IMPAC(5) vs. Pjint(7)

DeletedUser

Guest
dit heb ik juist even bekeken

7 IMPAC 1.824.631 2.104.220 54 38.967 331 6.357
8 Pjint 1.814.301 1.814.301 37 49.035 249 7.286:cool::cool::cool:

Daarin laat je dus juist zien dat wij beter bezig zijn.
Ten eerste hebben we 37 leden, met 3 erbij komen we aan de 40 en zouden we dus boven jullie staan.
Ten tweede hebben we per speler een hoger puntengemiddelde, wat betekent dat elke gemiddelde individuele speler in Pjint dus beter is dan de gemiddelde individuele IMPAC speler.
Ten derde het gemiddelde van de dorpen ligt bij Pjint veel hoger, wat er op wijst dat het verder is uitgebouwd (de mijnen zijn hoger --> meer grondstoffen, de kazerne, stal en werkplaats zijn hoger --> sneller bouwen van troepen en zo kan ik nog wel even doorgaan.)

Conslusie: "Punten van de 40 beste spelers" zegt niks.

DeletedUser

Guest
Helemaal gelijk , Pjint neemt een pro houding aan terwijl impac het verongelijkte kind speelt ^^ ( met een behoorlijke nek ) :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Kaart vernieuwd
7wq1m3c.png

DeletedUser

Guest
njah mensen :p
ten eerste recruteerden we in het begin inderdaad als wildebrassen(sorry maar ik vond geen beter woord ;) )
dat was helemaal in het begin van w5, en ik richtte deze stam voor de lol op, maar toen bleek dat we eigenlijk aan de top stonden, zijn we doorgegaan met de stam en nemen we het wat professioneler op, maar het is en blijft een spel voor ons. en geloof me, ik heb best wel ervaring met TW dus mij moet je bijvoorbeeld niet te vertellen dat troepen belangrijker zijn dan punten, dat is uiteindelijk de 'clue' van het spel.
en in onze stam is al genoeg gezegd geweest dat er verdediging moet gemaakt worden, maar niet iedereen is even verstandig om daarnaar te luisteren ;)
en als we dan merken dat ze aangevallen worden, doen we bij die spelers de moeite niet om te ondersteunen.
zo simpel is het :)

bedankt.

DeletedUser7278

Guest
Daar lijkt het niet op!
Jullie hebben nog steeds veel noob spelers!

Alleen maar om eerste te staan in k44

DeletedUser

Guest
Persoonlijk denk ik, linkelouie, dat gij echt helemaal niks weet. Hoe heet ge op wereld 5?

DeletedUser

Guest
man, wij weten goed genoeg wier de noobs zijn, en als we zien dat ze geen defence hebben dan worden ze idd gekickt, trouwens ben jij ook stamleider?
als het antwoord neen is dan heb je geen recht op spreken, en zeker niet om een andere te beschuldigen.

(dit is tegen iemand anders dan linkeloui(ofzo) maar ik weet de naam niet meer :) :) )

DeletedUser

Guest
jullie worden best optimistisch:

Aanvaller: Anchises
Dorp: 004~D| Sweet Silence (511|501) K55

Aantal: 0 0 0 0 100 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 100 0 0 0 1

Verdediger: Eloytje
Dorp: 005} [[[Woubrugge]]] (509|504) K55

Aantal: xxx xxx xxx xxx 0 0 0 0 0
Verliezen: xxx xxx xxx xxx 0 0 0 0 0

ga vooral zo door!

DeletedUser

Guest
ik denk niet dat een serieuze TW speler een edelman kwijt wil, of ben ik nu fout????:rolleyes:

Bovenaan