IMPAC(5) vs. Pjint(7)

DeletedUser6666

Guest
weet je, ik zie het nut van deze topic niet meer in
het enige wat jullie aan het doen zijn is elkaar zo veel mogelijk af te kraken
dit gaat niet eens meer over de 'oorlog', maar het begint eerder een ruzie te worden tussen jullie, dus hou ff op DBZ-krillin,
ik ben lid van IMPAC, dus ik steun mijn leiders :D, en vergissen is menselijk zoals brugge zei, dus laat het zijn ;)

maar zoals ik al zei, ik zie het nut van deze topic niet meer in als er niks nuttigs wordt verteld

DeletedUser

Guest
Misschien betere leiders gaan zoeken dan, die wel weten hoe het spel werkt? Dat je dat uberhaupt gaat aangeven vind ik al verre van slim, een topic op je stamforum is al genoeg, of lezen de leden van IMPAC die niet?

als de leden te vertrouwen zijn is dat wel slim, maar er zit idd een verrader en dat is nu bevestigd ;)
maar wie laatst lacht est lacht en nu lachen jullie...:rolleyes:
en de leden van impac lezen genoeg het forum, dus maak je geen zorgen.
en ik vind ook dat dit topic gesloten mag worden ;)

DeletedUser

Guest
als de leden te vertrouwen zijn is dat wel slim, maar er zit idd een verrader en dat is nu bevestigd ;)

Vind ik ook, is niet eens een oorlog gaande eigenlijk, snapte vanaf t begin al niet dat dit topic er was maar goed :)

DeletedUser

Guest

Verspreek jezelf niet;)

DeletedUser

Guest
@quichot: denk niet dat ik me verspreek ;)
ik weet heus wel wat jullie al weten en wat niet ;) ;)

DeletedUser

Guest
Vind ik ook, is niet eens een oorlog gaande eigenlijk, snapte vanaf t begin al niet dat dit topic er was maar goed :)

het begon met iwan die aangevallen werd door squads terwijl we een nap hadden ma bon das al lang geleden :)
nuja ik wnap nie zo goe waarvan die vijandigheid komt:p
maar ik weet wel dat er plots sprake was dat jullie een oorlog met ons wilden, één of ander gesprek werd gekopieerd waar jullie naar een andere stam stuurden dat jullie hen gingen helpen, maar dat je eerst impac van de kaart wou vegen :D

DeletedUser

Guest
Quichot, dikke noob, geopend is met een d.

Gaan we weer zo kinderachtig op spelfouten letten? Dan weet ik er ook nog wel een paar:

het begon met iwan die aangevallen werd door squads terwijl we een nap hadden ma (maar) bon das (dat is) al lang geleden
nuja ik wnap (snap) nie (niet) zo goe (goed) waarvan die vijandigheid komt
maar ik weet wel dat er plots sprake was (er is ergens sprake van) dat jullie een oorlog met ons wilden, één of ander gesprek werd gekopieerd waar jullie naar een andere stam stuurden dat jullie hen gingen helpen, maar dat je eerst impac van de kaart wou vegen

En dan heb ik het nog niet over Hoofdletter-gebruik, leestekens en zinsopbouw.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gaan we weer zo kinderachtig op spelfouten letten? Dan weet ik er ook nog wel een paar:

En dan heb ik het nog niet over Hoofdletter-gebruik, leestekens en zinsopbouw.

snap-swap is gewoon een typfout, en goe, nie enz... is gewoon west vlaams dialect :)

DeletedUser

Guest
haha en WEER zo kinderachtig op spelfouten letten, kijk eens even een beetje terug, daar zul je zien dat DARKRAVEN begon met die zever ;)

danku

Bovenaan