IMPAC(5) vs. Pjint(7)

DeletedUser

Guest
bwa

toch op w2 deed ik dat ook soms omdat er bv 3 edels in een dorp staan en 1 edel in een ander en dan kan je niet goed time. dan doet hij die edel dood en maakt hem in dat dorp met 3 edels.

DeletedUser

Guest
toch op w2 deed ik dat ook soms omdat er bv 3 edels in een dorp staan en 1 edel in een ander en dan kan je niet goed time. dan doet hij die edel dood en maakt hem in dat dorp met 3 edels.

maar normaal niet op deze wereld, hier moet je helemaal opnieuw opbouwen :(

DeletedUser

Guest
ja

ja dat is waar maar tjah 1 edel .beter 1 edel kwijt en goed time dan 4 edels kwijt zonder te time ;)

DeletedUser

Guest
ik heb het over deze wereld hé ;)
op w2 deed ik dat ook soms en op w 4 doe ik dat ook soms :p
(op w2 ben ik gestopt :) , of daar ben ik mee bezig :p )

DeletedUser

Guest
ja

ja ok tis gebeurt hé. maar vraagje had hij geen clears gestuurd?

DeletedUser4298

Guest
Hier even een berichtje van een ex-pjint lid(was tevens ook adviseur),

ten eerste wil ik zeggen dat dit NOG geen oorlog is, pjint en impac overlappen elkaar en er worden wat dorpjes heen en weer overgenomen(vooral door pjint)
Met een puntegemiddelde van 57duizend(pjint) en 45 duizend(Impac) word het voorlopig ook geen echte oorlog.

Als het over een tijdje wel een oorlog word(georganiseerde aanvallen etc) is pjint duidelijk sterker:
- recruiten beter
- Hechtere stam(vergelijk de toetredingen/verlatingen)
- Beter ligging
- Meer ervaren spelers/leiding
IMPAC levert natuurlijk wel tegenstrijd levert en dat de winnaar je nooit vantervoren kan zeggen, maar pjint is natuurlijk wel in de betere hand

MvG,

Giorgio Armani

DeletedUser

Guest
:p

ja maar IMPAC is zo te zien niet 1 van de slimste als je kijkt naar hun medeleden staat er boroboro wordt intern geëdelt :p. alja ook niet echt slim hé

DeletedUser

Guest
en dat het voor iedereen leesbaar was was een stomme vergissing:p
kan iedereen overkomen ;) ;):D

DeletedUser

Guest
en dat het voor iedereen leesbaar was was een stomme vergissing:p
kan iedereen overkomen ;) ;):D

Nee kan alleen IMPAC overkomen, duidelijk geen kaas gegeten van het spel, als je iemand een titel geeft is het te zien voor iedereen, 1 van de eerste dingen die je leert. Tenzij je klikt op dat boxje onderaan dat het niet naar buiten zichtbaar is, maar zo ver zijn jullie van IMPAC nog niet is het wel?

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
denk je nu echt dat ik dat niet weet???
ik zeg net dat het een vergissing was één van de leiders had dat vergeten af te vinken ;)

en ja vergissen is menselijk, of ben jij één of ander bovennatuurlijk wezen???:rolleyes:

man ik heb genoeg ervaring met het spel en met leider zijn dus hou in het vervolg je mond als enkel dat er uit komt :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Nee kan alleen IMPAC overkomen, duidelijk geen kaas gegeten van het spel, als je iemand een titel geeft is het te zien voor iedereen, 1 van de eerste dingen die je leert. Tenzij je klikt op dat boxje onderaan dat het niet naar buiten zichtbaar is, maar zo ver zijn jullie van IMPAC nog niet is het wel?

en neen ik heb er geen kaas van gegeten, ik lust geen kaas jij wel?

DeletedUser

Guest
Mooie dorpen hoor (nog 3 te gaan)

veel succes!
en het zijn idd mooie dorpen, jammer dat hij niet wat dichter bij me lag dan waren ze van mij ;)
nuja de gs zijn iedere dag voor mij dus dat compenseert ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
denk je nu echt dat ik dat niet weet???
ik zeg net dat het een vergissing was één van de leiders had dat vergeten af te vinken ;)

en ja vergissen is menselijk, of ben jij één of ander bovennatuurlijk wezen???:rolleyes:

man ik heb genoeg ervaring met het spel en met leider zijn dus hou in het vervolg je mond als enkel dat er uit komt :rolleyes:

Misschien betere leiders gaan zoeken dan, die wel weten hoe het spel werkt? Dat je dat uberhaupt gaat aangeven vind ik al verre van slim, een topic op je stamforum is al genoeg, of lezen de leden van IMPAC die niet?

Bovenaan