen van de 220 (kan ook veel meer zijn maar zal wel ong de verhouding zijn vermoed ik) nieuwe aanvallen krijg die ik tag als verkenner. met hier en daar rammen tussen. Het nut snap ik hier niet echt van aangezien bijlsnelheid zelfs pas verzonden zou moeten worden tegen de namiddag rond 15u. Maw zelfs al slaap je lekker uit, dan nog zie je dat er geen offence bijzit behalve miss lc dus dat je die niet moet stacken

Denk harder, overal zit iets van strategie achter :cool:
 

DeletedUser

Guest
tja, die is wel duidelijk :p
1 probleem:
de dorpen die fantastisch gestacked zijn laten we deels zien, en deels blocken we die.
Vervolgens blocken we alle scouts in zoverre mogelijk van de minder sterke dorpen, en dodgen we de def/off voor de zekerheid.
Maw jullie zijn er niets mee ;)
 

DeletedUser

Guest
eventjes wat stats:

Zijde 1:
Spelers: De Penno, Victi Simile Bulla, Rhytmnbound
Zijde 2:
Spelers: Tommieboyy

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 13
Kant 2: 2
Verschil: 11

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 1
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 126,566
Kant 2: 15,891
Verschil: 110,675

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 116,808
Kant 2: 9,758
Verschil: 107,050

chart
 

DeletedUser49029

Guest
Een massa met een hoop verkenners bij is toch wel een meerwaarde hoor, het overzicht van de deffer wordt in de war gestuurd en als ze niet overal genoeg verkenners zetten ziet de aanvaller constant nieuwe info
 

DeletedUser

Guest
ja, maar meerdere fakes met scouts sturen naar 1 dorp, betekend dat het de bedoeling is om effectief een clear te faken ipv enkel te scouten ;)
 

DeletedUser

Guest
Gaat zeiken over 'backstabs' in zijn profiel--> rent weg omdat hij de VV aan zijn stam kan geven...

Wat een floppert. :eek:
 

DeletedUser70670

Guest
Ach poesje, floppert moet je hem niet noemen. Hij is nu weg, laat het nu zo zijn en doen wij wel even verder :)
 

DeletedUser49029

Guest
ja maar het gaat erom dat je op zo'n mensen geen stam kan bouwen, hopelijk zitten er niet veel zulke mensen in stokje
 
Bovenaan