1) Congratz! je hebt de definitie van Propaganda ontdekt. Als je nu nog een beetje meer verstand had, kon je het ook gebruiken op een deftige manier ipv op leugens gebaseerde nonsens te vertellen die nergens op slaan.
Oh... dus als jij leugens vertelt is het propaganda en geef je het een goede naam... maar bij mij zijn het gewoon leugens en non sens... Lekker
hypocriet, noem jij het maar propaganda of wat je wil, Ik noem het gewoon Bullshit praten/trollen
We waren de wereld begonnen in de hoop dat jij ons ooit zou kunnen aanvallen, zodat we bang op delete zouden kunnen gaan
als je niet geloofd wat we vertellen moet je maar je mond houden. Want nabtards zoals jij zijn het niet waard om een eigen mening te ontwikkelen, want die monden meestal uit in van die belachelijke conclussies zoals jij een perfect voorbeeld gaf. Zwartmakerij om zo te hopen dat de rest denkt dat je toch niet zo'n grote noob bent.
En als jij niet geloof wat ik zeg moet jij je mond houden volgens je eigen statement
, En aangezien je account toch weg is, geen account, geen recht te komen trollen
En wie dat het zegt van zwartmakerij heh, daar ben jij echt wel king in, blader ff door de paginas en zie hoeveel jij de voorbije maanden over vuur heb zitten praten
zoals eerder gezegd, ja we zijn ZEKER EN VAST door de naabskills van jou op delete gegaan. Ik denk dat je heel snel van Jorne onder je voeten zal krijgen omdat je dit zelfs nog maar durft te posten... Grootheidswaan
NADAT ik niet meer in je buurt zit noem ik dat
Ik grootheidswaanzin(het is waanzin ipv waan)? Coming from the guy that went on delete toen hij een echte massa op zich kreeg en dan komt kakken dat hij het deed omdat hij te pro is?
maar om even op jouw punt in te gaan: angstig zwijgen gedurende de tijd dat een speler min of meer actief is. Vervolgens gaat de vijand op delete en plots hoor je allemaal naabs blaten dat ze de oorzaak zijn om met de eer te kunnen gaan lopen... Hierbij gebruik makend van belachelijke zever, conclussies die nergens op gebaseerd zijn, en een overduidelijk gebrek aan verstand -> paralyzed logic! je naam doet je trouwens goed, want of je brein is paralyzed en onbruikbaar, ofwel heb je gewoon geen brein dat bruikbaar is. Maar ach, wie ben ik om daar over te speculeren? Ik laat de keuze aan jou om uit te maken welke van de 2 het is.
Angstig zwijgen? Ga eens terug door de paginas... niet 1ste keer dat ik in het forum praat. Zoals JIJ LEUGENS begon te praten over WIJ bij Insane solliciteren. En een brein kan niet paralyzed zijn
Maar alle, +1 voor het proberen van engels te begrijpen, ohja, en een mens kan niet leven zonder "bruikbaar" brein. Tenzij je kunstmatig in coma wordt gehouden... en dan kan ik hier niet zitten antwoorden... Dus lekker engels & biologie fail.
Maar als we toch namen belachelijk gaan maken. Dan is de "PRO" in je naam vast en zeker wel een paradox(Ken je dat woord ? of moet je het eerst ff googlen :3 ). Heh vendetta "pro" baby-tutje
1. 20x zelfde standpunten aanhalen betekend niet dat we het 1x moeten geloven hoor
ik ging op delete voor de 1e aanval aangekomen was, en zijn niet van mening veranderd doordat jullie ineens aanvielen. een stam dient om gezamelijk het gewicht van 1 vv te draaien, en niet andersom wat het geval ongeveer was.
2. Ik deed vv op tommy om Vuur te pesten toen ik nog actief in Stokje zat, en hoop voor die stam had.
Maar als ik zelf geen zin meer heb in w32, who the fuck cares dan dat ik iemand anders gratis dorpen geef? Bovendien vond ik niet dat iemand het verdiende om met ons cluster verder te mogen spelen in onze buurt, laat staan onder VV of dmv nieuwe spelers onze goede naam om zeep laten helpen...
Je ging op delete voor de 1ste aanval op aangekomen was, maar zag wel aanvallen incoming en deed nix, of nog beter zelf... Ging op delete...
"Oh kijk! Incomings! Ik ben zo pro dat ik op delete ga ipv te deffen of vv te geven" Yep... want ELKE pro gaat op delete als hij een massa incomin krijgt heh... Dat ze niet aangekomen zijn voordat je op delete gaat maakt het nog beter.
En ooh... toevallig dat je geen zin meer hebt in w32 net nudat het vuur onder je voeten begint op te wakkeren :'(
Achja... Op w34 of w35 kan je vast en zeker nog eens proberen, mss kan je daar WEL lukken om spelers de helft van jouw dorpen/punten over te nemen zoals dat tegen rock & stupid niet gelukt is
fantastisch, dacht je nu echt dat we op delete gingen door jou? demn, in onze ogen was je niet minder dan een of andere noob met faalclears en fakes die zo obvious waren... had je dat nog niet gemerkt dan?
Trouwens eindelijk op me eigen acc doen? Grappig, maar blijkbaar heb je niet door dat ik al heel wat massa's op mijn acc heb afgeslagen, zonder of met amper dorpenverlies. Dus ja, ik ben zeer bang omdat jij nu kan aanvallen, en door die grote schrik ben ik op delete gegaan want stiekem heb ik nog nooit zitten deffen. (
Sarcasme als je dat niet kan volgen aangezien ik op elke wereld heel wat meer bewezen heb dan jij ooit zal kunnen verwezenlijken. Bovendien weet elke speler die in mij kent van enige wereld, dat ik niet quit omdat ik een massa niet aankon. Ik ga daarentegen zelfs tijdelijk co'en op een account dat onder massa ligt, net omdat ik graag def. en dat kan je heus navragen ).
Oh nee hoor... Ik heb NOOIT gezegt dat je op delete ging DOOR MIJ, en dat zeg ik ook niet
en jij noemt onze clears faaltjes? Alsof jouw "devided" edelcleartjes beter waren heh, zijn er ook veel lekker van geblockt op zeus... En WIJ FAALCLEARS? Wat waren al jouw clears op rock/stupid/matista dan de voorbije maanden? 100% Victory? Dacht het niet. Heel wat massas op je eigen account zonder of weinig dorp verlies... geen wonder als een 1mill+ account vecht tegen 250k ofzo van stupid XD
En je zegt dat je op ELKE wereld meer betekent dan mij... grappig dat jij dat überhaupt op deze wereld
NIET hebt bewezen door je account
OP TE GEVEN.
En als je zoooooooooo graag def doet... Dan is het vrij grappig dat je een account van bijna 2 miljoen DUMPT net nudat er een DEFTIGE massa aan de gang begint te komen
CONCLUSIE
paralyzed is een nabtard met hoogheidswaanzin die niet normaal kan denken en enkel leugens verkoopt om zo beter te lijken dan de faalaap die hij stiekem is.
Yep... Noem me wat je wil, But at the end of the day, I still have my account, and didn't delete it
Dus zeg wat je wil van hoogheidswaanzin(leuk dat je nu wel waanzin gebruikt ipv waan). Maar ik zit niet op een forum groot te praten
NADAT mijn account GEDELETE is.
En yep... Accuse me for spreading lies om beter te lijken.... terwijl jij hetzelfde doet en het "propaganda" noemt.
Maar zeg wat je wil over jezelf vendetta "pro" tutje, at the end of the day, al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding, dus wat je ook gaat proberen te zeggen, je account is gedelete
Dus is het niet tijd dat je een andere wereld forum gaat trollen?